Σαν σήμερα! Η Ελλάδα πήγε με ένα “S.A.G.A.P.O” να σαγηνέψει την Ευρώπη.25 Μαίου 2002 αλλά εκείνη τελικώς….δεν της έδωσε το ..password.
Η πιο “θυελλώδης” συμμετοχή της χώρας μας στην ιστορία της συμμετοχής της στην Eurovision, που προκάλεσε αμέτρητες ώρες σχολιασμού και τηλεπαράθυρων προ αλλά και μετά της επιλογής της είναι αυτή που σαν σήμερα ταξίδεψε στο Ταλίν της Εσθονίας για να μάθει τους ξένους να λένε το “σ αγαπώ” στη δική μας γλώσσα.
Μιχάλης Ρακιντζής και 47ος διαγωνισμός τραγουδιού,μια από τις χειρότερες τηλεοπτικές μεταδόσεις μιας που αυτό που φάνηκε στις οθόνες μας ήταν ένα τηλεοπτικό studio μεσαίου μεγέθους που απέχει κατά πολύ από τα στάδια ή τους εκθεσιακούς ‘έστω χώρους που έχουμε συνηθίσει να διοργανώνουν τέτοιες εκδηλώσεις.
Εν μέσω κατηγοριών της χώρας μας ότι η Σουηδική συμμετοχή είχε “κλέψει” τα παιδιά του Πειραιά και με νωπές τις μνήμες εγχώριων καλλιτεχνών που μιλούσαν για το περιβόητο Play pack στον Ελληνικό τελικό του Μιχάλη Ρακιντζή ,η Ελλάδα “τρώγεται ως συνήθως με τα ρούχα της” και εν μέσω διαφόρων ευτράπελων που συμβαίνουν στην press conference μας, τελικώς καταλαμβάνει “καταιδρωμένη” μεταφορικά και κυριολεκτικά την 17η θέση ανάμεσα σε 24 συμμετοχές.
Προβλήματα στον ήχο, τα πλάνα και ο Μιχάλης Ρακιντζής να φαντάζει ως να περνάει το Γολγοθά του έως να τελειώσουν τα 3 λεπτά του στη σκηνή. Ήταν κατά πολλούς η εκδίκηση των Σουηδών που ο δικός μας εκπρόσωπος τους έκλεινε το μάτι;
Το βραβείο Barbara Dex της πιο κακοντυμένης συμμετοχής χαρίστηκε στην Ελλάδα εκείνη τη χρονιά -τη μια και μοναδική στην ιστορία μας έως σήμερα-καθώς τα “δικά μας πέντε αγόρια” εμφανίστηκαν εν μέσω Άνοιξης με τις στολές των ΜΑΤ επί σκηνής για να πουν ” S.A.G.A.P.O.
Μια συμμετοχή που κατά τη γνώμη μου ,ήταν αναμενόμενο να είναι ή του ύψους ή του βάθος, κοινώς θα χτυπούσε ή πολύ υψηλή θέση ή πολύ χαμηλή.Τελικώς δεν αρέσαμε και το δικό μας τραγούδι συγκέντρωσε μόνον 27 βαθμούς.
Η επιστροφή στη χώρα της Ελληνικής συμμετοχής ήταν και αυτή επεισοδιακή καθώς έβαλε τον δημιουργό και τραγουδιστή να μπει στη διαδικασία να παραθέτει συνεντεύξεις τύπου για να εξηγεί τα όσα είχαν συμβεί ,τα οποία μεταδίδονταν στην κρατική και όχι μόνον τηλεόραση διακόπτοντας την κανονική ροή του προγράμματος λες και επρόκειτο για κάποιο ιδιαίτερα σοβαρό διάγγελμα.
Ο Μιχάλης Ρακιντζής αγαπητός σταρ της εποχής συνεχίζει την καριέρα του έως και σήμερα ,έχει στο ενεργητικό του δεκάδες επιτυχίες και θεωρεί το συγκεκριμένο του τραγούδι ως το πιο επιτυχημένο
“Εγώ την απόσταση μου την είχα από το επόμενο πρωί δήλωνε για το διαγωνισμό. Αν έχω κάνει 1000 συναυλίες στη ζωή μου, ήταν η 1001. Η Eurovision είναι ένα συγκεκριμένο concept που πρέπει όποιος πηγαίνει να το γνωρίζει από πριν, ή να τον έχουν ενημερώσει για τι πρόκειται. Έπεσα έξω, γιατί νόμιζα πως είναι ένας διαγωνισμός τραγουδιού ας πούμε. Βλέπεις αμέσως ότι το παιχνίδι φεύγει από τη μουσική και πάει σε άλλα πράγματα, οπότε δύο περιπτώσεις υπάρχουν ή παίρνεις το αεροπλάνο και γυρίζεις πίσω, ή ζεις την εμπειρία σου και that’ s it…Εάν ξαναπήγαινα θα πήγαινα και πάλι με το ίδιο κομμάτι”
Την Κύπρο μας εκπροσωπούσε το δημοφιλέστερο συγκρότημα της εποχής οι One με αρχηγό του Κωνσταντίνο Χριστοφόρου που κατέληξαν στην 6η θέση ενώ ένα αουτσάιντερ η Μαρία Ναούμοβα από τη Λετονία κέρδιζε το βραβείο προκαλώντας έκπληξη.
Οι Eurovisionistas “αγαπάμε” και το S.A.G.A.P.O και αυτό αποδεικνύεται στο ότι έχει αντέξει δεκαπέντε ήδη χρόνια έως και σήμερα.
https://www.youtube.com/watch?v=hiTOVNRS-vw
Σαν σήμερα! Η Ελλάδα πήγε με ένα “S.A.G.A.P.O” να σαγηνέψει την Ευρώπη.25 Μαίου 2002 αλλά εκείνη τελικώς….δεν της έδωσε το ..password.
