Ο Chris Noth και ο Ryan Reynolds συσπειρώνουν τις δυνάμεις τους για το νέο διαφημιστικό της Peloton!
Την Κυριακή, ο Ryan Reynolds μοιράστηκε μια διαφήμιση Peloton στο Twitter με τον Noth και την εκπαιδεύτρια γυμναστικής Jess King να φλερτάρουν σε έναν καναπέ μπροστά από ένα τζάκι. Ο Reynolds παρέχει τη φωνή για τη διαφήμιση που η Peloton μοιράστηκε αργότερα στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter, με την εταιρεία να προσθέτει το γραπτό μήνυμα, “Και κάπως έτσι… είναι ζωντανός”.
https://twitter.com/VancityReynolds/status/1470121571058601985
Η διαφήμιση είναι μια απάντηση στο “And Just Like That” του HBO Max, το οποίο ξεκίνησε με τα δύο πρώτα επεισόδια την Πέμπτη. Η πολυσυζητημένη πρεμιέρα της σειράς “Sex and the City” ολοκληρώθηκε με τον Mr. Big (Noth) να πεθαίνει από καρδιακή προσβολή στην αγκαλιά της μακροχρόνιας αγάπης του Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) λίγο μετά την ολοκλήρωση της 1.000ης βόλτας του με την Peloton.
Η Peloton παρήγαγε το σποτ με την εταιρεία μάρκετινγκ του Reynolds, Maximum Effort, σε μόλις 48 ώρες! Η Peloton αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Creative-as-a-Subscription (CaaS) που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τη μητρική εταιρεία της Maximum Effort, MNTN, η οποία συνέβαλε στην επιτάχυνση της διαδικασίας παραγωγής της διαφήμισης.
«Σε νέα ξεκινήματα», λέει ο Noth στο βίντεο. Αυτή η γραμμή επαναλαμβάνεται από την King, η οποία υποδύεται την εκπαιδεύτρια της Peloton του Big, Allegra, στο “And Just Like That”.
Αφού η King λέει στον Noth ότι φαίνεται υπέροχος, ο ηθοποιός απαντά: «Αισθάνομαι υπέροχα. Θα κάνουμε άλλη μια βόλτα; Η ζωή είναι πολύ μικρή.» Το βίντεο αποκαλύπτει δύο ποδήλατα στο βάθος πίσω από τον καναπέ τους.
Στη συνέχεια, ο Reynolds ακούγεται να παρέχει πληροφορίες για την υγεία της καρδιάς. «Και ακριβώς έτσι, υπενθύμισε στον κόσμο ότι η τακτική ποδηλασία διεγείρει και βελτιώνει την καρδιά, τους πνεύμονες και την κυκλοφορία, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων», λέει ο ηθοποιός. «Η ποδηλασία δυναμώνει τους καρδιακούς μυς, μειώνει τον σφυγμό ηρεμίας και μειώνει τα επίπεδα λίπους στο αίμα».
Το σποτ τελειώνει με τον Reynolds να δηλώνει: «Είναι ζωντανός».
Η HBO Max δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο.
Η Peloton είχε προηγουμένως απευθυνθεί στον “And Just Like That” θάνατο με μια δήλωση της Dr. Suzanne Steinbaum, καρδιολόγο και μέλος του συμβουλευτικού συμβουλίου υγείας και ευεξίας της Peloton. Στη δήλωσή της, η Steinbaum ανέφερε τον «εξωφρενικό τρόπο ζωής» του Big και την ιστορία των καρδιακών προβλημάτων. Πρόσθεσε ότι είναι πιθανό ότι η χρήση του ποδηλάτου Peloton «μπορεί να βοήθησε ακόμη και στην καθυστέρηση του καρδιακού επεισοδίου του».
Το 2019, η Maximum Effort δημιούργησε μια διαφήμιση με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα που είχε εμφανιστεί πρόσφατα σε μια διαφήμιση της Peloton που είχε επικριθεί πολύ εκείνη την εποχή. Αυτή η διαφήμιση φαινομενικά αναφερόταν στο σημείο της Peloton, παρουσιάζοντας τη γυναίκα που κατέρριψε γρήγορα το Aviation Gin του Reynolds προτού παραδώσει επίσης τη σειρά, «Σε νέα ξεκινήματα».
