Ενδιαφέρουσες αλήθειες για τη θρυλική σειρά βιντεοπαιχνιδιών.
Το Mortal Kombat είναι, ομολογουμένως, μια από τις παλαιότερες σειρές βιντεοπαιχνιδιών που διατηρεί τη φήμη της μέχρι και σήμερα. Από την εποχή των arcade καμπινών, έως την εποχή των κονσολών και του οικειακού gaming, το παιχνίδι προχωράει ακάθεκτο καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Ένα από τα πράγματα που χαρακτηρίζουν τον τίτλο είναι τα “fatalities”, αυτές οι αποκρουστικές στην όψη τελειωτικές κινήσεις, που τον καθιστούν να απευθύνεται σε κοινό άνω των 18 (αν και θα “έπρεπε” να είναι άνω των 28!). Ωστόσο, στα “παρασκήνια” της σειράς κρύβονται μερικές πολύ ενδιαφέρον αλήθειες για άτομα που έχουν ασχοληθεί, έστω και λίγο, με τα παιχνίδια αυτά.
Ακολουθούν δέκα facts για το Mortal Kombat που πιθανόν να μην γνωρίζατε:
- ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 10 ΜΗΝΕΣ.
Το 1991, η Midway Games προσέλαβε τον προγραμματιστή Ed Boon, τότε 27 ετών, και τον καλλιτέχνη κόμικς John Tobias, τότε 22 ετών, για να να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι arcade μαχών που έπρεπε να είναι έτοιμο για κυκλοφορία σε 10 μήνες. Η ομάδα τους ολοκληρώθηκε με τον καλλιτέχνη John Vogel και τους σχεδιαστές ήχου Dan Forden και Matt Furniss.
2. ΠΗΡΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.
Ο Mortal Kombat δεν είχε όνομα για περισσότερο από τη μισή περίοδο της ανάπτυξής του· κάθε νέα πρόταση για έναν τίτλο δεν άρεσε σε τουλάχιστον έναν από τους τέσσερις σχεδιαστές. Μερικά από τα ονόματα που τελικά δεν επιλέχτηκαν ήταν τα “Kumite”, “Dragon Attack”, “Death Blow” και “Fatality”. Ο δημιουργός του Pinball, Steve Richie, είχε γραμμένη λανθασμένα τη λέξη “kombat” στις σημειώσεις του και ο Boon την είδε κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο γραφείο του, δίνοντάς του το έναυσμα που τον οδήγησε στην τελική ονομασία.
3.ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ SCORPION ΕΙΝΑΙ HANZO HASHASHI.
Ο Scorpion είναι στ’ αλήθεια ένας νεκρός νίντζα. Η οικογένειά του πέθανε μπροστά στα μάτια του, ενώ ο ίδιος σκοτώθηκε από τον Sub-Zero. Μετά τον θάνατό του αναστήθηκε από τον Quan Chi και πλέον ζητά εκδίκηση από όσους σκότωσαν εκείνον και τους αγαπημένους του.
4.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ESRB RATING.
Η γνωστή υπηρεσία ηλικιακής ταξινόμησης, που πολλοί θα έχουν παρατηρήσει τις εκτιμήσεις της στα κουτιά των βιντεοπαιχνιδιών, έχει τις ρίζες της στο Mortal Kombat. Αν και δεν είναι ομοσπονδιακή υπηρεσία, όπως εκείνη της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, το ESRB αποτελεί ένα μεγάλο βήμα του gaming ως βιομηχανία από το 1994, ορίζοντας την καταλληλότητα ηλικίας σε τίτλους που πραγματεύονται βίαιο ή ενήλικο περιεχόμενο.
5. ΟΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ “ΥΠΟΥΛΑ” ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Ο λόγος, για τον σκιερό νίντζα “Noob Saibot”, ο οποίος αποτελεί τη μίξη των δύο ονομάτων “Boon” και “Tobias” ανάποδα. Αποκαλύφθηκε αργότερα ότι ο νίντζα έχει ένα σκοτεινό σωσία και είναι στην πραγματικότητα μια ομάδα (ο ninja είναι Noob και ο σωσίας είναι ο Saibot). Ο Noob Saibot είναι στο πρώτο παιχνίδι και αποτελεί στην πραγματικότητα την προέλευση του Sub-Zero.
6. ΑΡΧΙΚΑ, ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ “TIE-IN” ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ “UNIVERSAL SOLDIER”.
Πρωταγωνιστής θα ήταν ο Jean Claude Van Damme. Η συμφωνία όμως δεν κράτησε και η “φιγούρα” του Van Damme (όπως τον γνωρίσαμε στην ταινία Bloodsport) αποτέλεσε την έμπνευση για τον αγαπημένο για πολλούς, Johnny Cage.
