Η φήμη πως το Facebook σκέφτεται να αναπτύξει μία συνδρομητική μορφή της υπηρεσίας του, ήρθε στην επιφάνεια από τις δηλώσεις του Zuckerberg ενώπιον της Γερουσίας των ΗΠΑ. Τώρα, μία νέα αναφορά από το Bloomberg ενισχύει την πεποίθηση πως το Facebook θα ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι.
Ο Sheryl Sandberg, CΕO του Facebook ανέφερε κατά τη διάρκεια της δημοσίευσης των πρόσφατων οικονομικών αποτελεσμάτων ότι πάντα κάτι τέτοιο ήταν στα σχέδιά μας. Πάντοτε εξετάζαμε λύσεις τέτοιες, συμπεριλαμβανομένου των συνδρομών και θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε τα πάντα.
Ταυτόχρονα, ένα report από την WSJ, αναφέρει σήμερα ότι ένας μικρός αριθμός εργαζομένων έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στα accounts των χρηστών, χωρίς το Password, κάτι που τους επιτρέπει να δουν περιεχόμενο που κανονικά θα ήταν private, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών που έχετε ρυθμίσει να είναι εμφανείς μόνο σε εσάς. Το Facebook δηλώνει ότι αυτό γίνεται επιλεκτικά για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς και συνήθως μόνο σε λογαριασμούς των εργαζομένων.
Οι εργαζόμενοι με τέτοια άδεια μπορούν να έχουν πρόσβαση σε λογαριασμούς άλλων χρηστών για να διαγνώσουν τεχνικά προβλήματα, να εξετάσουν νέα features ή να διερευνήσουν τυχόν εγκληματικές ενέργειες ως απάντηση σε αιτήματα των αρχών.
Μία συνδρομητική μορφή του Facebook θα μπορούσε να αντιμετωπίσει θέματα ιδιωτικότητας. Όπως έχει τώρα η κατάσταση, το Facebook βασίζεται σε διαφημίσεις για τα έσοδά του και αυτές οι διαφημίσεις είναι στοχευμένες σε χρήστες βάσει της δραστηριότητας και των πληροφοριών τους. Μία επί πληρωμή μορφή του Facebook θα επέτρεπε στους χρήστες να μη στοχεύονται για διαφήμιση ή τουλάχιστον να τους επιτρέπει να επιλέγουν να μη μοιράζονται τις πληροφορίες τους με τρίτες εταιρίες.