Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.
Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobilefirst προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές. Χαρακτηριστικά στοιχεία του websiteείναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazyloading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.
Το νέο cardlink.gr
- Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των AndroidPOS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς
- Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop
- Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και dataanalytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής
Όπως αναφέρει η Χάρις Μαρκάκη, Customer Experience Director της εταιρείας, «Σε μια ιδιαίτερα απαιτητική εποχή που οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μετατρέπουμε τις μεγάλες δυνατότητες της τεχνολογίας σε προσιτές υπηρεσίες, οι οποίες ξετυλίγονται αρμονικά μέσα από τις σελίδες του νέου μας website.Καλωσορίζουμεδιαδικτυακά τους πελάτες μας, όπως θα μας καλωσόριζαν οι ίδιοι στο κατάστημά τους, και πιστεύουμε ότι μέσω του νέου μας website θα μας γνωρίσουν ακόμα καλύτερα και θα βρουν εύκολα τις λύσεις που αναζητούν. Το νέο websiteθέλουμε πραγματικά να υπηρετήσει και να βοηθήσει όλους όσοι προσπαθούν κάθε μέρα να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερη, να φροντίσουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν με γρήγορα βήματα μπροστά.
Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.
Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobilefirst προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές. Χαρακτηριστικά στοιχεία του websiteείναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazyloading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.
Το νέο cardlink.gr
- Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των AndroidPOS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς
- Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop
- Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και dataanalytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής
Όπως αναφέρει η Χάρις Μαρκάκη, Customer Experience Director της εταιρείας, «Σε μια ιδιαίτερα απαιτητική εποχή που οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μετατρέπουμε τις μεγάλες δυνατότητες της τεχνολογίας σε προσιτές υπηρεσίες, οι οποίες ξετυλίγονται αρμονικά μέσα από τις σελίδες του νέου μας website.Καλωσορίζουμεδιαδικτυακά τους πελάτες μας, όπως θα μας καλωσόριζαν οι ίδιοι στο κατάστημά τους, και πιστεύουμε ότι μέσω του νέου μας website θα μας γνωρίσουν ακόμα καλύτερα και θα βρουν εύκολα τις λύσεις που αναζητούν. Το νέο websiteθέλουμε πραγματικά να υπηρετήσει και να βοηθήσει όλους όσοι προσπαθούν κάθε μέρα να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερη, να φροντίσουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν με γρήγορα βήματα μπροστά.