Όπως έκανε και το Instagram με τα Reels, το YouTube κυκλοφορεί έναν νέο δημιουργό βίντεο μικρού μήκους με το όνομα YouTube Shorts, ο οποίος η εταιρεία ελπίζει ότι θα τραβήξει την προσοχή του κόσμου από το TikTok. Τα Shorts βρίσκονται υπό ανάπτυξη εδώ και μήνες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσει η beta τους και η Google επέλεξε την Ινδία για αυτό.
Παρόμοια με το TikTok, τα Shorts θα επιτρέψουν στους χρήστες να κάνουν βίντεο 15 δευτερολέπτων που μπορούν να ρυθμιστούν με κάποιο μουσικό background. Η λίστα των τραγουδιών που μπορεί να επιλέξει ο χρήστης ανέρχονται στα 100.000 και θα αυξάνεται συνεχώς καθώς η Google συνεργάζεται με δισκογραφικές και καλλιτέχνες για να αποκτήσει τα δικαιώματα.
Το YouTube θα προσπαθήσει να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα για να χρησιμοποιήσει τη νέα του λειτουργία και αυτό περιλαμβάνει νέα σημεία “δημιουργία” εικονιδίων που θα εμφανιστούν εμφανώς στην εφαρμογή. Το εικονίδιο “δημιουργία” κυκλοφόρησε με το Shorts beta σε Android, με σχέδια να φέρει σύντομα το εικονίδιο σε συσκευές iOS. Προς το παρόν δεν υπάρχει εκτίμηση για το πότε μπορεί να εμφανιστούν τα shorts σε άλλες χώρες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του YouTube.