Σήμερα, σε έναν κόσμο όπου δεκάδες χιλιάδες σελίδες έρχονται σε απευθείας σύνδεση κάθε λεπτό κάθε μέρα, υπάρχουν νέοι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι προσπαθούν να παίξουν το σύστημα. Το πιο υψηλό προφίλ αυτών των ζητημάτων είναι το φαινόμενο των «ψεύτικων ειδήσεων», όπου το περιεχόμενο στο διαδίκτυο έχει συμβάλει στην εξάπλωση καταφανώς παραπλανητικών, χαμηλής ποιότητας, προσβλητικών ή καταφανών ψευδών πληροφοριών. Παρόλο που το πρόβλημα αυτό διαφέρει με παρόμοια ζητήματα του παρελθόντος , ο στόχος των εταιρειών παραμένει ο ίδιος , να παρέχεται στους χρήστες πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες από τις πιο αξιόπιστες διαθέσιμες πηγές. Αλλά για να υπάρξουν μακροπρόθεσμες και σημαντικές αλλαγές, χρειάζονται περισσότερες διαρθρωτικές αλλαγές στην αναζήτηση. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google αποφάσισε να προβεί στις παρακάτω αλλαγές :
Κατάταξη (παγκόσμια και σε όλες τις γλώσσες):
Η Google έχει βελτιώσει τις μεθόδους αξιολόγησης και έκανε ενημερώσεις στον αλγόριθμο ώστε να αναδείξει πιο αξιόπιστο περιεχόμενο μέσω των οδηγιών του New Search Quality Rater και τις αλλαγές στην κατάταξη,
Σχόλια και αλλαγές στην πολιτική της αυτόματης συμπλήρωσης (Autocomplete) (παγκόσμια και σε όλες τις γλώσσες):
Η Google δημοσιεύει την νέα πολιτική στο Κέντρο Βοήθειας (Help Center) ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να μάθει περισσότερα για την αυτόματη συμπλήρωση (Autocomplete) και την προσέγγιση της Google για την αφαίρεση ακατάλληλων όρων αναζητήσεων.
Άμα ενδιαφέρεστε για παραπάνω πληροφορίες μπορείτε να ακολουθήσετε το παραπάνω σύνδεσμο . https://blog.google/products/search/our-latest-quality-improvements-search/
Σήμερα, σε έναν κόσμο όπου δεκάδες χιλιάδες σελίδες έρχονται σε απευθείας σύνδεση κάθε λεπτό κάθε μέρα, υπάρχουν νέοι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι προσπαθούν να παίξουν το σύστημα. Το πιο υψηλό προφίλ αυτών των ζητημάτων είναι το φαινόμενο των «ψεύτικων ειδήσεων», όπου το περιεχόμενο στο διαδίκτυο έχει συμβάλει στην εξάπλωση καταφανώς παραπλανητικών, χαμηλής ποιότητας, προσβλητικών ή καταφανών ψευδών πληροφοριών. Παρόλο που το πρόβλημα αυτό διαφέρει με παρόμοια ζητήματα του παρελθόντος , ο στόχος των εταιρειών παραμένει ο ίδιος , να παρέχεται στους χρήστες πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες από τις πιο αξιόπιστες διαθέσιμες πηγές. Αλλά για να υπάρξουν μακροπρόθεσμες και σημαντικές αλλαγές, χρειάζονται περισσότερες διαρθρωτικές αλλαγές στην αναζήτηση. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google αποφάσισε να προβεί στις παρακάτω αλλαγές :
Κατάταξη (παγκόσμια και σε όλες τις γλώσσες):
Η Google έχει βελτιώσει τις μεθόδους αξιολόγησης και έκανε ενημερώσεις στον αλγόριθμο ώστε να αναδείξει πιο αξιόπιστο περιεχόμενο μέσω των οδηγιών του New Search Quality Rater και τις αλλαγές στην κατάταξη,
Σχόλια και αλλαγές στην πολιτική της αυτόματης συμπλήρωσης (Autocomplete) (παγκόσμια και σε όλες τις γλώσσες):
Η Google δημοσιεύει την νέα πολιτική στο Κέντρο Βοήθειας (Help Center) ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να μάθει περισσότερα για την αυτόματη συμπλήρωση (Autocomplete) και την προσέγγιση της Google για την αφαίρεση ακατάλληλων όρων αναζητήσεων.
Άμα ενδιαφέρεστε για παραπάνω πληροφορίες μπορείτε να ακολουθήσετε το παραπάνω σύνδεσμο . https://blog.google/products/search/our-latest-quality-improvements-search/