Δείτε το διαφημιστικό εδώ:
https://youtu.be/yX7DuSxnWpg
Ο Chris Noth και ο Ryan Reynolds συσπειρώνουν τις δυνάμεις τους για το νέο διαφημιστικό της Peloton!
Την Κυριακή, ο Ryan Reynolds μοιράστηκε μια διαφήμιση Peloton στο Twitter με τον Noth και την εκπαιδεύτρια γυμναστικής Jess King να φλερτάρουν σε έναν καναπέ μπροστά από ένα τζάκι. Ο Reynolds παρέχει τη φωνή για τη διαφήμιση που η Peloton μοιράστηκε αργότερα στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter, με την εταιρεία να προσθέτει το γραπτό μήνυμα, “Και κάπως έτσι… είναι ζωντανός”.
https://twitter.com/VancityReynolds/status/1470121571058601985
Η διαφήμιση είναι μια απάντηση στο “And Just Like That” του HBO Max, το οποίο ξεκίνησε με τα δύο πρώτα επεισόδια την Πέμπτη. Η πολυσυζητημένη πρεμιέρα της σειράς “Sex and the City” ολοκληρώθηκε με τον Mr. Big (Noth) να πεθαίνει από καρδιακή προσβολή στην αγκαλιά της μακροχρόνιας αγάπης του Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) λίγο μετά την ολοκλήρωση της 1.000ης βόλτας του με την Peloton.
Η Peloton παρήγαγε το σποτ με την εταιρεία μάρκετινγκ του Reynolds, Maximum Effort, σε μόλις 48 ώρες! Η Peloton αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Creative-as-a-Subscription (CaaS) που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τη μητρική εταιρεία της Maximum Effort, MNTN, η οποία συνέβαλε στην επιτάχυνση της διαδικασίας παραγωγής της διαφήμισης.
«Σε νέα ξεκινήματα», λέει ο Noth στο βίντεο. Αυτή η γραμμή επαναλαμβάνεται από την King, η οποία υποδύεται την εκπαιδεύτρια της Peloton του Big, Allegra, στο “And Just Like That”.
Αφού η King λέει στον Noth ότι φαίνεται υπέροχος, ο ηθοποιός απαντά: «Αισθάνομαι υπέροχα. Θα κάνουμε άλλη μια βόλτα; Η ζωή είναι πολύ μικρή.» Το βίντεο αποκαλύπτει δύο ποδήλατα στο βάθος πίσω από τον καναπέ τους.
Στη συνέχεια, ο Reynolds ακούγεται να παρέχει πληροφορίες για την υγεία της καρδιάς. «Και ακριβώς έτσι, υπενθύμισε στον κόσμο ότι η τακτική ποδηλασία διεγείρει και βελτιώνει την καρδιά, τους πνεύμονες και την κυκλοφορία, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων», λέει ο ηθοποιός. «Η ποδηλασία δυναμώνει τους καρδιακούς μυς, μειώνει τον σφυγμό ηρεμίας και μειώνει τα επίπεδα λίπους στο αίμα».
Το σποτ τελειώνει με τον Reynolds να δηλώνει: «Είναι ζωντανός».
Η HBO Max δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο.
Η Peloton είχε προηγουμένως απευθυνθεί στον “And Just Like That” θάνατο με μια δήλωση της Dr. Suzanne Steinbaum, καρδιολόγο και μέλος του συμβουλευτικού συμβουλίου υγείας και ευεξίας της Peloton. Στη δήλωσή της, η Steinbaum ανέφερε τον «εξωφρενικό τρόπο ζωής» του Big και την ιστορία των καρδιακών προβλημάτων. Πρόσθεσε ότι είναι πιθανό ότι η χρήση του ποδηλάτου Peloton «μπορεί να βοήθησε ακόμη και στην καθυστέρηση του καρδιακού επεισοδίου του».
Το 2019, η Maximum Effort δημιούργησε μια διαφήμιση με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα που είχε εμφανιστεί πρόσφατα σε μια διαφήμιση της Peloton που είχε επικριθεί πολύ εκείνη την εποχή. Αυτή η διαφήμιση φαινομενικά αναφερόταν στο σημείο της Peloton, παρουσιάζοντας τη γυναίκα που κατέρριψε γρήγορα το Aviation Gin του Reynolds προτού παραδώσει επίσης τη σειρά, «Σε νέα ξεκινήματα».
Δείτε το διαφημιστικό εδώ:
https://youtu.be/yX7DuSxnWpg