«Το Τρίτο Στεφάνι», η μεγαλύτερη παραγωγή που γεννήθηκε μέσα στην πανδημία και πρόλαβε να παρουσιαστεί μόνο για 13 sold–out παραστάσεις στο Θέατρο Παλλάς. Η πιο πετυχημένη online streaming παράσταση που ταξίδεψε διαδικτυακά σε 23.000 σπίτια, σε 52 χώρες και 5 ηπείρους, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της για 2η χρονιά, αυτή τη φορά στον φυσικό της χώρο, το Θέατρο Παλλάς, κάνοντας πρεμιέρα την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021.
Το Θέατρο Παλλάς, μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργήσει αμιγώς ως χώρος υποδοχής πολιτών που έχουν εμβολιαστεί πλήρως κατά του COVID-19, ή έχουν νοήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου. Το προσωπικό του θεάτρου Παλλάς, είναι εμβολιασμένο κατά του COVID-19, στο σύνολό του. Κατά την είσοδο των θεατών στο χώρο, θα γίνεται έλεγχος των απαραίτητων πιστοποιητικών, καθώς και εγγράφου ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, διπλ. οδήγησης).
Αναλυτικά οι κανονισμοί λειτουργίας του θεάτρου, στο τέλος του Δελτίου Τύπου.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων για παραστάσεις που αναβλήθηκαν λόγω κορονοϊού, μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας για την μεταφορά των εισιτηρίων τους στις νέες παραστάσεις, είτε στο tickets@theatrikesskines.gr αναφέροντας ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, παλαιό αριθμό κράτησης & νέες επιθυμητές θέσεις (παρακαλούμε για τις διαθέσιμες θέσεις στις νέες παραστάσεις, συμβουλευτείτε το viva.gr), είτε στα ταμεία του θεάτρου Παλλάς.
«Το Τρίτο Στεφάνι», το αριστούργημα του Κώστα Ταχτσή, επανέρχεται στο θέατρο Παλλάς, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, και τις Μαρία Καβογιάννη και Μαρία Κίτσου στους ρόλους της Εκάβης και της Νίνας, 60 χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης του εμβληματικού μυθιστορήματος του Κ. Ταχτσή.
Η μεγάλη παραγωγή των Θεατρικών Σκηνών παρουσιάζεται σε ολοκαίνουργια διασκευή των Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη & Νίκου Μανουσάκη, που αναδεικνύει τις αφηγηματικές αρετές και την ποίηση του μυθιστορήματος, σεβόμενη την πρόθεση του συγγραφέα για μια ιστορία που, όπως και η ζωή, ανοίγει και κλείνει σαν κύκλος. Ένας εικοσαμελής θίασος σημαντικών ηθοποιών μπαίνει στη δίνη της νέας, πρωτότυπης μουσικής του Μίνου Μάτσα, φέρνοντας επί σκηνής τους ήχους και τις εικόνες μιας ολόκληρης εποχής.
Το μυθιστόρημα–σταθμός του Ταχτσή, από τα πλέον αγαπημένα του ελληνικού κοινού διαχρονικά, που στο παρελθόν έγινε σήριαλ από τον Γιάννη Δαλιανίδη και αποτέλεσε υλικό για πολύ επιτυχημένες παραστάσεις σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή και Θανάση Παπαγεωργίου, είναι μια κατάθεση μνήμης όπου μέσα από τις προσωπικές ιστορίες των ηρώων περνάει ολόκληρη η σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Όχι με διάθεση διδακτική, αλλά μ᾽ ένα σπάνιο χιούμορ που αναδεικνύει καίρια όλα εκείνα για τα οποία αξίζει να παλεύει κανείς στη ζωή.
Η Εκάβη και η Νίνα αγαπιούνται, ψυχραίνονται, μιλούν ακατάπαυστα, και σιωπούν μόνο μπροστά σ᾽ αυτό που τις υπερβαίνει, που όλους μας υπερβαίνει, και κουβαλούν πάντα το όμορφο και παράξενο φορτίο της πατρίδας που τις γέννησε, όπως το «μυθολόγησε» ο Ελύτης:
«Όμορφη και παράξενη πατρίδα /Ωσάν αυτή που μου ‘λαχε δεν είδα / Ρίχνει να πιάσει ψάρια πιάνει φτερωτά / Στήνει στη γη καράβι κήπο στα νερά / Κλαίει φιλεί το χώμα ξενιτεύεται / Μένει στους πέντε δρόμους αντρειεύεται […]»
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
[…] Ένα σκηνικό από ανθρώπους, που κινούνται… καλοκουρντισμένα. Χορογραφημένα. Με ακρίβεια κίνησης δευτερολέπτου. Ένα σμάρι ανθρώπων, διαρκώς, που είναι η Ζωή. Ένας στρόβιλος. […] Θα τις θυμόμαστε (Μ. Καβογιάννη & Μ. Κίτσου) σαν κυρίως τροχούς σε ένα κάρο που κουβαλάει, με ακρίβεια χιλιοστού, με ζέση, με σύμπνοια, με επαγγελματισμό, ο πιο «ενοποιημένος» θίασος των τελευταίων ετών. Μια άμαξα, που φέρνει μαζί της, όλη την ανθρωπιά.
