Οι αποκαλύψεις συνεχίζονται σε βάρος του Βρετανικού Μουσείου. Μάλιστα, υπάρχουν σοβαρές υποψίες ότι υπάρχει καταγγελία τουλάχιστον τρία χρόνια πριν από την κλοπή των θησαυρών η οποία…έπεσε στο κενό.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Telegraph, η οποία δημοσίευσε φωτογραφία δαχτυλιδιού ρωμαϊκής εποχής και την ηλεκτρονική σελίδα του Διαδικτύου, η τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας ήταν 40 λίρες το 2016, μη έχοντας προσελκύσει προσφορές. Οι εκτιμήσεις των ειδικών ανεβάζουν την τιμή από 25 με 50 χιλιάδες.
💎Missing jewellery has been turning up on the online auction site since at least 2016 https://t.co/Vj9mLU2jZU
— The Telegraph (@Telegraph) August 18, 2023
Ένας ειδικός όμως στις αρχαιότητες επικοινώνησε με την γνωστή εφημερίδα όταν είδε το ρωμαϊκό κόσμημα από όνυχα. Κατάλαβε την πραγματική του αξία και ήξερε ότι ήταν κομμάτι που απεικονίζονταν στον ηλεκτρονικό κατάλογο του βρετανικού μουσείου όπου και ενημέρωσε τον Ιούνιο του 2020.
Ο ίδιος αναφέρει πως δεν έχει συμβεί τίποτα επί τρια συναπτά έτη έως ότου ξέσπασε το σκάνδαλο και ακολούθησε η απόλυση του 56χρονου Πίτερ Τζον Χινγκς, ο οποίος ήταν επιμελητής για τις ελληνικές συλλογές ,ελληνικής γλυπτικής και ελληνιστικής περιόδου.
Νομικά θα κινηθεί εναντίον του πρώην υπάλληλο το μουσείο ενώ αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής δεν έχει συλληφθεί.
Τέλος, όλο και ενισχύεται η πάγια επιθυμία και αίτημα της ελληνικής πλευράς για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στο ασφαλές μουσείο της Ακρόπολης.
Οι αποκαλύψεις συνεχίζονται σε βάρος του Βρετανικού Μουσείου. Μάλιστα, υπάρχουν σοβαρές υποψίες ότι υπάρχει καταγγελία τουλάχιστον τρία χρόνια πριν από την κλοπή των θησαυρών η οποία…έπεσε στο κενό.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Telegraph, η οποία δημοσίευσε φωτογραφία δαχτυλιδιού ρωμαϊκής εποχής και την ηλεκτρονική σελίδα του Διαδικτύου, η τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας ήταν 40 λίρες το 2016, μη έχοντας προσελκύσει προσφορές. Οι εκτιμήσεις των ειδικών ανεβάζουν την τιμή από 25 με 50 χιλιάδες.
💎Missing jewellery has been turning up on the online auction site since at least 2016 https://t.co/Vj9mLU2jZU
— The Telegraph (@Telegraph) August 18, 2023
Ένας ειδικός όμως στις αρχαιότητες επικοινώνησε με την γνωστή εφημερίδα όταν είδε το ρωμαϊκό κόσμημα από όνυχα. Κατάλαβε την πραγματική του αξία και ήξερε ότι ήταν κομμάτι που απεικονίζονταν στον ηλεκτρονικό κατάλογο του βρετανικού μουσείου όπου και ενημέρωσε τον Ιούνιο του 2020.
Ο ίδιος αναφέρει πως δεν έχει συμβεί τίποτα επί τρια συναπτά έτη έως ότου ξέσπασε το σκάνδαλο και ακολούθησε η απόλυση του 56χρονου Πίτερ Τζον Χινγκς, ο οποίος ήταν επιμελητής για τις ελληνικές συλλογές ,ελληνικής γλυπτικής και ελληνιστικής περιόδου.
Νομικά θα κινηθεί εναντίον του πρώην υπάλληλο το μουσείο ενώ αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής δεν έχει συλληφθεί.
Τέλος, όλο και ενισχύεται η πάγια επιθυμία και αίτημα της ελληνικής πλευράς για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στο ασφαλές μουσείο της Ακρόπολης.