No Result
View All Result
  • Login
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result
φωτο: unsplash / Lauren Fleischmann

φωτο: unsplash / Lauren Fleischmann

Μείωση πωλήσεων στα ελληνικά e-shops του χώρου της μόδας έφερε η πανδημία

by MikrofwnoTEAM
Απρ 16, 2020
in Τεχνολογία
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

15χρονος χάκερ από την Κέρκυρα έκανε… εκπτώσεις πολυτελείας σε e-shop! (vid)

15χρονος χάκερ από την Κέρκυρα έκανε… εκπτώσεις πολυτελείας σε e-shop! (vid)

Οκτ 9, 2024
Αυγατίζουν τα eshop, αυξημένα τα κέρδη τον φετινό Ιούλιο

Αυγατίζουν τα eshop, αυξημένα τα κέρδη τον φετινό Ιούλιο

Αυγ 7, 2022
Στο Νέτφλιξ η περιπέτεια του Τζόκοβιτς! Αναλυτικά όλη η υπόθεση

Στο Νέτφλιξ η περιπέτεια του Τζόκοβιτς! Αναλυτικά όλη η υπόθεση

Ιαν 13, 2022
Κάντε share!
         
      

Διφορούμενα είναι τα μηνύματα, που στέλνουν τα ελληνικά e-shops του χώρου της μόδας, αναφορικά με την επίδραση της πανδημίας του νέου κορωνοϊού στη λειτουργία και τις πωλήσεις τους. Η αρχική πτώση στις πωλήσεις, το πρώτο διάστημα των μέτρων αντιμετώπισης του COVID-19, ξεπέρασε το 35%.

Το 78% των ηλεκτρονικών καταστημάτων του κλάδου είδε άμεσα μείωση στις πωλήσεις, κυρίως μετά από την εξαγγελία των πρώτων μέτρων. Σημαντικά ήταν, επίσης, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα e-shops σε όλο το φάσμα των συνεργατών τους, από την προμήθεια νέου εμπορεύματος (39%) μέχρι και τις καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών (36,6%).

Πάντως, παρά την αρχική πτώση της κίνησης στα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, πλέον παρατηρείται αύξηση σε παραγγελίες και αναζητήσεις. Ταυτόχρονα, διαπιστώνεται αύξηση των πωλήσεων, η οποία την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου είναι μεγαλύτερη και από την προ Covid-19 περίοδο (+15% στις πωλήσεις).

Ο COVID-19 έφερε μεγάλες αλλαγές – όπως ήταν αναμενόμενο – και στη συμπεριφορά των καταναλωτών με την επικοινωνία να αναδεικνύεται ως μία από τις σημαντικότερες εξ αυτών. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του GLAMI- παρατηρείται αύξηση στην αλληλεπίδραση με τα e-shops με το 41% να λαμβάνει περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, το 20,5% ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια κατά την παράδοση και 10,3% σχετικά με τους τρόπους πληρωμής.

Ζήτηση για προσφορές
Ένα ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι σχεδόν ένα στα δύο e-shops του χώρου της μόδας (43,6%) διαπιστώνει αύξηση της ζήτησης για οικονομικότερα προϊόντα από τις πρώτες κιόλας μέρες της υγειονομικής κρίσης. Η παροχή προσφορών (69%), τα δωρεάν μεταφορικά (27,3%) και η άμεση επικοινωνία με το κοινό για θέματα ασφάλειας και χρόνου παράδοσης (36,5%), αξιολογούνται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα ως οι τρεις ενέργειες με τα θετικότερα αποτελέσματα.

Το μέλλον
Αναφορικά με το μέλλον της online αγοράς μόδας, αν και το 56,1% των e-shops θέτει ως άμεσο στόχο την επιβίωση μέχρι την ομαλοποίηση της κατάστασης, το 41,6% βλέπει και την αισιόδοξη πλευρά και θεωρεί την πανδημία, ευκαιρία να προσαρμόσει τις στρατηγικές του και να δοκιμάσει νέα πράγματα.