7. ΤΟ MORTAL KOMBAT X ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΘΡΙΛΕΡ.
Οι δημιουργοί δεν ήταν ικανοποιημένοι μόνο με τους δικούς τους χαρακτήρες, οπότε προχώρησαν σε συμφωνίες με άλλες εταιρείες, ώστε να φέρουν άλλα γνωστά πρόσωπα στο παιχνίδι τους. Μερικά από αυτά είναι το Xenomorph (Alien), ο Predator (Predator), ο Leatherface (The Texas Chainsaw Massacre) και ο Jason Voorhees (Friday The 13th).
8. ΤΟ FATALITY ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΕΝΑ “ΦΥΣΗΓΜΑ” ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ.
Αρχικά, ο τελικός εχθρός, Shang Tsung, ήταν ο μόνος που μπορούσε να το κάνει στους παίκτες. Στη μέση της ανάπτυξης, η ομάδα ήθελε τους παίκτες να είναι σε θέση να κάνουν το ίδιο, για να τους δώσουν αυτό το ευχάριστο συναίσθημα να εξολοθρεύουν τους αντιπάλους τους με θεαματικό τρόπο και το πρόσθεσαν σε όλους τους χαρακτήρες.
9. ΤΟ FRANCHISE ΤΟΥ MORTAL KOMBAT ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ.
Η πρώτη ταινία ήταν διασκεδαστική για να την παρακολουθήσει κανείς, γιατί ήταν τόσο κακή, που ήταν καλή! Για την δεύτερη ταινία, καλύτερα να μην μιλήσει κανείς…
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ MORTAL KOMBAT ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2021.
Τους τελευταίους μήνες του 2021 ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα και η ταινία βρίσκεται στο στάδιο του post-production. Πρωταγωνιστής είναι ο Cole Young, ένας “ξεχασμένο αθλητή του MMA” που έχει ένα εκ γενετής σημάδι με το σύμβολο του Mortal Kombat στο στέρνο του. Αυτό το σημάδι τον κάνει να ξεκινήσει ένα ταξίδι με τον Sonya Blade, που τον πάει στους ναούς του Raiden, όπου γνωρίζει άλλους μαχητές. Μάλιστα, πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο trailer που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.
Ενδιαφέρουσες αλήθειες για τη θρυλική σειρά βιντεοπαιχνιδιών.
Το Mortal Kombat είναι, ομολογουμένως, μια από τις παλαιότερες σειρές βιντεοπαιχνιδιών που διατηρεί τη φήμη της μέχρι και σήμερα. Από την εποχή των arcade καμπινών, έως την εποχή των κονσολών και του οικειακού gaming, το παιχνίδι προχωράει ακάθεκτο καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Ένα από τα πράγματα που χαρακτηρίζουν τον τίτλο είναι τα “fatalities”, αυτές οι αποκρουστικές στην όψη τελειωτικές κινήσεις, που τον καθιστούν να απευθύνεται σε κοινό άνω των 18 (αν και θα “έπρεπε” να είναι άνω των 28!). Ωστόσο, στα “παρασκήνια” της σειράς κρύβονται μερικές πολύ ενδιαφέρον αλήθειες για άτομα που έχουν ασχοληθεί, έστω και λίγο, με τα παιχνίδια αυτά.
Ακολουθούν δέκα facts για το Mortal Kombat που πιθανόν να μην γνωρίζατε:
- ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΜΟΛΙΣ 10 ΜΗΝΕΣ.
Το 1991, η Midway Games προσέλαβε τον προγραμματιστή Ed Boon, τότε 27 ετών, και τον καλλιτέχνη κόμικς John Tobias, τότε 22 ετών, για να να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι arcade μαχών που έπρεπε να είναι έτοιμο για κυκλοφορία σε 10 μήνες. Η ομάδα τους ολοκληρώθηκε με τον καλλιτέχνη John Vogel και τους σχεδιαστές ήχου Dan Forden και Matt Furniss.
2. ΠΗΡΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.
Ο Mortal Kombat δεν είχε όνομα για περισσότερο από τη μισή περίοδο της ανάπτυξής του· κάθε νέα πρόταση για έναν τίτλο δεν άρεσε σε τουλάχιστον έναν από τους τέσσερις σχεδιαστές. Μερικά από τα ονόματα που τελικά δεν επιλέχτηκαν ήταν τα “Kumite”, “Dragon Attack”, “Death Blow” και “Fatality”. Ο δημιουργός του Pinball, Steve Richie, είχε γραμμένη λανθασμένα τη λέξη “kombat” στις σημειώσεις του και ο Boon την είδε κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο γραφείο του, δίνοντάς του το έναυσμα που τον οδήγησε στην τελική ονομασία.
