Πάρτε λίγη γεύση από την επιθυμία της Katy Perry να σκοτώσει λίγες ώρες πριν κυκλοφορήσει το Witness στις 9 Ιουνίου. Η pop star μας πηγαίνει πίσω από τις κάμερες του τρελού της βίντεο για το “Bon Appetit”, το οποίο τη βρίσκει να παραδίδεται βορά σε μια ομάδα κανίβαλων της υψηλής κοινωνίας. Όπως ξέρετε ως τώρα, η τραγουδίστρια καταφέρνει να ξεφύγει αφού κάνει λίγο pole-dancing. Πόση προσπάθεια χρειάζεται για να φτιάξεις μια τέτοια επιτυχία; Το BTS υλικό αποκαλύπτει πως η Katy ξόδεψε 90 λεπτά ξαπλωμένη σε έναν δίσκο σερβιρίσματος ενώ ένας food stylist την έκανε να φαίνεται όμορφη.
Όχι μόνο αυτό, αλλά ο chef διασημοτήτων Roy Choi έκανε το cameo του – εφευρίσκοντας μια πικάντικη σούπα bouillon για να βουτήξει μέσα της η pop. Κι ας μην ξεχάσουμε φυσικά και τον Migos. Φαίνεται να πέρασαν ωραία στο πλατό, χαρούμενοι που ήταν κομμάτι της επιτυχίας του καλοκαιριού. Δεν ήταν προβλεπόμενο, αλλά το “Bon Appetit” ακόμα είναι ένα από τα επιτυχέστερα τραγούδια της χρονιάς. Το βίντεο ακόμα κάνει έναν σχετικό χαμό, έχοντας φτάσει στα 127 εκατομμύρια views σε τρεις εβδομάδες. Δείτε πώς γυρίστηκε το κλιπ:
Πάρτε λίγη γεύση από την επιθυμία της Katy Perry να σκοτώσει λίγες ώρες πριν κυκλοφορήσει το Witness στις 9 Ιουνίου. Η pop star μας πηγαίνει πίσω από τις κάμερες του τρελού της βίντεο για το “Bon Appetit”, το οποίο τη βρίσκει να παραδίδεται βορά σε μια ομάδα κανίβαλων της υψηλής κοινωνίας. Όπως ξέρετε ως τώρα, η τραγουδίστρια καταφέρνει να ξεφύγει αφού κάνει λίγο pole-dancing. Πόση προσπάθεια χρειάζεται για να φτιάξεις μια τέτοια επιτυχία; Το BTS υλικό αποκαλύπτει πως η Katy ξόδεψε 90 λεπτά ξαπλωμένη σε έναν δίσκο σερβιρίσματος ενώ ένας food stylist την έκανε να φαίνεται όμορφη.
Όχι μόνο αυτό, αλλά ο chef διασημοτήτων Roy Choi έκανε το cameo του – εφευρίσκοντας μια πικάντικη σούπα bouillon για να βουτήξει μέσα της η pop. Κι ας μην ξεχάσουμε φυσικά και τον Migos. Φαίνεται να πέρασαν ωραία στο πλατό, χαρούμενοι που ήταν κομμάτι της επιτυχίας του καλοκαιριού. Δεν ήταν προβλεπόμενο, αλλά το “Bon Appetit” ακόμα είναι ένα από τα επιτυχέστερα τραγούδια της χρονιάς. Το βίντεο ακόμα κάνει έναν σχετικό χαμό, έχοντας φτάσει στα 127 εκατομμύρια views σε τρεις εβδομάδες. Δείτε πώς γυρίστηκε το κλιπ: