Το όνομά του στα μουσικά δρώμενα είναι DJ Piko. Ξεκίνησε να μαθαίνει πιάνο στην ηλικία των πέντε ετών στο Ελληνικό Ωδείο. Επαγγελματικά άρχισε να μιξάρει στην Αγγλία το 1997. Τα μαγαζιά όπως μας είπε είναι πολλά και εκεί και στην Ελλάδα. Τα warm up sets του ξεκίνησαν από πολύ μεγάλα ονόματα των Dexx όπως Fatboy Slim και Carl Cox. Ραδιοφωνικά ξεκίνησε από δύο σταθμούς στην Κύπρο. Το Dromo FM Cyprus και τον Super Sport Fm που συνεργάζεται μέχρι και σήμερα έχοντας την πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με την Panik Records για την παραγωγή της εκπομπής Love Mix, αλλά θα τον ακούσετε και μέσω του mix avenue project στην εκπομπή DJ Piko In Da Club. Δισκογραφικά έχει κάνει πολλά remix είτε μόνος του είτε σε συνεργασίες για πολλούς τραγουδιστές. Άννα Βίσση, Γιώργος Παπαδόπουλος, Melisses, Γιάννα Τερζή, Βασιλική Νταντά, Ηλίας Βρεττός, Droulias Brothers είναι μερικά από αυτά, ενώ όπως μας εκμυστηρεύτηκε ετοιμάζει και ένα νέο remix pack.
1) Θα μπορούσες να μας πεις λίγα λόγια για σένα; Πότε άρχισες να ασχολείσαι με τη μουσική, το είδος της μουσικής σου και τα χαρακτηριστικά της, τον λόγο/αφορμή που σε ώθησε να ακολουθήσεις τον δρόμο του dj και τα πρώτα σου βήματα μέχρι να φτάσεις εδώ;
Το stage name μου είναι DJ Piko. Αν με ρωτήσεις από πού προήλθε το πρώτο πράγμα που θα σε ρωτήσω είναι η ηλικία σου. Ο λόγος απλός. Έχει προέλθει από το γνωστό παιδικό πρόγραμμα φρουτοπία και είναι απόρρεον από κάποια κωμικά γεγονότα της φοιτητικής μου ζωής στην Αγγλία. Η ενασχόληση μου με τη μουσική ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία. Με το ερέθισμα του μπαμπά που ήταν drummer ξεκίνησα στο Ελληνικό ωδείο στην ηλικία των πέντε ετών να μαθαίνω πιάνο. Τρυφερή ηλικία για άλλα παιδάκια για μένα ήταν η αρχή της εκμάθησης της πειθαρχίας και της μελέτης. Φαντάσου πως ήξερα να διαβάζω νότες πριν ακόμα μάθω να διαβάζω ένα βιβλίο πρώτης δημοτικού. Μετά από περίπου 11 χρόνια αποφοίτησα από το Ελληνικό ωδείο ως διπλωματούχος πιανίστας και πτυχιούχος θεωρητικών στην ηλικία των 16 ετών. Αν αναλογιστείς ότι άλλοι μαθητές το κατάφερναν αυτό σε ηλικίες άνω των 28 ετών μπορείς να καταλάβεις πόσο πολύ είχα να ασχοληθώ καθημερινά με την μουσική. Τώρα αν με ρωτήσεις αν θα το ξανά έκανα θα σου έλεγα πως ναι αλλά δε θα γινόμουν πιανίστας. Θα προσπαθούσα να γίνω ένας drummer όπως ήταν και το όνειρό μου. Το να γίνω DJ δεν ήταν αυτοσκοπός μου. Μετά την αποφοίτησή μου από το Ελληνικό ωδείο μέσα στην χρυσή εποχή των 90s σκέφτηκα πως είτε θα γίνω ένας απλός πιανίστας να παίζω σε μια ορχήστρα κάποιου καλλιτέχνη, όποτε έχει εμφανίσεις, – το λες και διορατικότητα αν δεις πως δουλεύουν οι καλλιτέχνες στις μέρες μας – ή θα γίνω αυτός ο ένας που θα κάνει ένα κοινό να χορεύει και να περνάει καλά εξαιτίας μου.
