Μετά από ένα τεράστιο συμβάν που δημιουργήθηκε όταν εταιρείες ανακάλυψαν ότι διαφημίσεις για τα προϊόντα τους παιζόντουσαν σε βίντεο προπαγάνδας στο Youtube , η Google αναγκάστηκε να αλλάξει τον αλγόριθμο που εντοπίζει υλικό με παράνομο περιεχόμενο στην πλατφόρμα τους και να τον κάνει 5 φορές πιο αυστηρό .
Η κίνηση αυτή φαίνεται απολύτως λογική , αφού οι διαφημιστές , όπως δήλωσαν , δε θέλουν να χρηματοδοτούν τον εξτρεμισμό έστω και καταλάθος . Εκτός αυτού πολλές από τις εταιρείες απείλησαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους αν η Google δεν επενέβαινε . Η συλλογή του Youtube είναι τεράστια και είναι λογικό ο ανθρώπινος παράγοντας να μη μπορεί να την έλεγξει όλη . Για αυτό και υπήρχε η αναγκαιότητα κατασκευής αλγορίθμου AI (artificial intelligence) για αυτό το σκοπό .
Ο αλγόριθμος λειτουργεί εδώ και 2 εβδομάδες και φαίνεται ότι κάνει τη δουλεία του όπως θα έπρεπε . Ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Goοgle, Philipp Schindler, δήλωσε στο Bloomberg ότι τα ανθρώπινα μάτια συνέβαλαν στην επισήμανση, αλλά ότι δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα.
“Το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από τον άνθρωπο και δεν θα πρέπει να λυθεί από τον άνθρωπο.”
Στο παρακάτω ηχητικό μήνυμα μπορείτε να ακούσετε το αφιέρωμα που έκανε το Bloomberg πάνω στο συγκεκριμένο θέμα .
Μετά από ένα τεράστιο συμβάν που δημιουργήθηκε όταν εταιρείες ανακάλυψαν ότι διαφημίσεις για τα προϊόντα τους παιζόντουσαν σε βίντεο προπαγάνδας στο Youtube , η Google αναγκάστηκε να αλλάξει τον αλγόριθμο που εντοπίζει υλικό με παράνομο περιεχόμενο στην πλατφόρμα τους και να τον κάνει 5 φορές πιο αυστηρό .
Η κίνηση αυτή φαίνεται απολύτως λογική , αφού οι διαφημιστές , όπως δήλωσαν , δε θέλουν να χρηματοδοτούν τον εξτρεμισμό έστω και καταλάθος . Εκτός αυτού πολλές από τις εταιρείες απείλησαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους αν η Google δεν επενέβαινε . Η συλλογή του Youtube είναι τεράστια και είναι λογικό ο ανθρώπινος παράγοντας να μη μπορεί να την έλεγξει όλη . Για αυτό και υπήρχε η αναγκαιότητα κατασκευής αλγορίθμου AI (artificial intelligence) για αυτό το σκοπό .
Ο αλγόριθμος λειτουργεί εδώ και 2 εβδομάδες και φαίνεται ότι κάνει τη δουλεία του όπως θα έπρεπε . Ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Goοgle, Philipp Schindler, δήλωσε στο Bloomberg ότι τα ανθρώπινα μάτια συνέβαλαν στην επισήμανση, αλλά ότι δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα.
“Το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από τον άνθρωπο και δεν θα πρέπει να λυθεί από τον άνθρωπο.”
Στο παρακάτω ηχητικό μήνυμα μπορείτε να ακούσετε το αφιέρωμα που έκανε το Bloomberg πάνω στο συγκεκριμένο θέμα .