Και συγκέντρωσε ένα all-star cast μαύρων καλλιτεχνών
Το ετήσιο ημερολόγιο της Pirelli έχει γίνει θρυλικό για τις τολμηρές, υψηλής αισθητικής φωτογραφίσεις του, αλλά τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει. Αντί για τα λάγνα πανέμορφα μοντέλα να φωτογραφίζονται σε επιμελημένα ατημέλητες πόζες, η Pirelli έχει επικεντρωθεί τελευταία στο να κάνει ημερολόγια που να στέλνουν κάποιο μήνυμα πέρα από τον κόσμο της μόδας, και έδωσε την ευκαιρία σε φωτογράφους όπως η Annie Leibovitz και ο Peter Lindbergh να τραβήξουν φωτογραφίες που εξυμνούν την γυναικεία χειραφέτηση και αμφισβητούν έως τώρα πρότυπα ομορφιάς.
Φέτος, φωτογράφος για το ημερολόγιο του 2018 ήταν ο Tim Walker, που είχε την φαεινή ιδέα να πάρει το παραμύθι της Αλίκης στην Χώρα των Θαυμάτων και να φωτογραφήσει μερικούς από τους διάσημους έγχρωμους σταρ, όπως τους RuPaul, Lupita Nyong’o και Naomi Campbell. Το ημερολόγιο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, αλλά έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάποιες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν πίσω από τη σκηνή. Ο Walker σε συνέντευξή του στους The New York Times, μίλησε γι’αυτή του την ιδέα. “Η ιστορία της Αλίκης έχει ειπωθεί τόσες φορές και με τόσους πολλούς διαφορετικούς τρόπους, αλλά πάντα το καστ των ηθοποιών ήταν λευκοί άνθρωποι. Ποτέ δεν υπήρξε, δηλαδή, μια μαύρη Αλίκη, έτσι θέλησα να πω την ιστορία της με αυτό το νέο τρόπο, και με αυτούς τους φανταστικούς χαρακτήρες εξερευνώντας έτσι νέες ιδέες πάνω στην ομορφιά“.
Τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο του θεάματος και της μόδας εμφανίζονται σ’αυτό το ημερολόγιο. Πρώτη και καλύτερη η Naomi Campbell που ποζάρει δίπλα στον rapper Sean “Diddy” Combs, που κίνησε γη και ουρανό για να συμμετέχει σ’αυτό το καστ, και σταρ όπως η Whoopi Goldberg, η Lupita Nyong’o, και η Sasha Lane φωτογραφήθηκαν μαζί με μαύρα μοντέλα όπως η Adwoa Aboah και η Duckie Thot, και η Νοτιοαφρικανή αλμπίνα εισαγγελέας Thando Hopa. Καθώς επίσης και ο rapper Lil’ Yachty kai o RuPaul. To ημερολόγιο επιμελήθηκε στυλιστικά ο Βρετανός Vogue editor Edward Enninful, που πήρε και την τιμητική διάκριση ΟΒΕ από την βασίλισσα της Αγγλίας γι’αυτή της την δουλειά, επειδή διαφοροποιήθηκε έτσι στον χώρο της μόδας. Ο Edward Enninful διάλεξε ρούχα και κοστούμια από τις κολεξιόν της Rei Kawakubo και του Yohji Yamamoto για να ζωντανέψει την μαγεία του φανταστικού κόσμου της Αλίκης στην Χώρα των Θαυμάτων. Εκτός από τα ρούχα, ο Enninful είδε το concept σαν εξαιρετική ευκαιρία να ανακαλύψουμε τον κόσμο μέσα από άλλο πρίσμα. Η συνοχή στην κοινωνία και ο μη κοινωνικός αποκλεισμός καμίας ομάδας ανθρώπων γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο θέμα συζήτησης, αλλά πάει και πιο μακριά από τον διαχωρισμού λευκού και μαύρου ανθρώπου”, είπε. “Όλα περιστρέφονται γύρω από τις πεποιθήσεις, το χρώμα δέρματος, το μέγεθος και τους ανθρώπους που ζουν με την δική τους αλήθεια. Η ψηφιακή εποχή δίνει φωνή στους ανθρώπους, και μια νέα γενιά που αρνείται να συμβιβαστεί και θέλει απαντήσεις για τα θέματα που την απασχολούν περισσότερο. Δεδομένου και του κόσμου που ζούμε, μερικές φορές νομίζω ότι έχουμε κι εμείς πέσει μέσα στην τρύπα του κούνελου. Για μένα, επαναπροσδιορίζοντας την Αλίκη μέσα από την δική μου ματιά για τον σύγχρονο κόσμο ήταν ένα τέλειο project, και ήμουν πολύ τυχερός με το καστ που είχα την τιμή να συνεργαστώ“.