Η μανία που με διακατείχε στα φοιτητικά μου χρόνια να μαζεύω cds ήταν ίσως αυτό που με ώθησε να ακολουθήσω το δρόμο του να γίνω DJ. Κάποια γεγονότα που συνέβησαν με έφεραν προ των πυλών στο να αναλάβω ένα μέρος των Greek nights που είχαμε στην Αγγλία. Στους πρώτους περίπου 8 μήνες δουλειάς με άκουσαν από ένα από τα μεγαλύτερα clubs του Brighton το Zap club όπου ξεκίνησα να κάνω τα warm ups και να «κλέβω» λίγο χρόνο από τους πιο μεγάλους. Τα χρήματα που έπαιρνα ήταν παραπάνω από πολύ καλά για να κάθομαι μόνος μου και να μελετάω στο πως θα γίνω καλύτερος τεχνικά είτε με βινύλια είτε με cds.
Όσον αφορά το είδος της μουσικής μου, θα σου πω πως η μουσική είναι μία. Όταν παίζω για τον κόσμο παίζω τα πάντα για να διασκεδάσει ο κόσμος που θα πληρώσει για να με ακούσει. Για τον εαυτό μου θα έλεγα πως ανάλογα την στιγμή θα ακούσω και αντίστοιχο είδος. Αν με ρωτήσεις το αγαπημένο μου θα σου πω κάτι μεταξύ της κλασσικής μουσικής και της houseτων late 90s – early 00s.
2) Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας, κατά την άποψη σου. για έναν φιλόδοξο dj / παραγωγό έκτος από το ταλέντο;
Χμμ καλή ερώτηση. Μυστικό δεν υπάρχει. Κανείς δε θα κάνει ένα κλικ και αυτόματα θα γίνει το αστέρι. Αν έχεις ταλέντο – γιατί η μουσική είναι ταλέντο – και θες να ασχοληθείς με τη μουσική, οφείλεις να το κατεργαστείς. Μελέτη, πειθαρχία, παραγωγικό διάβασμα και πάνω από όλα να μάθει κάποιος μουσική.Ένα μουσικό όργανο, αυτό είναι μαθαίνω μουσική. Μουσική δεν είναι να ξέρω ποιος έβγαλε το Gucci gang ή ποιος είναι ο Post Malone. Τυχαία τα παραδείγματα. Μουσική είναι να γνωρίζω ποιος ρυθμός είναι ο bossa nova, ποιος ρυθμός είναι τα εννέα όγδοα – το κλασσικό Ελληνικό ζεϊμπέκικο που λίγοι το ξέρουν έτσι – , ποιος ο πέντε τέταρτα, τι είναι η κλίμακα ενός τραγουδιού και όχι απλά νούμερα bpmκαι κουμπάκια σε μία κονσόλα.Αυτά είναι ίσως τα κλειδιά της επιτυχίας. Μπορεί να στερηθείς την έξοδο, το παιχνίδι ως παιδί, τον χαβαλέ της παρέας αλλά είσαι σαν τους αθλητές. Στερούνται πολλά για να αναγνωριστούν στο τέλος. Μην σας ενθουσιάζουν τα φώτα που βλέπει ο καθένας μετά από μια παράσταση ή ένα event. Για να φτάσεις στην αναγνώριση και την επιτυχία ο δρόμος μόνο εύκολος δεν είναι. Και κάτι που ίσως ξέχασα να σου πω είναι πως πρέπει να παίρνουμε παραδείγματα. Πως παίζει ο/η τάδε μουσική και γίνεται κοσμοσυρροή? Να μελετήσω το setτου/της. Να πάω στο μαγαζί που παίζει αυτός/ή που θαυμάζω και να ακούσω τι παίζει. Προσοχή όχι να μιμηθώ αλλά να δω τι κάνει καλά. Δυστυχώς όμως στη χώρα μας η πλειοψηφία ασχολείται με το πως θα εκμηδενίσω τον καλύτερο από μένα και όχι πως θα γίνω εγώ καλύτερος.