Η πιο “θυελλώδης” συμμετοχή της χώρας μας στην ιστορία της συμμετοχής της στην Eurovision, που προκάλεσε αμέτρητες ώρες σχολιασμού και τηλεπαράθυρων προ αλλά και μετά της επιλογής της είναι αυτή που σαν σήμερα ταξίδεψε στο Ταλίν της Εσθονίας για να μάθει τους ξένους να λένε το “σ αγαπώ” στη δική μας γλώσσα.
Μιχάλης Ρακιντζής και 47ος διαγωνισμός τραγουδιού,μια από τις χειρότερες τηλεοπτικές μεταδόσεις μιας που αυτό που φάνηκε στις οθόνες μας ήταν ένα τηλεοπτικό studio μεσαίου μεγέθους που απέχει κατά πολύ από τα στάδια ή τους εκθεσιακούς ‘έστω χώρους που έχουμε συνηθίσει να διοργανώνουν τέτοιες εκδηλώσεις.
Εν μέσω κατηγοριών της χώρας μας ότι η Σουηδική συμμετοχή είχε “κλέψει” τα παιδιά του Πειραιά και με νωπές τις μνήμες εγχώριων καλλιτεχνών που μιλούσαν για το περιβόητο Play pack στον Ελληνικό τελικό του Μιχάλη Ρακιντζή ,η Ελλάδα “τρώγεται ως συνήθως με τα ρούχα της” και εν μέσω διαφόρων ευτράπελων που συμβαίνουν στην press conference μας, τελικώς καταλαμβάνει “καταιδρωμένη” μεταφορικά και κυριολεκτικά την 17η θέση ανάμεσα σε 24 συμμετοχές.
Προβλήματα στον ήχο, τα πλάνα και ο Μιχάλης Ρακιντζής να φαντάζει ως να περνάει το Γολγοθά του έως να τελειώσουν τα 3 λεπτά του στη σκηνή. Ήταν κατά πολλούς η εκδίκηση των Σουηδών που ο δικός μας εκπρόσωπος τους έκλεινε το μάτι;
Το βραβείο Barbara Dex της πιο κακοντυμένης συμμετοχής χαρίστηκε στην Ελλάδα εκείνη τη χρονιά -τη μια και μοναδική στην ιστορία μας έως σήμερα-καθώς τα “δικά μας πέντε αγόρια” εμφανίστηκαν εν μέσω Άνοιξης με τις στολές των ΜΑΤ επί σκηνής για να πουν ” S.A.G.A.P.O.
Μια συμμετοχή που κατά τη γνώμη μου ,ήταν αναμενόμενο να είναι ή του ύψους ή του βάθος, κοινώς θα χτυπούσε ή πολύ υψηλή θέση ή πολύ χαμηλή.Τελικώς δεν αρέσαμε και το δικό μας τραγούδι συγκέντρωσε μόνον 27 βαθμούς.
Η επιστροφή στη χώρα της Ελληνικής συμμετοχής ήταν και αυτή επεισοδιακή καθώς έβαλε τον δημιουργό και τραγουδιστή να μπει στη διαδικασία να παραθέτει συνεντεύξεις τύπου για να εξηγεί τα όσα είχαν συμβεί ,τα οποία μεταδίδονταν στην κρατική και όχι μόνον τηλεόραση διακόπτοντας την κανονική ροή του προγράμματος λες και επρόκειτο για κάποιο ιδιαίτερα σοβαρό διάγγελμα.
Ο Μιχάλης Ρακιντζής αγαπητός σταρ της εποχής συνεχίζει την καριέρα του έως και σήμερα ,έχει στο ενεργητικό του δεκάδες επιτυχίες και θεωρεί το συγκεκριμένο του τραγούδι ως το πιο επιτυχημένο
“Εγώ την απόσταση μου την είχα από το επόμενο πρωί δήλωνε για το διαγωνισμό. Αν έχω κάνει 1000 συναυλίες στη ζωή μου, ήταν η 1001. Η Eurovision είναι ένα συγκεκριμένο concept που πρέπει όποιος πηγαίνει να το γνωρίζει από πριν, ή να τον έχουν ενημερώσει για τι πρόκειται. Έπεσα έξω, γιατί νόμιζα πως είναι ένας διαγωνισμός τραγουδιού ας πούμε. Βλέπεις αμέσως ότι το παιχνίδι φεύγει από τη μουσική και πάει σε άλλα πράγματα, οπότε δύο περιπτώσεις υπάρχουν ή παίρνεις το αεροπλάνο και γυρίζεις πίσω, ή ζεις την εμπειρία σου και that’ s it…Εάν ξαναπήγαινα θα πήγαινα και πάλι με το ίδιο κομμάτι”
Την Κύπρο μας εκπροσωπούσε το δημοφιλέστερο συγκρότημα της εποχής οι One με αρχηγό του Κωνσταντίνο Χριστοφόρου που κατέληξαν στην 6η θέση ενώ ένα αουτσάιντερ η Μαρία Ναούμοβα από τη Λετονία κέρδιζε το βραβείο προκαλώντας έκπληξη.
Οι Eurovisionistas “αγαπάμε” και το S.A.G.A.P.O και αυτό αποδεικνύεται στο ότι έχει αντέξει δεκαπέντε ήδη χρόνια έως και σήμερα.
https://www.youtube.com/watch?v=hiTOVNRS-vw