Ενώ τα Shops θα μπορούν να δημιουργούνται χωρίς κάποια χρέωση προς το Facebook ,οι επιχειρήσεις θα μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις για τα καταστήματά τους και όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν την επιλογή αγοράς στο Facebook, τους χρεώνει.
Ο Zuckerberg είπε ότι τα Shops θα βελτιώσουν την τυπική εμπειρία διαδικτυακού εμπορίου αποθηκεύοντας τα διαπιστευτήρια πληρωμής των χρηστών σε ένα μόνο μέρος που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν σε οποιαδήποτε βιτρίνα στο Facebook ή στο Instagram. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περισσότερες από 160 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της εταιρείας.
Καταστήματα μπορούν να βρεθούν σε σελίδες Facebook και προφίλ Instagram των επιχειρήσεων και μπορούν επίσης να εμφανίζονται σε ιστορίες ή να προωθούνται σε διαφημίσεις. Τα στοιχεία που οι επιχειρήσεις έχουν διαθέσει για αγορά θα εμφανίζονται στο κατάστημα και οι χρήστες μπορούν είτε να αποθηκεύσουν αντικείμενα είτε να κάνουν μια παραγγελία. (Ορισμένες επιχειρήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές απευθείας στο Facebook, ενώ άλλες θα σας μεταφέρουν στον ιστότοπο της επιχείρησης για να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή.)
Οι επιχειρήσεις μπορούν να χειριστούν ζητήματα υποστήριξης πελατών μέσω των Messenger, Instagram και WhatsApp. Τελικά, η εταιρεία σχεδιάζει να σας επιτρέψει να περιηγηθείτε σε καταλόγους καταστημάτων και να πραγματοποιήσετε αγορές απευθείας από το παράθυρο συνομιλίας. Σχεδιάζει επίσης να επιτρέψει τις αγορές από ζωντανές ροές, επιτρέποντας σε επωνυμίες και δημιουργούς να επισημάνουν αντικείμενα από τους καταλόγους τους στο Facebook, έτσι ώστε να εμφανίζονται στο κάτω μέρος των ζωντανών βίντεο.
Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο.
Ενώ τα Shops θα μπορούν να δημιουργούνται χωρίς κάποια χρέωση προς το Facebook ,οι επιχειρήσεις θα μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις για τα καταστήματά τους και όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν την επιλογή αγοράς στο Facebook, τους χρεώνει.
Ο Zuckerberg είπε ότι τα Shops θα βελτιώσουν την τυπική εμπειρία διαδικτυακού εμπορίου αποθηκεύοντας τα διαπιστευτήρια πληρωμής των χρηστών σε ένα μόνο μέρος που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν σε οποιαδήποτε βιτρίνα στο Facebook ή στο Instagram. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περισσότερες από 160 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της εταιρείας.
Καταστήματα μπορούν να βρεθούν σε σελίδες Facebook και προφίλ Instagram των επιχειρήσεων και μπορούν επίσης να εμφανίζονται σε ιστορίες ή να προωθούνται σε διαφημίσεις. Τα στοιχεία που οι επιχειρήσεις έχουν διαθέσει για αγορά θα εμφανίζονται στο κατάστημα και οι χρήστες μπορούν είτε να αποθηκεύσουν αντικείμενα είτε να κάνουν μια παραγγελία. (Ορισμένες επιχειρήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές απευθείας στο Facebook, ενώ άλλες θα σας μεταφέρουν στον ιστότοπο της επιχείρησης για να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή.)
Οι επιχειρήσεις μπορούν να χειριστούν ζητήματα υποστήριξης πελατών μέσω των Messenger, Instagram και WhatsApp. Τελικά, η εταιρεία σχεδιάζει να σας επιτρέψει να περιηγηθείτε σε καταλόγους καταστημάτων και να πραγματοποιήσετε αγορές απευθείας από το παράθυρο συνομιλίας. Σχεδιάζει επίσης να επιτρέψει τις αγορές από ζωντανές ροές, επιτρέποντας σε επωνυμίες και δημιουργούς να επισημάνουν αντικείμενα από τους καταλόγους τους στο Facebook, έτσι ώστε να εμφανίζονται στο κάτω μέρος των ζωντανών βίντεο.
Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο.