Μέσα από την ιστοσελίδα Consumer Barometer της Google μπορούμε να μάθουμε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις “ιντερνετικές” συνήθειες των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Περιορίζοντας λοιπόν τα στοιχεία στη χώρα μας , προκύπτον ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες που σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω .
Αρχικά το πιο ενδιαφέρον που παρατηρούμε είναι ότι η πλειονότητα των χρηστών που χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο βρίσκεται στο 60 % , και μάλιστα τείνει να αυξάνεται συνέχεια χρόνο με το χρόνο τουλάχιστον 4-5 % .
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι πλέον οι χρήστες surfaroun στο Internet καθημερινά από τουλάχιστον 2 συσκευές …
…ενώ μάλιστα το ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιεί μόνο μια οθόνη ( δηλαδή μόνο PC , ή μόνο smartphone , ή μόνο tablet ) έχει μειωθεί τα τελευταία 4 χρονιά 20 %.
Τέλος , αν και αναμενόμενο , παρατηρούμε ότι οι χρήστες τείνουν συνέχεια προς τη χρήση των smartphones , όσον αφορά το καθημερινό surfarisma και την προτιμούν μάλιστα από τη χρήση ενός PC .
Μέσα από την ιστοσελίδα Consumer Barometer της Google μπορούμε να μάθουμε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις “ιντερνετικές” συνήθειες των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Περιορίζοντας λοιπόν τα στοιχεία στη χώρα μας , προκύπτον ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες που σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω .
Αρχικά το πιο ενδιαφέρον που παρατηρούμε είναι ότι η πλειονότητα των χρηστών που χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο βρίσκεται στο 60 % , και μάλιστα τείνει να αυξάνεται συνέχεια χρόνο με το χρόνο τουλάχιστον 4-5 % .
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι πλέον οι χρήστες surfaroun στο Internet καθημερινά από τουλάχιστον 2 συσκευές …
…ενώ μάλιστα το ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιεί μόνο μια οθόνη ( δηλαδή μόνο PC , ή μόνο smartphone , ή μόνο tablet ) έχει μειωθεί τα τελευταία 4 χρονιά 20 %.
Τέλος , αν και αναμενόμενο , παρατηρούμε ότι οι χρήστες τείνουν συνέχεια προς τη χρήση των smartphones , όσον αφορά το καθημερινό surfarisma και την προτιμούν μάλιστα από τη χρήση ενός PC .