3) Ποια θεωρείς τη σημαντικότερη στιγμή σου ως DJ/παραγωγός;
Σίγουρα δεν είναι μία. Είναι πολλές. Να σου πω για τα warm ups σε Fatboy Slim και Carl Cox στην Αγγλία; Να σου πω για το τελευταίο μου set στην Αγγλία όπου φώναζαν οι θαμώνες από κάτω από το stageonemore? Είναι όντως πολλές. Δυστυχώς τότε δεν υπήρχαν socialsνα βγαίνουν φωτογραφίες όπως τώρα αν και δεν είμαι ο άνθρωπος που ό,τι και αν κάνω στο εμφανίζω σε φωτογραφίες. Οι φίλοι μου με γνωρίζουν ως πολύ κοινωνικό αλλά δεν είμαι πάντα. Μου αρέσει και η μοναξιά μου και το να μην βγάζω τα πάντα προς τα έξω.
Τώρα ως παραγωγός μπορώ να σου πω ότι ένιωσα συγκίνηση όταν άκουσα στο ραδιόφωνο το πρώτο μου remix. Αυτό που ετοιμάζαμε στο studioνα το ακούς στο αυτοκίνητο, στο club από άλλους συναδέλφους. Το feeling πολύ ιδιαίτερο. Όπως ιδιαίτερο ήταν και το feeling όταν έκανα τη συνεργασία μου με την Panik Records για την παραγωγή του love mix. Μιας ραδιοφωνικής εκπομπής που παίζει στους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας.
4) Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος;
Όνειρα πολλά όπως και στόχοι πολλοί. Καταρχήν να γίνω ακόμα καλύτερος στη μουσική παραγωγή. Κατά δεύτερον να μπορέσω να συνεργαστώ με έναν καλλιτέχνη ή μία καλλιτέχνιδα επί σκηνής όπου θα έχω τον ρόλο του one man band αλλά και DJ με κύριο αποτέλεσμα το partying για το κοινό. Τώρα όσο για το όνειρο που σου ανέφερα, θα ήθελα πολύ κάποτε να γράψω ένα μουσικό έργο το οποίο να συνδυάζει την κλασσική μουσική – με την παρουσία κλασσικής ορχήστρας – και της house, cinematic μουσικής. Οι επικοί ήχοι πάντα με εξτασίαζαν είτε από ταινίες είτε από εκτελέσεις από κλασσικές ορχήστρες.
5) Πώς εξηγείς το γεγονός ότι όλο και περισσότερος κόσμος (κυρίως νεαρής ηλικίας) θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα του DJ;
Λίγο τα φώτα, λίγο η αίγλη να σε λένε ο DJ του τάδε μαγαζιού, λίγο η κρίση και η τεμπελιά του νέου που θέλει με λίγα να πάρει πολλά ωθεί ανθρώπους σε αυτόν τον τομέα. Η τεχνολογία στο επάγγελμα του DJ είναι ένα όπλο. Με ένα όπλο όμως δεν μπορείς να σκοτώσεις; Και τι θέλω να πω με αυτό. Δυστυχώς βλέπω στις μέρες μας νέους να παίρνουν μια κονσόλα, ένα laptopκαι να προσπαθούν να παίξουν μουσική. Το τονίζω προσπαθούν και όχι απαραίτητα παίζουν. Η μουσική δεν είναι ούτε έβαλα τις επιτυχίες της περιόδου, ούτε έκανα μια καλή αλλαγή τραγουδιού. Η μουσική είναι feelings, είναι ψυχολογία του κοινού, είναι διασκέδαση. Η ενασχόληση με το DJing λοιπόν μόνο κάτι εύκολο δεν είναι όπως δεν είναι και για όλους. Έτσι βλέπεις ότι σε πολλά μαγαζιά ο DJ να παίζει μουσική και ο κόσμος να στέκεται αδιάφορος κοιτώντας το κινητό του. Αν δεν βγάζεις συναίσθημα με τον τρόπο που παίζεις μουσική καλύτερα να μην παίζεις καθόλου.