Και συγκέντρωσε ένα all-star cast μαύρων καλλιτεχνών
Το ετήσιο ημερολόγιο της Pirelli έχει γίνει θρυλικό για τις τολμηρές, υψηλής αισθητικής φωτογραφίσεις του, αλλά τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει. Αντί για τα λάγνα πανέμορφα μοντέλα να φωτογραφίζονται σε επιμελημένα ατημέλητες πόζες, η Pirelli έχει επικεντρωθεί τελευταία στο να κάνει ημερολόγια που να στέλνουν κάποιο μήνυμα πέρα από τον κόσμο της μόδας, και έδωσε την ευκαιρία σε φωτογράφους όπως η Annie Leibovitz και ο Peter Lindbergh να τραβήξουν φωτογραφίες που εξυμνούν την γυναικεία χειραφέτηση και αμφισβητούν έως τώρα πρότυπα ομορφιάς.
Φέτος, φωτογράφος για το ημερολόγιο του 2018 ήταν ο Tim Walker, που είχε την φαεινή ιδέα να πάρει το παραμύθι της Αλίκης στην Χώρα των Θαυμάτων και να φωτογραφήσει μερικούς από τους διάσημους έγχρωμους σταρ, όπως τους RuPaul, Lupita Nyong’o και Naomi Campbell. Το ημερολόγιο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, αλλά έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάποιες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν πίσω από τη σκηνή. Ο Walker σε συνέντευξή του στους The New York Times, μίλησε γι’αυτή του την ιδέα. “Η ιστορία της Αλίκης έχει ειπωθεί τόσες φορές και με τόσους πολλούς διαφορετικούς τρόπους, αλλά πάντα το καστ των ηθοποιών ήταν λευκοί άνθρωποι. Ποτέ δεν υπήρξε, δηλαδή, μια μαύρη Αλίκη, έτσι θέλησα να πω την ιστορία της με αυτό το νέο τρόπο, και με αυτούς τους φανταστικούς χαρακτήρες εξερευνώντας έτσι νέες ιδέες πάνω στην ομορφιά“.
Τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο του θεάματος και της μόδας εμφανίζονται σ’αυτό το ημερολόγιο. Πρώτη και καλύτερη η Naomi Campbell που ποζάρει δίπλα στον rapper Sean “Diddy” Combs, που κίνησε γη και ουρανό για να συμμετέχει σ’αυτό το καστ, και σταρ όπως η Whoopi Goldberg, η Lupita Nyong’o, και η Sasha Lane φωτογραφήθηκαν μαζί με μαύρα μοντέλα όπως η Adwoa Aboah και η Duckie Thot, και η Νοτιοαφρικανή αλμπίνα εισαγγελέας Thando Hopa. Καθώς επίσης και ο rapper Lil’ Yachty kai o RuPaul. To ημερολόγιο επιμελήθηκε στυλιστικά ο Βρετανός Vogue editor Edward Enninful, που πήρε και την τιμητική διάκριση ΟΒΕ από την βασίλισσα της Αγγλίας γι’αυτή της την δουλειά, επειδή διαφοροποιήθηκε έτσι στον χώρο της μόδας. Ο Edward Enninful διάλεξε ρούχα και κοστούμια από τις κολεξιόν της Rei Kawakubo και του Yohji Yamamoto για να ζωντανέψει την μαγεία του φανταστικού κόσμου της Αλίκης στην Χώρα των Θαυμάτων. Εκτός από τα ρούχα, ο Enninful είδε το concept σαν εξαιρετική ευκαιρία να ανακαλύψουμε τον κόσμο μέσα από άλλο πρίσμα. Η συνοχή στην κοινωνία και ο μη κοινωνικός αποκλεισμός καμίας ομάδας ανθρώπων γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο θέμα συζήτησης, αλλά πάει και πιο μακριά από τον διαχωρισμού λευκού και μαύρου ανθρώπου”, είπε. “Όλα περιστρέφονται γύρω από τις πεποιθήσεις, το χρώμα δέρματος, το μέγεθος και τους ανθρώπους που ζουν με την δική τους αλήθεια. Η ψηφιακή εποχή δίνει φωνή στους ανθρώπους, και μια νέα γενιά που αρνείται να συμβιβαστεί και θέλει απαντήσεις για τα θέματα που την απασχολούν περισσότερο. Δεδομένου και του κόσμου που ζούμε, μερικές φορές νομίζω ότι έχουμε κι εμείς πέσει μέσα στην τρύπα του κούνελου. Για μένα, επαναπροσδιορίζοντας την Αλίκη μέσα από την δική μου ματιά για τον σύγχρονο κόσμο ήταν ένα τέλειο project, και ήμουν πολύ τυχερός με το καστ που είχα την τιμή να συνεργαστώ“.