Ήδη, πάντως, οι εταιρείες εμπορίου μόδας προχώρησαν άμεσα σε αλλαγές και διορθωτικές κινήσεις, με το 68,3% των e-shops να μειώνει τις διαφημιστικές δαπάνες που δεν φέρνουν άμεσο ROI και το 48,8% να προχωρά σε αλλαγή στρατηγικής και αναζήτηση νέων καναλιών marketing, επενδύοντας περισσότερο στο online marketing.

Επίσης, η εισαγωγή νέων προϊοντικών γραμμών, που απαντούν στα ζητούμενα των καταναλωτών, είναι κάτι στο οποίο προχώρησε το 22% των e-shops, ενώ το 42% προχώρησαν σε προσφορές και εκπτώσεις, που δεν ήταν προγραμματισμένες.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα διεξήχθηκε τις πρώτες μέρες του Απριλίου με τη συμμετοχή στελεχών 41 ηλεκτρονικών καταστημάτων μόδας της χώρας και με στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς που αφορούν στην περίοδο πριν και μετά την εφαρμογή των μέτρων κλεισίματος των καταστημάτων και την απαγόρευσης της κυκλοφορίας.

πηγή: http://www.sepe.gr/


Κάντε share!
         
      
Tags: e-shopsκορονοϊοςρούχα
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Το «Κάβο Αμόρε» είναι ένα μουσικό project της Αγγελικής Καραπάνου και του Χρήστου Παπανίκου

Next Post

Οι STAVENTO κυκλοφορούν νέο τραγούδι εν μέσω καραντίνας

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

Activision: αποκαλύπτει το teaser του Call of Duty: Black Ops 7

Activision: αποκαλύπτει το teaser του Call of Duty: Black Ops 7

Ιούν 12, 2025
Δεν θα ξαναχρειαστείς μεταφραστή! Δες τι αλλάζει η Apple σε όλα τα iPhone φέτος

Δεν θα ξαναχρειαστείς μεταφραστή! Δες τι αλλάζει η Apple σε όλα τα iPhone φέτος

Ιούν 11, 2025
007 First Light: H IO Interactive ανακοινώνει το νέο παιχνίδι James Bond για το 2026 (Trailer)

007 First Light: H IO Interactive ανακοινώνει το νέο παιχνίδι James Bond για το 2026 (Trailer)

Ιούν 8, 2025

Nintendo Switch 2: Επίσημη κυκλοφορία με νέα games, specs και αξεσουάρ – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα εποχή στο gaming

Ιούν 6, 2025
Next Post
Οι STAVENTO κυκλοφορούν νέο τραγούδι εν μέσω καραντίνας

Οι STAVENTO κυκλοφορούν νέο τραγούδι εν μέσω καραντίνας

No Result
View All Result

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • «O Τιμωρός» : Ο Μάρκος αποκαλύπτει την πραγματική του ταυτότητα στους Κομνηνούς! Η ώρα της δικαίωσης, έφτασε!
  • Βασίλης Μπισμπίκης: «Σπάει» κάθε ταμπέλα με τολμηρές πόζες σε ροζ πουκάμισο και κόκκινες γόβες!
  • Ερνανγκόμεθ για την παρακολούθηση της απονομής στο ΣΕΦ: «Έτσι έχω μεγαλώσει… δείχνεις σεβασμό» (vid)
  • «Stars System» : Η Άση Μπήλιου φέρνει θετικές προβλέψεις για το φετινό καλοκαίρι (Trailer)
  • «Τα μάτια στη Γάζα»: Διακεκριμένες φωνές στρέφουν την προσοχή τους στην ανθρωπιστική κρίση στη Γάζα

Kατηγορίες

Απρίλιος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
« Μαρ   Μάι »

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.