O Οκτώβριος έχει καθιερωθεί διεθνώς ως ο μήνας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Φέτος με σύνθημα: «Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους», ξεκινάει η εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τη ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση. Ο γυναικείος καρκίνος του μαστού είναι ο πιο διαγνωσμένος καρκίνος στον κόσμο, με εκτιμώμενα 2,3 εκατ. νέα κρούσματα. Η πρόληψη σώζει ζωές.
Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 99 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποία συμβάλουν θετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρα στην οποία δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Εδώ και 29 χρόνια, η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί και δεσμεύεται στην εκστρατεία ενημέρωσης, για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού.
Στην Ελλάδα, με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, ο όμιλος συνεργάζεται από το 2005 αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Duka, για τον σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς ροζ βραχιολιών. Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet αποτελεί ένα σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, και τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο. Τα έσοδα από την πώληση του, συμβάλλουν σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Φέτος ο σχεδιαστής εμπνέεται από την «πλαστικότητα» της εμβληματικής ροζ κορδέλας και δημιουργεί ένα βραχιόλι με ανάγλυφες πτυχώσεις σε ροζ σατινέ απόχρωση.
Η Ελένη Μενεγάκη, είναι και φέτος η Ελληνίδα πρέσβειρα της εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού. Υπό τις οδηγίες του βραβευμένου φωτογράφου Κοσμά Κουμιανού φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα Χατζηδούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2021 συμβάλλοντας στην διάδοση του μηνύματος: #TimeToEndBreastCancer.
Τα έσοδα από την πώληση του Pink Ribbon Bracelet χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3.000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