Παύλος Αγιαννίδης | Youfly.com
[…] Η σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη κατάφερε να ζωντανέψει με μοναδικό τρόπο τις 328 σελίδες του βιβλίου, σε μια παράσταση όπου η μια σκηνή διαδέχεται αρμονικά την άλλη με εντυπωσιακή συνοχή, το σύνολο των 20 ηθοποιών λειτουργεί σαν ένα σώμα και η εμπειρία θέασης είναι απολαυστική. […] Με τον μοναδικό του τρόπο και την εντυπωσιακή σκηνική του ευφυΐα,ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης καθοδηγεί τους ηθοποιούς σε μια παράσταση συνόλου.
Γιώτα Δημητριάδη | texnes-plus
[…] Σε συνεργασία με τον Νίκο Μανουσάκη ο σκηνοθέτης, κατ’ αρχάς παραδίδει μια ολοκληρωμένη διασκευή που σέβεται τον συγγραφέα και την πλοκή του μυθιστορήματος. Αποφεύγει τις άσκοπες πρωτοβουλίες, παρακολουθεί τη ροή και τις εξελίξεις, διατηρεί μια ενδιαφέρουσα προφορικότητα χιούμορ και δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση των προθέσεών του. Ενα θεατρικό κείμενο που επιβεβαιώνει τη δουλειά που έγινε και τον δικαιώνει. […] Καταλυτική η ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη στον ρόλο της Εκάβης.
Η ηθοποιός που αγγίζει όλες τις ψυχικές αποχρώσεις της ηρωίδας της
καταθέτει τον εαυτό της και συγκινεί βαθιά με την αλήθεια της.
Μυρτώ Λοβέρδου | ΤΑ ΝΕΑ
[…] Η Μαρία Καβογιάννη είναι ακαταμάχητη, μαγική, συγκλονιστική, υπέροχη, μοναδική, θεσπέσια, πανέμορφη, σπουδαία, ονειρική, λαμπερή, ερωτεύσιμη. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τη Μαρία Κίτσου, χωρίς υπερβολή. Είναι δύο ισότιμες ερμηνεύτριες που καθοδηγούν ένα σύνολο 20 ηθοποιών σε ένα σκηνικό που μόνο σαν εικαστική έκρηξη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. […] Όλοι μαζί ενωμένοι σαν τα μέλη μιας δεμένης ορχήστρας υπηρετούν το έργο, τον ρυθμό του και την απίστευτη δύναμή του. Μια δύναμη που κατάφερε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης να την αναδείξει πέρα από κάθε προσδοκία.
Πάνος Ζόγκας | DOWN TOWN
[…] Τις εντυπώσεις κερδίζει η τρυφερή, νοσταλγική σκηνοθετική ματιά (μην ξεχνάμε πως ο Κ. Μαρκουλάκης είχε ενσαρκώσει τον Δημήτρη στο τηλεοπτικό Τρίτο Στεφάνι σε σκην. Γ. Δαλιανίδη) που οδηγεί την παράσταση στο δρόμο του καλού, του πολύ καλού, θεάτρου. […]Ίσως λοιπόν για να μείνω ασφαλής δεν θα πρέπει να μείνω στο σπίτι. Αλλά να πάω στο θέατρο και να μάθω. […] Ειρήσθω εν παρόδω, το Παλλάς είχε λάβει υποδειγματικά όλα τα μέτρα προστασίας για τον Covid.
Κατερίνα Πεσταματζόγλου | culturenow
[…]Εύγε Κωνσταντίνε Μαρκουλάκη για το επίτευγμα που κατάφερες μαζί με τον Νίκο Μανουσάκη να «χωρέσετε» σε μια παράσταση την ουσία του «διαμαντιού»αυτού […]Η Μαρία Καβογιάννη είναι μια πολύ σημαντική ηθοποιός και μας έχει κερδίσει κατά καιρούς με διάφορες ερμηνείες της. Στην Εκάβη της όμως μεγαλουργεί![…]Πλάι της σαρωτική, έξοχη, θεϊκή η ταλαντούχα Μαρία Κίτσου, πετυχαινει μια δεξιοτεχνική δουλειά στη Νίνα της![…]Τρέξτε στο “Παλλάς”για την παραστασάρα του Μαρκουλάκη.
