Ο Μάκης Δελαπόρτας, καλεσμένος, το μεσημέρι της Τετάρτης (18/5), στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι Με τη Μάριον», μίλησε για το νέο του βιβλίο «Το Backstage του ελληνικού σινεμά» που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Άγκυρα, αποκαλύπτοντας κάποιες άγνωστες ιστορίες των πρωταγωνιστών της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου.
Αρχικά, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η ηθοποιός Άννα Φόνσου στον πρώτο της κινηματογραφικό ρόλο ως πρωταγωνίστρια, στην ελληνική ταινία «Το Αγοροκόριτσο» δεν είχε πληρωθεί. «Όταν της είπανε να κάνει την ταινία, η οποία αρχικά προοριζόταν για την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Ο ρόλος αυτός είχε γραφτεί για την Αλίκη. Η Βουγιουκλάκη επειδή εκείνη την εποχή έκανε την «Μουσίτσα» δεν προλάβαινε να το κάνει και έτσι λοιπόν τον πρότειναν στην Άννα Φόνσου», είπε ο Δελαπόρτας και συνέχισε: «Η Φόνσου ήταν πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός ήταν πολύ μεγάλη τιμή για την Φόνσου να παίξει πρωταγωνίστρια έναν τέτοιο ρόλο. Η κρυφή συμφωνία της ήταν να μην πληρωθεί καθόλου για όλη την ταινία αλλά να γεμίσει η Αθήνα με αφίσες»
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι η ηθοποιός πήρε ένα ποσό, όταν η ταινία πήγε καλά σε εισπράξεις.
Για τις ανάγκες της ταινίας «Αλίμονο στους νέους» στην οποία ο Δημήτρης Χορν εμφανίζεται και ως γέρος, είπε ότι «ήτανε πολύ δύσκολο να βρεθεί μακιγιέρ να του κάνει αυτή την μεταμόρφωση. Ξεκινήσαν να το κάνουν εδώ αλλά με αποτυχία. Έτσι και αποφάσισαν να φέρουν μακιγιέρ από το εξωτερικό ο οποίος ζήτησε τόσα πολλά χρήματα, όσο ήταν η αμοιβή του Χορν να παίξει τον ρόλο. Έτσι λοιπόν σ’ αυτή την ταινία, ο οποίος έλεγαν ότι είναι «μάγος» του μακιγιάζ, τον “μεταμόρφωσε” αληθινά σαν γέρο τον Χόρν, ενώ πήρε τα ίδια λεφτά με τον ηθοποιό. Και όταν το έμαθε ο Χορν είπε “ρε παιδιά μ’ αυτά τα λεφτά που δώσατε σ’ αυτόν τον άνθρωπο να με βάψει, δεν τα δίνατε σε έναν πλαστικό να με κάνει και 20 χρόνια νεότερο παρά να με κάνει γέρο;” »
Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι από την ηλικία των 17 ετών που ήταν στο θέατρο πρόλαβε όλους αυτούς τους «μύθους» του ελληνικού κινηματογράφου όπως η Ρένα Βλαχοπούλου, η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, η Μαίρη Χρονοπούλου, τη Μάρθα Καραγιάννη, τον Γιάννη Δαλιανίδη κ.α.
Για τον Θανάση Βέγγο και την ταινία «Θα σε κάνω βασίλισσα», είπε ότι «ο Βέγγος γύρισε την ταινία κάνοντας τον τσιγγούνη. Ο Βέγγος δεν ήταν τσιγγούνης στη ζωή του και όλο αυτό τον ενοχλούσε» και συμπλήρωσε ότι καταστράφηκε οικονομικά από τις ταινίες που έκανε. «Σε κάποιες ταινίες ήταν και παραγωγός τις οποίες τις γύριζε τριάντα φορές τη σκηνή, που σημαίνει αυτό ότι ήταν πολύ ακριβό το φιλμ τότε. Δεν γύριζαν βίντεο που να τους ενδιαφέρει το πόση ώρα και το πόσο θα γράψουν. Έτσι λοιπόν με τόσο ακριβό το φιλμ ο Βέγγος έπεφτε έξω. Και τα εισιτήρια να ήταν καλά, δυστυχώς δεν έβγαιναν τα έξοδα. Έτσι λοιπόν, αυτά τα χρέη τον κυνηγούσαν μέχρι το τέλος. Όταν γύρισε αυτή την ταινία, δεν ήθελε ποτέ να τη βλέπει στην τηλεόραση»
«Όσο ήταν στην Μακρόνησο ο Βέγγος «έφαγε» τη σκόνη και το χώμα με το κουτάλι. Έτσι όταν βγήκε στο θέατρο και έκανε τις δικές του δουλειές, η τρέλα του η μεγάλη ήταν η σκόνη. Δεν μπορούσε να έβλεπε τίποτα σκονισμένο», είπε ο Μάκης Δελαπόρτας
«Οπότε πριν αρχίσει το γύρισμα, έπαιρνε ένα ξεσκονόπανο και ξεσκόνιζε τα πάντα. Δεν άφηνε καθαρίστριες, καθάριζε όλο το στούντιο. Και όταν έκανε την ταινία “Γης Μαδιάμ” της οποίας τα γυρίσματα έγιναν στις Θερμοπύλες, ανέβηκε μέχρι και το άγαλμα και το ξεσκόνισε. Ήταν επιτομή του καλού ανθρώπου», σημείωσε.
Δείτε το απόσπασμα:
Ο Μάκης Δελαπόρτας, καλεσμένος, το μεσημέρι της Τετάρτης (18/5), στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι Με τη Μάριον», μίλησε για το νέο του βιβλίο «Το Backstage του ελληνικού σινεμά» που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Άγκυρα, αποκαλύπτοντας κάποιες άγνωστες ιστορίες των πρωταγωνιστών της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου.
Αρχικά, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η ηθοποιός Άννα Φόνσου στον πρώτο της κινηματογραφικό ρόλο ως πρωταγωνίστρια, στην ελληνική ταινία «Το Αγοροκόριτσο» δεν είχε πληρωθεί. «Όταν της είπανε να κάνει την ταινία, η οποία αρχικά προοριζόταν για την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Ο ρόλος αυτός είχε γραφτεί για την Αλίκη. Η Βουγιουκλάκη επειδή εκείνη την εποχή έκανε την «Μουσίτσα» δεν προλάβαινε να το κάνει και έτσι λοιπόν τον πρότειναν στην Άννα Φόνσου», είπε ο Δελαπόρτας και συνέχισε: «Η Φόνσου ήταν πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός ήταν πολύ μεγάλη τιμή για την Φόνσου να παίξει πρωταγωνίστρια έναν τέτοιο ρόλο. Η κρυφή συμφωνία της ήταν να μην πληρωθεί καθόλου για όλη την ταινία αλλά να γεμίσει η Αθήνα με αφίσες»
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι η ηθοποιός πήρε ένα ποσό, όταν η ταινία πήγε καλά σε εισπράξεις.
Για τις ανάγκες της ταινίας «Αλίμονο στους νέους» στην οποία ο Δημήτρης Χορν εμφανίζεται και ως γέρος, είπε ότι «ήτανε πολύ δύσκολο να βρεθεί μακιγιέρ να του κάνει αυτή την μεταμόρφωση. Ξεκινήσαν να το κάνουν εδώ αλλά με αποτυχία. Έτσι και αποφάσισαν να φέρουν μακιγιέρ από το εξωτερικό ο οποίος ζήτησε τόσα πολλά χρήματα, όσο ήταν η αμοιβή του Χορν να παίξει τον ρόλο. Έτσι λοιπόν σ’ αυτή την ταινία, ο οποίος έλεγαν ότι είναι «μάγος» του μακιγιάζ, τον “μεταμόρφωσε” αληθινά σαν γέρο τον Χόρν, ενώ πήρε τα ίδια λεφτά με τον ηθοποιό. Και όταν το έμαθε ο Χορν είπε “ρε παιδιά μ’ αυτά τα λεφτά που δώσατε σ’ αυτόν τον άνθρωπο να με βάψει, δεν τα δίνατε σε έναν πλαστικό να με κάνει και 20 χρόνια νεότερο παρά να με κάνει γέρο;” »
Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι από την ηλικία των 17 ετών που ήταν στο θέατρο πρόλαβε όλους αυτούς τους «μύθους» του ελληνικού κινηματογράφου όπως η Ρένα Βλαχοπούλου, η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, η Μαίρη Χρονοπούλου, τη Μάρθα Καραγιάννη, τον Γιάννη Δαλιανίδη κ.α.
Για τον Θανάση Βέγγο και την ταινία «Θα σε κάνω βασίλισσα», είπε ότι «ο Βέγγος γύρισε την ταινία κάνοντας τον τσιγγούνη. Ο Βέγγος δεν ήταν τσιγγούνης στη ζωή του και όλο αυτό τον ενοχλούσε» και συμπλήρωσε ότι καταστράφηκε οικονομικά από τις ταινίες που έκανε. «Σε κάποιες ταινίες ήταν και παραγωγός τις οποίες τις γύριζε τριάντα φορές τη σκηνή, που σημαίνει αυτό ότι ήταν πολύ ακριβό το φιλμ τότε. Δεν γύριζαν βίντεο που να τους ενδιαφέρει το πόση ώρα και το πόσο θα γράψουν. Έτσι λοιπόν με τόσο ακριβό το φιλμ ο Βέγγος έπεφτε έξω. Και τα εισιτήρια να ήταν καλά, δυστυχώς δεν έβγαιναν τα έξοδα. Έτσι λοιπόν, αυτά τα χρέη τον κυνηγούσαν μέχρι το τέλος. Όταν γύρισε αυτή την ταινία, δεν ήθελε ποτέ να τη βλέπει στην τηλεόραση»
«Όσο ήταν στην Μακρόνησο ο Βέγγος «έφαγε» τη σκόνη και το χώμα με το κουτάλι. Έτσι όταν βγήκε στο θέατρο και έκανε τις δικές του δουλειές, η τρέλα του η μεγάλη ήταν η σκόνη. Δεν μπορούσε να έβλεπε τίποτα σκονισμένο», είπε ο Μάκης Δελαπόρτας
«Οπότε πριν αρχίσει το γύρισμα, έπαιρνε ένα ξεσκονόπανο και ξεσκόνιζε τα πάντα. Δεν άφηνε καθαρίστριες, καθάριζε όλο το στούντιο. Και όταν έκανε την ταινία “Γης Μαδιάμ” της οποίας τα γυρίσματα έγιναν στις Θερμοπύλες, ανέβηκε μέχρι και το άγαλμα και το ξεσκόνισε. Ήταν επιτομή του καλού ανθρώπου», σημείωσε.
Δείτε το απόσπασμα: