Νιώσε το αυθεντικό στην Κρήτη – «Crete, Sense the Authentic».
Με αυτό το σύνθημα συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα που προσφέρει η Κρήτη ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Η διαφημιστική καμπάνια στα διεθνή ΜΜΕ ξεκίνησε τον Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στο Travel Channel, που απευθύνεται σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί πολλαπλές διαδικτυακές πλατφόρμες για την προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη.
Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποτ αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.
«Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας», επισημαίνει ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης, τονίζοντας: «…Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της Πολιτείας και των ειδικών».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