Τι κοινό έχουν οι περισσότερες παγκοσμίου κύρους εταιρείες με το φούρνο της γειτονιάς σου; Τρομερή έλλειψη φαντασίας. Γιατί καλά ο φούρναρης, στην τελική σιγά μην κάτσει να σκάσει, θα βάλει εκεί ένα “ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ”, άντε ένα “BAKERY” το πολύ και άμα θες ψωμί θα πας έτσι κι αλλιώς. Αλλά από τη στιγμή που έχεις μία τεράστια επιχείρηση που σου αποφέρει υπέρογκα ποσά (και λογικά κάποια από αυτά θα έπρεπε να τα επενδύεις στο marketing) πόσο δύσκολο σου είναι ρε αδερφέ να βρεις κάτι καλύτερο από το όνομα της εταιρείας σου γραμμένο με κεφαλαία γράμματα σε απλή γραμματοσειρά; Ναι IKEA, (και) για σένα λέω. Fun fact: το IKEA είναι από τη Σουηδία.
Ξέρετε ποιος άλλος είναι από τη Σουηδία; Ο σχεδιαστής Daniel Carlmatz, ο οποίος σκεπτόμενος κάτι παρόμοιο έβαλε ένα στοίχημα με τον εαυτό του: Να καταφέρει να βρίσκει κάθε μέρα, επί ένα χρόνο, μια λέξη και να τη “ζωντανεύει” αξιοποιώντας τα ίδια τα γράμματά της ή ακόμα και τα κενά ανάμεσά τους. Άλλες φορές επέλεγε πρώτα τη λέξη για να δει ποια μέρη της θα τον βοηθούσαν να προσθέσει την “τσαχπινιά” του, ενώ άλλες έκανε ένα προσχέδιο στο μυαλό του και ύστερα προσπαθούσε να βρει μια λέξη που θα τον εξυπηρετούσε. Όλο αυτό το κατάφερε στα “χασομέρια” της μέρας, δηλαδή συνήθως πηγαίνοντας στη δουλειά του ή επιστρέφοντας σπίτι του. Όπως δήλωσε ο ίδιος παρουσιάζοντας το αποτέλεσμα, κάποιες φορές ήταν αρκετά δύσκολο να σκεφτεί κάτι, αλλά τελικά τα κατάφερε να ολοκληρώσει την πρόκληση χωρίς να χάσει ούτε μια μέρα. Σκοπός του, πέρα από το να προκαλέσει τον εαυτό του, ήταν να μπορέσει να δει και να παρουσιάσει το ίδιο πράγμα από διαφορετικές οπτικές γωνίες και τα κατάφερε εξαιρετικά.
Να σημειωθεί ότι δεν έχω πρόβλημα με το IKEA, έχω και φίλους που αγοράζουν από το IKEA, αρκεί να μην δίνουν δικαιώματα. Έχω πρόβλημα με οτιδήποτε κάνει την ήδη βαρετή καθημερινότητά μου ακόμα χειρότερη. Αλήθεια τώρα, πόσο πιο όμορφη θα ήταν η καθημερινότητα μας αν αντί για “BAKERY”, “SUPER MARKET” και “IKEA” συναντούσαμε σε κάθε γωνιά κάτι από τα παρακάτω;
Δείτε παρακάτω:
[ngg src=”galleries” ids=”2″ display=”basic_slideshow” arrows=”1″]
Τι κοινό έχουν οι περισσότερες παγκοσμίου κύρους εταιρείες με το φούρνο της γειτονιάς σου; Τρομερή έλλειψη φαντασίας. Γιατί καλά ο φούρναρης, στην τελική σιγά μην κάτσει να σκάσει, θα βάλει εκεί ένα “ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ”, άντε ένα “BAKERY” το πολύ και άμα θες ψωμί θα πας έτσι κι αλλιώς. Αλλά από τη στιγμή που έχεις μία τεράστια επιχείρηση που σου αποφέρει υπέρογκα ποσά (και λογικά κάποια από αυτά θα έπρεπε να τα επενδύεις στο marketing) πόσο δύσκολο σου είναι ρε αδερφέ να βρεις κάτι καλύτερο από το όνομα της εταιρείας σου γραμμένο με κεφαλαία γράμματα σε απλή γραμματοσειρά; Ναι IKEA, (και) για σένα λέω. Fun fact: το IKEA είναι από τη Σουηδία.
Ξέρετε ποιος άλλος είναι από τη Σουηδία; Ο σχεδιαστής Daniel Carlmatz, ο οποίος σκεπτόμενος κάτι παρόμοιο έβαλε ένα στοίχημα με τον εαυτό του: Να καταφέρει να βρίσκει κάθε μέρα, επί ένα χρόνο, μια λέξη και να τη “ζωντανεύει” αξιοποιώντας τα ίδια τα γράμματά της ή ακόμα και τα κενά ανάμεσά τους. Άλλες φορές επέλεγε πρώτα τη λέξη για να δει ποια μέρη της θα τον βοηθούσαν να προσθέσει την “τσαχπινιά” του, ενώ άλλες έκανε ένα προσχέδιο στο μυαλό του και ύστερα προσπαθούσε να βρει μια λέξη που θα τον εξυπηρετούσε. Όλο αυτό το κατάφερε στα “χασομέρια” της μέρας, δηλαδή συνήθως πηγαίνοντας στη δουλειά του ή επιστρέφοντας σπίτι του. Όπως δήλωσε ο ίδιος παρουσιάζοντας το αποτέλεσμα, κάποιες φορές ήταν αρκετά δύσκολο να σκεφτεί κάτι, αλλά τελικά τα κατάφερε να ολοκληρώσει την πρόκληση χωρίς να χάσει ούτε μια μέρα. Σκοπός του, πέρα από το να προκαλέσει τον εαυτό του, ήταν να μπορέσει να δει και να παρουσιάσει το ίδιο πράγμα από διαφορετικές οπτικές γωνίες και τα κατάφερε εξαιρετικά.
Να σημειωθεί ότι δεν έχω πρόβλημα με το IKEA, έχω και φίλους που αγοράζουν από το IKEA, αρκεί να μην δίνουν δικαιώματα. Έχω πρόβλημα με οτιδήποτε κάνει την ήδη βαρετή καθημερινότητά μου ακόμα χειρότερη. Αλήθεια τώρα, πόσο πιο όμορφη θα ήταν η καθημερινότητα μας αν αντί για “BAKERY”, “SUPER MARKET” και “IKEA” συναντούσαμε σε κάθε γωνιά κάτι από τα παρακάτω;
Δείτε παρακάτω:
[ngg src=”galleries” ids=”2″ display=”basic_slideshow” arrows=”1″]