Το Instagram ανοίγει τις πόρτες του σε βίντεο μεγάλου μήκους, επιτρέποντας σε όλους τους χρήστες να μεταφορτώνουν περιεχόμενο βίντεο που θα διαμένει μέσα στην εφαρμογή στη νέα πλατφόρμα IGTV και σε μια πρόσφατη ξεχωριστή εφαρμογή IGTV standalone.
Η εταιρεία που ανήκει στο Facebook ανακοίνωσε την IGTV κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Σαν Φρανσίσκο την Τετάρτη, μοιράζοντας επίσης την είδηση ότι η πλατφόρμα του Instagram έχει φθάσει τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες.
Στα των χαρακτηριστικών του, η πολυπόθητη δυνατότητα ανεβάσματος ολιγόωρων βίντεο έκανε εχθές την επίσημη εμφάνιση της. Τιτλοφορώντας κάτω από το υποκοριστικό IGTV, επρόκειτο – όπως και το Direct – για μια standalone εφαρμογή, άρτια βέβαια συνδεδεμένη με εκείνη του Instagram. Μπαίνοντας στα λημέρια στου YouTube προσφέρει στους δημιουργούς περιεχομένου τη δυνατότητα να προβάλουν τη δουλειά τους στην πλατφόρμα της (με το ανάλογο monetization), με μία όμως διαφορά.
Όλα τα βίντεο του IGTV είναι κάθετα, ακολουθώντας το format των ιστοριών. Ανοίγοντας την εφαρμογή ο χρήστης συναντά μια ροή περιεχομένου που απαρτίζεται από τους αγαπημένους του vloggers (τους οποίους ακολουθεί), δίχως την ανάγκη να προβεί σε κάποια αναζήτηση. Αρχικά η διάρκεια των βίντεο θα περιοριστεί στα 10 λεπτά, με το συχνό upload περιεχομένου να ξεκλειδώνει στους content creators τη δυνατότητα ανεβάσματος βίντεο διάρκειας έως και 60 λεπτών, ενώ σε κάποιο ύστερο χρόνο απεριόριστο.
Το Instagram ανοίγει τις πόρτες του σε βίντεο μεγάλου μήκους, επιτρέποντας σε όλους τους χρήστες να μεταφορτώνουν περιεχόμενο βίντεο που θα διαμένει μέσα στην εφαρμογή στη νέα πλατφόρμα IGTV και σε μια πρόσφατη ξεχωριστή εφαρμογή IGTV standalone.
Η εταιρεία που ανήκει στο Facebook ανακοίνωσε την IGTV κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Σαν Φρανσίσκο την Τετάρτη, μοιράζοντας επίσης την είδηση ότι η πλατφόρμα του Instagram έχει φθάσει τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες.
Στα των χαρακτηριστικών του, η πολυπόθητη δυνατότητα ανεβάσματος ολιγόωρων βίντεο έκανε εχθές την επίσημη εμφάνιση της. Τιτλοφορώντας κάτω από το υποκοριστικό IGTV, επρόκειτο – όπως και το Direct – για μια standalone εφαρμογή, άρτια βέβαια συνδεδεμένη με εκείνη του Instagram. Μπαίνοντας στα λημέρια στου YouTube προσφέρει στους δημιουργούς περιεχομένου τη δυνατότητα να προβάλουν τη δουλειά τους στην πλατφόρμα της (με το ανάλογο monetization), με μία όμως διαφορά.
Όλα τα βίντεο του IGTV είναι κάθετα, ακολουθώντας το format των ιστοριών. Ανοίγοντας την εφαρμογή ο χρήστης συναντά μια ροή περιεχομένου που απαρτίζεται από τους αγαπημένους του vloggers (τους οποίους ακολουθεί), δίχως την ανάγκη να προβεί σε κάποια αναζήτηση. Αρχικά η διάρκεια των βίντεο θα περιοριστεί στα 10 λεπτά, με το συχνό upload περιεχομένου να ξεκλειδώνει στους content creators τη δυνατότητα ανεβάσματος βίντεο διάρκειας έως και 60 λεπτών, ενώ σε κάποιο ύστερο χρόνο απεριόριστο.