6) Κάτι απρόοπτο που σου έχει συμβεί εν ώρα εργασίας;
Μόνο ένα; (γέλια) Εκτός από το να σταματήσει το laptop ή το cd player να παίζει, και κλασικά τούμπες πελατών μετά από πολύ αλκοόλ θα σου πω κάτι το οποίο θα το θυμάμαι για πολλά ακόμη χρόνια. Σε ένα από τα clubs που εργαζόμουν έπαιξα για ένα event με την DJ Portia Surreal. Ως γνωστόν η συγκεκριμένη DJ παίζει σχεδόν πάντα με γυμνό στήθος. Μέσα στην ένταση της βραδιάς και ενώ άλλαζα τα cd μου, εκείνη λόγω του show της άρχισε να χορεύει «ιδιαίτερα» από πίσω μου χωρίς να την έχω καταλάβει. Κάτω από το stageη τότε κοπέλα μου. Μπορείς να καταλάβεις τι επακολούθησε μετά το set μου… (γέλια)
7) Ποιους DJs/παραγωγούς ξεχωρίζεις από την Ελλάδα και ποιους από το εξωτερικό;
Όσον αφορά τους παραγωγούς του εξωτερικού θα σου πω την αδυναμία μου που λέγεται Carl Cox. Όσο για τους Έλληνες θα σου πω για Έλληνες που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Καταρχήν για το on stage duo τους Dimitri Vegas & Like Mike και ένα ακόμη παραγωγό που πολλοί δεν τον γνωρίζουν στην Ελλάδα αλλά διαπρέπει στην Ευρώπη. Ο StevieR κατά κόσμον Σταύρος Ποταμίτης. Με τρία δικά του labels στο Λονδίνο αυτή την περίοδο προωθεί το ρεμπέτικο μέσα από τους ήχους της house και ambient μουσικής. Ένα project που δυστυχώς για την Ελλάδα που γέννησε το ρεμπέτικο, εδώ δεν θα είχε καμία τύχη.
8) Σε ποιο μαγαζί παίζεις αυτή την περίοδο και πού μπορούμε να σε βρούμε διαδικτυακά;
Αυτή την περίοδο κάνω κάποιες Κυριακάτικες εμφανίσεις στο Up Cup 52 στην Εμμανουήλ Βεάκη και βέβαια υπάρχουν guests τα οποία ανανεώνονται συνεχώς. Στο ραδιόφωνο υπάρχουν δύο εκπομπές μου το Love mix by DJ Piko και το DJ Piko In Da Club by Mix Avenue Project οι οποίες παίζουν στα μεγαλύτερα ραδιόφωνα της χώρας. Διαδικτυακά μπορείτε να με βρείτε:
- Facebook DJ Piko (http://www.facebook.com/djpikofanpage/)
- Instagram dj_piko (http://www.instagram.com/dj_piko)
Twitter DJPiko_ (http://twitter.com/DJPiko_
Το όνομά του στα μουσικά δρώμενα είναι DJ Piko. Ξεκίνησε να μαθαίνει πιάνο στην ηλικία των πέντε ετών στο Ελληνικό Ωδείο. Επαγγελματικά άρχισε να μιξάρει στην Αγγλία το 1997. Τα μαγαζιά όπως μας είπε είναι πολλά και εκεί και στην Ελλάδα. Τα warm up sets του ξεκίνησαν από πολύ μεγάλα ονόματα των Dexx όπως Fatboy Slim και Carl Cox. Ραδιοφωνικά ξεκίνησε από δύο σταθμούς στην Κύπρο. Το Dromo FM Cyprus και τον Super Sport Fm που συνεργάζεται μέχρι και σήμερα έχοντας την πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με την Panik Records για την παραγωγή της εκπομπής Love Mix, αλλά θα τον ακούσετε και μέσω του mix avenue project στην εκπομπή DJ Piko In Da Club. Δισκογραφικά έχει κάνει πολλά remix είτε μόνος του είτε σε συνεργασίες για πολλούς τραγουδιστές. Άννα Βίσση, Γιώργος Παπαδόπουλος, Melisses, Γιάννα Τερζή, Βασιλική Νταντά, Ηλίας Βρεττός, Droulias Brothers είναι μερικά από αυτά, ενώ όπως μας εκμυστηρεύτηκε ετοιμάζει και ένα νέο remix pack.
