Πριν από ένα χρόνο, ένα από τα πιο σημαντικά beauty γεγονότα ήταν ότι η CoverGirl χρησιμοποίησε για πρώτη φορά ένα αγόρι σε καμπάνια της. Και μάλλον ήταν η εταιρία που άνοιξε το δρόμο για να ακολουθήσουν πολλές ακόμη τέτοιες ιδέες!
H νέα διαφημιστική καμπάνια της Maybelline για την Big Shot Mascara της Colossal έχει δύο καινοτομίες, σηματοδοτεί την συνεργασία της για πρώτη φορά με influencers από το χώρο του makeup και ταυτόχρονα έχει ως πρωταγωνιστή έναν άντρα.
Ο Manny Gutierrez είναι ένας πολύ διάσημος makeup artist, ειδικά στο Instagram και το Youtube, όπου μετρά 3 εκατομμύρια και περίπου 2.2 followers αντίστοιχα, οι οποίοι και παρακολουθούν στενά τα tutorials που δημοσιεύει στον λογαριασμό του με συμβουλές για το σωστό βάψιμο. Μαζί με την blogger Shayla, επιλέχθηκαν για την νέα καμπάνια της Maybelline προκειμένου να διαφημίσουν το γνωστό προϊόν της εταιρείας μέσα από μια σειρά βίντεο και φωτογραφιών.
Στην συγκεκριμένη καμπάνια λοιπόν, ο Manny ενθαρρύνει τους πάντες, άσχετα με το φύλο τους, να βάζουν μάσκαρα σαν αφεντικά ή, καλύτερα “to lash like a boss” όπως λέει και ο ίδιος.
https://www.instagram.com/p/BOyLzPIjTl9/
https://www.instagram.com/p/BOqn2t_Fsdb/?taken-by=mannymua733
Πριν από ένα χρόνο, ένα από τα πιο σημαντικά beauty γεγονότα ήταν ότι η CoverGirl χρησιμοποίησε για πρώτη φορά ένα αγόρι σε καμπάνια της. Και μάλλον ήταν η εταιρία που άνοιξε το δρόμο για να ακολουθήσουν πολλές ακόμη τέτοιες ιδέες!
H νέα διαφημιστική καμπάνια της Maybelline για την Big Shot Mascara της Colossal έχει δύο καινοτομίες, σηματοδοτεί την συνεργασία της για πρώτη φορά με influencers από το χώρο του makeup και ταυτόχρονα έχει ως πρωταγωνιστή έναν άντρα.
Ο Manny Gutierrez είναι ένας πολύ διάσημος makeup artist, ειδικά στο Instagram και το Youtube, όπου μετρά 3 εκατομμύρια και περίπου 2.2 followers αντίστοιχα, οι οποίοι και παρακολουθούν στενά τα tutorials που δημοσιεύει στον λογαριασμό του με συμβουλές για το σωστό βάψιμο. Μαζί με την blogger Shayla, επιλέχθηκαν για την νέα καμπάνια της Maybelline προκειμένου να διαφημίσουν το γνωστό προϊόν της εταιρείας μέσα από μια σειρά βίντεο και φωτογραφιών.
Στην συγκεκριμένη καμπάνια λοιπόν, ο Manny ενθαρρύνει τους πάντες, άσχετα με το φύλο τους, να βάζουν μάσκαρα σαν αφεντικά ή, καλύτερα “to lash like a boss” όπως λέει και ο ίδιος.
https://www.instagram.com/p/BOyLzPIjTl9/
https://www.instagram.com/p/BOqn2t_Fsdb/?taken-by=mannymua733