Το Watch video, το οποίο άρχισε να δοκιμάζεται νωρίτερα αυτό το μήνα, επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν τηλεοπτικές εκπομπές με βάση το τι βλέπουν οι φίλοι τους και να έχουν συνομιλίες με άλλους που παρακολουθούν την εκπομπή κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.
Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει περιεχόμενο από το Vox, το Buzzfeed, το Discovery Communications, το A&E Networks, το ABC της Walt Disney, καθώς και Live Sports όπως το Major League Baseball.
Σύμφωνα με το Facebook το Watch είναι μια πλατφόρμα για όλους τους δημιουργούς και τους εκδότες να βρουν ένα κοινό, να δημιουργήσουν μια κοινότητα παθιασμένων οπαδών και να κερδίσουν χρήματα για τη δουλειά τους. Το κοινωνικό δίκτυο θεωρεί ότι μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων θα μπορούσε να έχει τεράστια επιτυχία ιδιαίτερα :
- Show που αφήνουν τους θεατές τους να συμμετέχουν ενεργά .
- Live Shows που έχουν άμεση επαφή με το κοινό τους.
- Show που ακολουθούν ένα αφηγηματικό μοτίβο ή έχουν ένα συνεπές θέμα.
- Live events που ενώνουν μεγάλες ομάδες ανθρώπων.
Στο τέλος, το Facebook θα ανοίξει την πλατφόρμα για όλους, και ο καθένας θα μπορεί να υποβάλει κάποια live εκδήλωση.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι συνεργάτες περιεχομένου θα κερδίσουν το 55% των εσόδων από τις διαφημίσεις, ενώ το Facebook θα κρατάει το 45%. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή δοκιμάζει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις μπορούν να λειτουργήσουν στο πλαίσιο των εκπομπών, σύμφωνα με τον Dan Rose, αντιπρόεδρο των εταιρικών σχέσεων της πλατφόρμας.