1) Θα μπορούσες να μας πεις λίγα λόγια για σένα; Πότε άρχισες να ασχολείσαι με τη μουσική, το είδος της μουσικής σου και τα χαρακτηριστικά της, τον λόγο/αφορμή που σε ώθησε να ακολουθήσεις τον δρόμο του dj και τα πρώτα σου βήματα μέχρι να φτάσεις εδώ;
Το stage name μου είναι DJ Piko. Αν με ρωτήσεις από πού προήλθε το πρώτο πράγμα που θα σε ρωτήσω είναι η ηλικία σου. Ο λόγος απλός. Έχει προέλθει από το γνωστό παιδικό πρόγραμμα φρουτοπία και είναι απόρρεον από κάποια κωμικά γεγονότα της φοιτητικής μου ζωής στην Αγγλία. Η ενασχόληση μου με τη μουσική ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία. Με το ερέθισμα του μπαμπά που ήταν drummer ξεκίνησα στο Ελληνικό ωδείο στην ηλικία των πέντε ετών να μαθαίνω πιάνο. Τρυφερή ηλικία για άλλα παιδάκια για μένα ήταν η αρχή της εκμάθησης της πειθαρχίας και της μελέτης. Φαντάσου πως ήξερα να διαβάζω νότες πριν ακόμα μάθω να διαβάζω ένα βιβλίο πρώτης δημοτικού. Μετά από περίπου 11 χρόνια αποφοίτησα από το Ελληνικό ωδείο ως διπλωματούχος πιανίστας και πτυχιούχος θεωρητικών στην ηλικία των 16 ετών. Αν αναλογιστείς ότι άλλοι μαθητές το κατάφερναν αυτό σε ηλικίες άνω των 28 ετών μπορείς να καταλάβεις πόσο πολύ είχα να ασχοληθώ καθημερινά με την μουσική. Τώρα αν με ρωτήσεις αν θα το ξανά έκανα θα σου έλεγα πως ναι αλλά δε θα γινόμουν πιανίστας. Θα προσπαθούσα να γίνω ένας drummer όπως ήταν και το όνειρό μου. Το να γίνω DJ δεν ήταν αυτοσκοπός μου. Μετά την αποφοίτησή μου από το Ελληνικό ωδείο μέσα στην χρυσή εποχή των 90s σκέφτηκα πως είτε θα γίνω ένας απλός πιανίστας να παίζω σε μια ορχήστρα κάποιου καλλιτέχνη, όποτε έχει εμφανίσεις, – το λες και διορατικότητα αν δεις πως δουλεύουν οι καλλιτέχνες στις μέρες μας – ή θα γίνω αυτός ο ένας που θα κάνει ένα κοινό να χορεύει και να περνάει καλά εξαιτίας μου.
Η μανία που με διακατείχε στα φοιτητικά μου χρόνια να μαζεύω cds ήταν ίσως αυτό που με ώθησε να ακολουθήσω το δρόμο του να γίνω DJ. Κάποια γεγονότα που συνέβησαν με έφεραν προ των πυλών στο να αναλάβω ένα μέρος των Greek nights που είχαμε στην Αγγλία. Στους πρώτους περίπου 8 μήνες δουλειάς με άκουσαν από ένα από τα μεγαλύτερα clubs του Brighton το Zap club όπου ξεκίνησα να κάνω τα warm ups και να «κλέβω» λίγο χρόνο από τους πιο μεγάλους. Τα χρήματα που έπαιρνα ήταν παραπάνω από πολύ καλά για να κάθομαι μόνος μου και να μελετάω στο πως θα γίνω καλύτερος τεχνικά είτε με βινύλια είτε με cds.
Όσον αφορά το είδος της μουσικής μου, θα σου πω πως η μουσική είναι μία. Όταν παίζω για τον κόσμο παίζω τα πάντα για να διασκεδάσει ο κόσμος που θα πληρώσει για να με ακούσει. Για τον εαυτό μου θα έλεγα πως ανάλογα την στιγμή θα ακούσω και αντίστοιχο είδος. Αν με ρωτήσεις το αγαπημένο μου θα σου πω κάτι μεταξύ της κλασσικής μουσικής και της houseτων late 90s – early 00s.
2) Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας, κατά την άποψη σου. για έναν φιλόδοξο dj / παραγωγό έκτος από το ταλέντο;
Χμμ καλή ερώτηση. Μυστικό δεν υπάρχει. Κανείς δε θα κάνει ένα κλικ και αυτόματα θα γίνει το αστέρι. Αν έχεις ταλέντο – γιατί η μουσική είναι ταλέντο – και θες να ασχοληθείς με τη μουσική, οφείλεις να το κατεργαστείς. Μελέτη, πειθαρχία, παραγωγικό διάβασμα και πάνω από όλα να μάθει κάποιος μουσική.Ένα μουσικό όργανο, αυτό είναι μαθαίνω μουσική. Μουσική δεν είναι να ξέρω ποιος έβγαλε το Gucci gang ή ποιος είναι ο Post Malone. Τυχαία τα παραδείγματα. Μουσική είναι να γνωρίζω ποιος ρυθμός είναι ο bossa nova, ποιος ρυθμός είναι τα εννέα όγδοα – το κλασσικό Ελληνικό ζεϊμπέκικο που λίγοι το ξέρουν έτσι – , ποιος ο πέντε τέταρτα, τι είναι η κλίμακα ενός τραγουδιού και όχι απλά νούμερα bpmκαι κουμπάκια σε μία κονσόλα.Αυτά είναι ίσως τα κλειδιά της επιτυχίας. Μπορεί να στερηθείς την έξοδο, το παιχνίδι ως παιδί, τον χαβαλέ της παρέας αλλά είσαι σαν τους αθλητές. Στερούνται πολλά για να αναγνωριστούν στο τέλος. Μην σας ενθουσιάζουν τα φώτα που βλέπει ο καθένας μετά από μια παράσταση ή ένα event. Για να φτάσεις στην αναγνώριση και την επιτυχία ο δρόμος μόνο εύκολος δεν είναι. Και κάτι που ίσως ξέχασα να σου πω είναι πως πρέπει να παίρνουμε παραδείγματα. Πως παίζει ο/η τάδε μουσική και γίνεται κοσμοσυρροή? Να μελετήσω το setτου/της. Να πάω στο μαγαζί που παίζει αυτός/ή που θαυμάζω και να ακούσω τι παίζει. Προσοχή όχι να μιμηθώ αλλά να δω τι κάνει καλά. Δυστυχώς όμως στη χώρα μας η πλειοψηφία ασχολείται με το πως θα εκμηδενίσω τον καλύτερο από μένα και όχι πως θα γίνω εγώ καλύτερος.
3) Ποια θεωρείς τη σημαντικότερη στιγμή σου ως DJ/παραγωγός;
Σίγουρα δεν είναι μία. Είναι πολλές. Να σου πω για τα warm ups σε Fatboy Slim και Carl Cox στην Αγγλία; Να σου πω για το τελευταίο μου set στην Αγγλία όπου φώναζαν οι θαμώνες από κάτω από το stageonemore? Είναι όντως πολλές. Δυστυχώς τότε δεν υπήρχαν socialsνα βγαίνουν φωτογραφίες όπως τώρα αν και δεν είμαι ο άνθρωπος που ό,τι και αν κάνω στο εμφανίζω σε φωτογραφίες. Οι φίλοι μου με γνωρίζουν ως πολύ κοινωνικό αλλά δεν είμαι πάντα. Μου αρέσει και η μοναξιά μου και το να μην βγάζω τα πάντα προς τα έξω.
Τώρα ως παραγωγός μπορώ να σου πω ότι ένιωσα συγκίνηση όταν άκουσα στο ραδιόφωνο το πρώτο μου remix. Αυτό που ετοιμάζαμε στο studioνα το ακούς στο αυτοκίνητο, στο club από άλλους συναδέλφους. Το feeling πολύ ιδιαίτερο. Όπως ιδιαίτερο ήταν και το feeling όταν έκανα τη συνεργασία μου με την Panik Records για την παραγωγή του love mix. Μιας ραδιοφωνικής εκπομπής που παίζει στους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας.
4) Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος;
Όνειρα πολλά όπως και στόχοι πολλοί. Καταρχήν να γίνω ακόμα καλύτερος στη μουσική παραγωγή. Κατά δεύτερον να μπορέσω να συνεργαστώ με έναν καλλιτέχνη ή μία καλλιτέχνιδα επί σκηνής όπου θα έχω τον ρόλο του one man band αλλά και DJ με κύριο αποτέλεσμα το partying για το κοινό. Τώρα όσο για το όνειρο που σου ανέφερα, θα ήθελα πολύ κάποτε να γράψω ένα μουσικό έργο το οποίο να συνδυάζει την κλασσική μουσική – με την παρουσία κλασσικής ορχήστρας – και της house, cinematic μουσικής. Οι επικοί ήχοι πάντα με εξτασίαζαν είτε από ταινίες είτε από εκτελέσεις από κλασσικές ορχήστρες.