3.ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ SCORPION ΕΙΝΑΙ HANZO HASHASHI.
Ο Scorpion είναι στ’ αλήθεια ένας νεκρός νίντζα. Η οικογένειά του πέθανε μπροστά στα μάτια του, ενώ ο ίδιος σκοτώθηκε από τον Sub-Zero. Μετά τον θάνατό του αναστήθηκε από τον Quan Chi και πλέον ζητά εκδίκηση από όσους σκότωσαν εκείνον και τους αγαπημένους του.
4.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ESRB RATING.
Η γνωστή υπηρεσία ηλικιακής ταξινόμησης, που πολλοί θα έχουν παρατηρήσει τις εκτιμήσεις της στα κουτιά των βιντεοπαιχνιδιών, έχει τις ρίζες της στο Mortal Kombat. Αν και δεν είναι ομοσπονδιακή υπηρεσία, όπως εκείνη της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, το ESRB αποτελεί ένα μεγάλο βήμα του gaming ως βιομηχανία από το 1994, ορίζοντας την καταλληλότητα ηλικίας σε τίτλους που πραγματεύονται βίαιο ή ενήλικο περιεχόμενο.
5. ΟΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ “ΥΠΟΥΛΑ” ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Ο λόγος, για τον σκιερό νίντζα “Noob Saibot”, ο οποίος αποτελεί τη μίξη των δύο ονομάτων “Boon” και “Tobias” ανάποδα. Αποκαλύφθηκε αργότερα ότι ο νίντζα έχει ένα σκοτεινό σωσία και είναι στην πραγματικότητα μια ομάδα (ο ninja είναι Noob και ο σωσίας είναι ο Saibot). Ο Noob Saibot είναι στο πρώτο παιχνίδι και αποτελεί στην πραγματικότητα την προέλευση του Sub-Zero.
6. ΑΡΧΙΚΑ, ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ “TIE-IN” ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ “UNIVERSAL SOLDIER”.
Πρωταγωνιστής θα ήταν ο Jean Claude Van Damme. Η συμφωνία όμως δεν κράτησε και η “φιγούρα” του Van Damme (όπως τον γνωρίσαμε στην ταινία Bloodsport) αποτέλεσε την έμπνευση για τον αγαπημένο για πολλούς, Johnny Cage.
7. ΤΟ MORTAL KOMBAT X ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΘΡΙΛΕΡ.
Οι δημιουργοί δεν ήταν ικανοποιημένοι μόνο με τους δικούς τους χαρακτήρες, οπότε προχώρησαν σε συμφωνίες με άλλες εταιρείες, ώστε να φέρουν άλλα γνωστά πρόσωπα στο παιχνίδι τους. Μερικά από αυτά είναι το Xenomorph (Alien), ο Predator (Predator), ο Leatherface (The Texas Chainsaw Massacre) και ο Jason Voorhees (Friday The 13th).
8. ΤΟ FATALITY ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΕΝΑ “ΦΥΣΗΓΜΑ” ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ.
Αρχικά, ο τελικός εχθρός, Shang Tsung, ήταν ο μόνος που μπορούσε να το κάνει στους παίκτες. Στη μέση της ανάπτυξης, η ομάδα ήθελε τους παίκτες να είναι σε θέση να κάνουν το ίδιο, για να τους δώσουν αυτό το ευχάριστο συναίσθημα να εξολοθρεύουν τους αντιπάλους τους με θεαματικό τρόπο και το πρόσθεσαν σε όλους τους χαρακτήρες.
9. ΤΟ FRANCHISE ΤΟΥ MORTAL KOMBAT ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ.
Η πρώτη ταινία ήταν διασκεδαστική για να την παρακολουθήσει κανείς, γιατί ήταν τόσο κακή, που ήταν καλή! Για την δεύτερη ταινία, καλύτερα να μην μιλήσει κανείς…
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ MORTAL KOMBAT ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2021.
Τους τελευταίους μήνες του 2021 ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα και η ταινία βρίσκεται στο στάδιο του post-production. Πρωταγωνιστής είναι ο Cole Young, ένας “ξεχασμένο αθλητή του MMA” που έχει ένα εκ γενετής σημάδι με το σύμβολο του Mortal Kombat στο στέρνο του. Αυτό το σημάδι τον κάνει να ξεκινήσει ένα ταξίδι με τον Sonya Blade, που τον πάει στους ναούς του Raiden, όπου γνωρίζει άλλους μαχητές. Μάλιστα, πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο trailer που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.