H Xiaomi παραμένει στη δεύτερη θέση με μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις Smartphones στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
H Info Quest Technologies, επίσημος διανομέας της Xiaomi στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ενημερώνει ότι, όπως ανακοινώθηκε από τη Xiaomi στις 6 Νοεμβρίου, σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi, ηγέτης της παγκόσμιας τεχνολογίας, διατηρεί το τρίτο τρίμηνο του 2020 τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις Smartphones (σε τεμάχια) στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρουσιάζοντας αύξηση 80% σε σχέση με πέρυσι και μερίδιο αγοράς 27%. Στην Ευρώπη, η εταιρεία παρουσίασε την ίδια περίοδο αύξηση 91% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και μερίδιο αγοράς 19%, παραμένοντας το Νο 3 smartphone brand.
«Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη ήταν μια από τις βασικές περιοχές στην παγκόσμια πορεία επέκτασης της Xiaomi. Κατά το τελευταίο τρίμηνο, έχουμε φέρει πολλά νέα προϊόντα για να καλύψουμε την καθημερινή αυξανόμενη ζήτηση στην περιοχή», δήλωσε ο Andrew Wong, Γενικός Διευθυντής της Xiaomi στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Σκανδιναβία και Βαλτική. «Είδαμε μια αύξηση στην απόδοσή μας σε όλους τους τομείς, χάρη σε όλες τις προσπάθειές μας για την καθιέρωσή μας στα online και offline κανάλια πώλησης, αλλά και την ακλόνητη υποστήριξη από τους επιχειρηματικούς μας εταίρους. Δε σταματήσαμε ούτε για ένα λεπτό να φέρνουμε πραγματική καινοτομία σε όλους», πρόσθεσε.
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Xiaomi ανέβηκε κατά μια θέση για να γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο smartphone brand το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Όπως παρουσιάζεται στην ίδια έκθεση, η Xiaomi συνέχισε τον ηγετικό της ρόλο ως το κορυφαίο smartphone brand στην Πολωνία και την Ουκρανία για το δεύτερο και 8ο συνεχές τρίμηνο στη σειρά, με μερίδιο αγοράς 29% και 40% το τρίτο τρίμηνο αντίστοιχα.
H Xiaomi παραμένει στη δεύτερη θέση με μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις Smartphones στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
H Info Quest Technologies, επίσημος διανομέας της Xiaomi στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ενημερώνει ότι, όπως ανακοινώθηκε από τη Xiaomi στις 6 Νοεμβρίου, σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi, ηγέτης της παγκόσμιας τεχνολογίας, διατηρεί το τρίτο τρίμηνο του 2020 τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις Smartphones (σε τεμάχια) στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρουσιάζοντας αύξηση 80% σε σχέση με πέρυσι και μερίδιο αγοράς 27%. Στην Ευρώπη, η εταιρεία παρουσίασε την ίδια περίοδο αύξηση 91% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και μερίδιο αγοράς 19%, παραμένοντας το Νο 3 smartphone brand.
«Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη ήταν μια από τις βασικές περιοχές στην παγκόσμια πορεία επέκτασης της Xiaomi. Κατά το τελευταίο τρίμηνο, έχουμε φέρει πολλά νέα προϊόντα για να καλύψουμε την καθημερινή αυξανόμενη ζήτηση στην περιοχή», δήλωσε ο Andrew Wong, Γενικός Διευθυντής της Xiaomi στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Σκανδιναβία και Βαλτική. «Είδαμε μια αύξηση στην απόδοσή μας σε όλους τους τομείς, χάρη σε όλες τις προσπάθειές μας για την καθιέρωσή μας στα online και offline κανάλια πώλησης, αλλά και την ακλόνητη υποστήριξη από τους επιχειρηματικούς μας εταίρους. Δε σταματήσαμε ούτε για ένα λεπτό να φέρνουμε πραγματική καινοτομία σε όλους», πρόσθεσε.
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Xiaomi ανέβηκε κατά μια θέση για να γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο smartphone brand το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Όπως παρουσιάζεται στην ίδια έκθεση, η Xiaomi συνέχισε τον ηγετικό της ρόλο ως το κορυφαίο smartphone brand στην Πολωνία και την Ουκρανία για το δεύτερο και 8ο συνεχές τρίμηνο στη σειρά, με μερίδιο αγοράς 29% και 40% το τρίτο τρίμηνο αντίστοιχα.