Βασίλης Μπουζιώτης | enikos.gr
«Το Τρίτο Στεφάνι»
του Κώστα Ταχτσή
ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
από 8 Οκτωβρίου 2021
κάθε εβδομάδα, από Τετάρτη έως Κυριακή
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Διασκευή: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Νίκος Μανουσάκης
Σκηνικά: Πάρις Μέξης
Μουσική: Μίνως Μάτσας
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Κίνηση: Κική Μπάκα
Βοηθός σκηνοθέτη: Χριστίνα Ματθαίου
Βοηθός σκηνογράφου: Εύη Ανδριανού
Βοηθός ενδυματολόγου: Ειρήνη Γεωργακίλα
Μουσική διδασκαλία: Μαρία Γράμψα
Στίχοι: Σοφία Καψούρου
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Videos: Ελένη Κατρακαλίδη
Παραγωγή: Θεατρικές Σκηνές
ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)
Κώστας Ανταλόπουλος, Ειρήνη Βαλατσού, Μελίνα Βαμπούλα, Ντάνη Γιαννακοπούλου, Νεκταρία Γιαννουδάκη, Άρτεμις Γρύμπλα, Μαρία Καβογιάννη, Δημήτρης Καραβιώτης, Μαρία Κίτσου, Τάσος Λέκκας, Ορνέλα Λούτη, Γιώργος Μακρής, Δημήτρης Μανδρινός, Στάθης Μαντζώρος, Φοίβος Μαρκιανός, Καλλιρρόη Μυριαγκού, Ελευθερία Παγκάλου, Ελίζα Σκολίδη, Μενέλαος Χαζαράκης, Γιώργος Ψυχογυιός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
Τετάρτη & Κυριακή: 19:00
Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο: 20:30
Τιμές εισιτηρίων: 15€ – 80€
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ
Κλείστε τα εισιτήριά σας ΕΔΩ
Το Θέατρο Παλλάς, μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργήσει αμιγώς ως χώρος υποδοχής πολιτών που έχουν εμβολιαστεί πλήρως κατά του COVID-19, ή έχουν νοήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου. Το προσωπικό του θεάτρου Παλλάς, είναι εμβολιασμένο κατά του COVID-19, στο σύνολό του. Κατά την είσοδο των θεατών στο χώρο, θα γίνεται έλεγχος των απαραίτητων πιστοποιητικών, καθώς και εγγράφου ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, διπλ. οδήγησης).
- Υποχρεωτική χρήση μάσκας, σε όλους τους χώρους του θεάτρου.
- Προσέλευση ανηλίκων με υπεύθυνη δήλωση selftest (μέσω gov.gr) των γονέων.
Αναλυτικά οι κανονισμοί λειτουργίας του θεάτρου, στο τέλος του Δελτίου Τύπου.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων για παραστάσεις που αναβλήθηκαν λόγω κορονοϊού, μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας για την μεταφορά των εισιτηρίων τους στις νέες παραστάσεις, είτε στο tickets@theatrikesskines.gr αναφέροντας ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, παλαιό αριθμό κράτησης & νέες επιθυμητές θέσεις (παρακαλούμε για τις διαθέσιμες θέσεις στις νέες παραστάσεις, συμβουλευτείτε το viva.gr), είτε στα ταμεία του θεάτρου Παλλάς.
ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΑΛΛΑΣ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
- Για το Θέατρο Παλλάς, με συνολική χωρητικότητα 1.486 θέσεις, ορίζεται ως μέγιστη πληρότητα το 85% της συνολικής, ήτοι 1.263 άτομα.
Οι θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:
(α) πιστοποιητικού εμβολιασμού που έχει εκδοθεί μέσω του gov.gr, και αποδεικνύει ότι ο κάτοχος είναι πλήρως εμβολιασμένος. Πλήρως εμβολιασμένοι θεωρούνται: (α) όσοι έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού και (β) όσοι έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 με μία (1) δόση εμβολίου λόγω νόσησής τους από κορωνοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν βεβαίωση πλήρους κάλυψης – ανάρρωσης και εμβολιασμού.
ή
(β) πιστοποιητικό νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.
συνδυαστικά προς:
αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο, ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας προς τα ανωτέρω.
- Οι ως άνω υποχρεώσεις περιλαμβάνουν ανηλίκους από δώδεκα (12) ετών και άνω.
- Οι ανήλικοι από πέντε (5) έως έντεκα (11) ετών, δύνανται εναλλακτικά να προσκομίζουν, δήλωση διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου από το gov.gr (self-test), τελευταίου εικοσιτετραώρου, στην οποία προβαίνει οιοσδήποτε γονέας ή κηδεμόνας. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.
- Υποχρεωτική χρήση μάσκας καθόλη την διάρκεια παραμονής, σε όλους τους χώρους του θεάτρου.
- Υποχρεωτική τήρηση των κανόνων ταξιθεσίας και των οδηγιών εκ μέρους του προσωπικού του θεάτρου, κατά την προσέλευση και την αποχώρηση του κοινού. Προσέλευση στο θέατρο τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα έναρξης της παράστασης.
- Υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.