Η νεαρή γαλαζοαίματη, έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν με σημαντικούς οίκους μόδας, ποζάρει στον φωτογραφικό φακό από το Παρίσι για τις ανάγκες της νέας της συνεργασίας με τον διάσημο οίκο μόδας Lοuis Vuitton.
Η κόρη του Παύλου και της Marie-Chantal έχει μεγαλώσει και ασχολείται ενεργά με τον χώρο της μόδας. Έχοντας πραγματοποιήσει, επιτυχώς, τα τελευταία χρόνια, αξιόλογες συνεργασίες με τους μεγαλύτερους οίκους μόδας, την τρέχουσα περίοδο, η νεαρή Μαρία-Ολυμπία εγκαινίασε την συνεργασία της με τον διάσημο οίκο, Louis Vuitton, στο Παρίσι.
Η 24χρονη γαλαζοαίματη, βρέθηκε στην γαλλική πρωτεύουσα για τις ανάγκες της φωτογράφισης της εταιρείας και πόζαρε στον φακό, με φόντο τον Σηκουάνα, τον Πύργο του Άιφελ, και σε επιβλητικά παριζιάνικα ξενοδοχεία προωθώντας τις ανανεωμένες τσάντες της πολυτελούς σειράς Capucines της Louis Vuitton. Η φρεσκάδα της Μαρίας-Ολυμπίας, ως το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας μόδας, και το παριζιάνικο σκηνικό αφενός, σε συνδυασμό με το κλασσικό και, συγχρόνως, επιβλητικό σχέδιο που αποπνέει η σειρά Capucines, αφετέρου, συνέβαλαν σε ένα σαγηνευτικό και φινετσάτο αποτέλεσμα.
Η σειρά Capucines κυριαρχεί των υπόλοιπων σχεδίων του οίκου. Οι λόγοι τόσο ιστορικοί, όσο και για πρακτικοί. Το σχέδιο της, αν και σχετικά πρόσφατο, καθώς πρωτοκυκλοφόρησε το 2013, εντούτοις, ανάγεται στο μακρινό, 1854, από όπου και προέρχεται η έμπνευση της δημιουργίας του. Οφείλει το όνομά του στο πρώτο κατάστημα της Louis Vuitton, που άνοιξε στην οδό Neuve-des-Capucines.
Η εν λόγω σειρά, διακρίνεται για την θηλυκότητά της. Το σχέδιο εκφράζει τη μίνιμαλ φιλοσοφία. Είναι κλασσικό και, παράλληλα άρτια διαμορφωμένο γεωμετρικά, αποτελώντας το μοναδικό που κυκλοφορεί σε μονόχρωμη δερμάτινη πολυτελή υφή, εξαιρουμένου του επαναλαμβανόμενου λογότυπου του οίκου με καφέ ή λευκό κρεμ φόντο. Επτά χρόνια μετά την πρώτη της κυκλοφορία, η συλλεκτική Capucine, ανανεώνεται συνεχώς χρωματικά, συμβαδίζοντας με τις τάσεις της κάθε σεζόν. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, σε συνδυασμό με το ανάγλυφο λογότυπο, σε χρυσό ή ασημί, που παραπέμπει σε κόσμημα, εντυπωσιάζουν κάθε γυναίκα που επιθυμεί να αποκτήσει την συλλεκτική Capucines.
Αδιαμφισβήτητα, η σειρά Capucines βρήκε στο πρόσωπο της γαλαζοαίματης Μαρίας-Ολυμπίας, μία προσωπικότητα που να υποστηρίζει δυναμικά και με αέρα φρεσκάδας, τα μηνύματα που ο οίκος Louis Vuitton επιθυμεί να περάσει στο κοινό του.