5) Πώς εξηγείς το γεγονός ότι όλο και περισσότερος κόσμος (κυρίως νεαρής ηλικίας) θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα του DJ;
Λίγο τα φώτα, λίγο η αίγλη να σε λένε ο DJ του τάδε μαγαζιού, λίγο η κρίση και η τεμπελιά του νέου που θέλει με λίγα να πάρει πολλά ωθεί ανθρώπους σε αυτόν τον τομέα. Η τεχνολογία στο επάγγελμα του DJ είναι ένα όπλο. Με ένα όπλο όμως δεν μπορείς να σκοτώσεις; Και τι θέλω να πω με αυτό. Δυστυχώς βλέπω στις μέρες μας νέους να παίρνουν μια κονσόλα, ένα laptopκαι να προσπαθούν να παίξουν μουσική. Το τονίζω προσπαθούν και όχι απαραίτητα παίζουν. Η μουσική δεν είναι ούτε έβαλα τις επιτυχίες της περιόδου, ούτε έκανα μια καλή αλλαγή τραγουδιού. Η μουσική είναι feelings, είναι ψυχολογία του κοινού, είναι διασκέδαση. Η ενασχόληση με το DJing λοιπόν μόνο κάτι εύκολο δεν είναι όπως δεν είναι και για όλους. Έτσι βλέπεις ότι σε πολλά μαγαζιά ο DJ να παίζει μουσική και ο κόσμος να στέκεται αδιάφορος κοιτώντας το κινητό του. Αν δεν βγάζεις συναίσθημα με τον τρόπο που παίζεις μουσική καλύτερα να μην παίζεις καθόλου.
6) Κάτι απρόοπτο που σου έχει συμβεί εν ώρα εργασίας;
Μόνο ένα; (γέλια) Εκτός από το να σταματήσει το laptop ή το cd player να παίζει, και κλασικά τούμπες πελατών μετά από πολύ αλκοόλ θα σου πω κάτι το οποίο θα το θυμάμαι για πολλά ακόμη χρόνια. Σε ένα από τα clubs που εργαζόμουν έπαιξα για ένα event με την DJ Portia Surreal. Ως γνωστόν η συγκεκριμένη DJ παίζει σχεδόν πάντα με γυμνό στήθος. Μέσα στην ένταση της βραδιάς και ενώ άλλαζα τα cd μου, εκείνη λόγω του show της άρχισε να χορεύει «ιδιαίτερα» από πίσω μου χωρίς να την έχω καταλάβει. Κάτω από το stageη τότε κοπέλα μου. Μπορείς να καταλάβεις τι επακολούθησε μετά το set μου… (γέλια)
7) Ποιους DJs/παραγωγούς ξεχωρίζεις από την Ελλάδα και ποιους από το εξωτερικό;
Όσον αφορά τους παραγωγούς του εξωτερικού θα σου πω την αδυναμία μου που λέγεται Carl Cox. Όσο για τους Έλληνες θα σου πω για Έλληνες που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Καταρχήν για το on stage duo τους Dimitri Vegas & Like Mike και ένα ακόμη παραγωγό που πολλοί δεν τον γνωρίζουν στην Ελλάδα αλλά διαπρέπει στην Ευρώπη. Ο StevieR κατά κόσμον Σταύρος Ποταμίτης. Με τρία δικά του labels στο Λονδίνο αυτή την περίοδο προωθεί το ρεμπέτικο μέσα από τους ήχους της house και ambient μουσικής. Ένα project που δυστυχώς για την Ελλάδα που γέννησε το ρεμπέτικο, εδώ δεν θα είχε καμία τύχη.
8) Σε ποιο μαγαζί παίζεις αυτή την περίοδο και πού μπορούμε να σε βρούμε διαδικτυακά;
Αυτή την περίοδο κάνω κάποιες Κυριακάτικες εμφανίσεις στο Up Cup 52 στην Εμμανουήλ Βεάκη και βέβαια υπάρχουν guests τα οποία ανανεώνονται συνεχώς. Στο ραδιόφωνο υπάρχουν δύο εκπομπές μου το Love mix by DJ Piko και το DJ Piko In Da Club by Mix Avenue Project οι οποίες παίζουν στα μεγαλύτερα ραδιόφωνα της χώρας. Διαδικτυακά μπορείτε να με βρείτε:
- Facebook DJ Piko (http://www.facebook.com/djpikofanpage/)
- Instagram dj_piko (http://www.instagram.com/dj_piko)
Twitter DJPiko_ (http://twitter.com/DJPiko_