Ο πολυαγαπημένος ηθοποιός και σκηνοθέτης πρωταγωνιστεί στο νέο επεισόδιο του TractioN!
Ο Κώστας Στεφανής φιλοξενεί τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στο σαλόνι του φουτουριστικού, αλλά απολύτως πραγματικού, KiaEV9, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV, με τρεις σειρές θέσεων.
Η συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη μπορεί να άργησε λίγο, λόγω υποχρεώσεων και… ασυμπτωτικών συμπαντικών τροχιών, αλλά η φιλία του με το TractioN και την αυτοκίνηση είναι δεδομένη. Μάλιστα, το εντυπωσιακό KiaEV9 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα, που δοκίμασε ποτέ να οδηγήσει. Ενώ οδηγεί αυτό το πολύ ξεχωριστό και πρωτοποριακό, από πολλές απόψεις, αυτοκίνητο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης εξομολογείται ότι είναι μεν λάτρης της οδήγησης, ακόμη περισσότερο, όμως, απολαμβάνει το ταξίδι.
Και επειδή το TractioN φροντίζει πάντα να ικανοποιεί τις επιθυμίες των προσκεκλημένων του, ο Κώστας Στεφανής συνοδεύει τον καλεσμένο της εκπομπής σε μια μεγάλη, πολύ μεγάλη βόλτα με το εντυπωσιακό Kia EV9, μιλώντας για όλα όσα ενδιαφέρουν ένα ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα, όπως αυτό του ταλαντούχου Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη!
Στα υπόλοιπα θέματα της εκπομπής
- FORD E-TRANSIT: Ποιο είναι το ιδανικό όχημα για να αποτυπώσει το… βαθύτερο νόημα του πασίγνωστου λαϊκού σουξέ «μετακομίζω γιατί χωρίζω;» Η Ινώ Στεφανή φαίνεται πως έχει βρει την απάντηση: παίρνοντας… διαζύγιο,φορτώνει όλη την οικοσκευή της στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό βαν της Ford, το E-Transit. Και, δεδομένων των απέραντων δυνατοτήτων διαμόρφωσης, που προσφέρει το όχημα (2 παραλλαγές ύψους και 3 μήκους, 25 διαφορετικές διαμορφώσεις), το πιθανότερο είναι ότι η «νύφη το ‘σκασε» για τα καλά!
- MERCEDES-BENZ A-CLASS A 200 & Α 200e: Η ομάδα του TractioNπεριεργάζεται πολύπλευρα το φαινόμενο A-Class.Παίρνοντας αφορμή από τις δύο πιο δημοφιλείς εκδόσεις του μοντέλου για την ελληνική αγορά, τις A 200 και Α 200e,οι Μάνος Στεφανής, Βασίλης Τσακίρογλου και Ινώ Στεφανή, αναλύουν την εξαιρετικά επιτυχημένη διαδρομή της «μικρής Merc»,ως προς την τεχνολογία, τη σχεδίαση, τη δημοφιλία, αλλά και τη σπάνια ικανότητά της να αλλάζει συχνά και εκ βάθρων, παραμένοντας στην ουσία της η ίδια!
- HYPERION XP-1: Έρχεται από το μέλλον και πηγαίνει, πηγαίνει… κανείς δεν ξέρει πού! ΤοHyperion XP-1 είναι ένα υπεραυτοκίνητο 2.000 ίππων, με 4 ηλεκτροκινητήρες, το οποίο καταναλώνει μόνο υδρογόνο! Δηλαδή, αντί για καυσαέρια, εκπέμπει καθαρό νερό και ζυγίζει λιγότερο από ένα αυτοκίνητο πόλης (μόλις 1.030 κιλά), λόγω της χρήσης ελαφρών υλικών στην κατασκευή του. Η επιτάχυνσή του είναι εξωφρενική, μόλις 2,2 δλ. στο 0-100 χλμ/ώρα, όπως και η αυτονομία, που φτάνει τα 1.600 χλμ. Επομένως, το Hyperion XP-1 είναι ή δεν είναι ένα τεχνολογικό θαύμα;
Δείτε το τρέιλερ:
Ο πολυαγαπημένος ηθοποιός και σκηνοθέτης πρωταγωνιστεί στο νέο επεισόδιο του TractioN!
Ο Κώστας Στεφανής φιλοξενεί τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στο σαλόνι του φουτουριστικού, αλλά απολύτως πραγματικού, KiaEV9, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV, με τρεις σειρές θέσεων.
Η συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη μπορεί να άργησε λίγο, λόγω υποχρεώσεων και… ασυμπτωτικών συμπαντικών τροχιών, αλλά η φιλία του με το TractioN και την αυτοκίνηση είναι δεδομένη. Μάλιστα, το εντυπωσιακό KiaEV9 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα, που δοκίμασε ποτέ να οδηγήσει. Ενώ οδηγεί αυτό το πολύ ξεχωριστό και πρωτοποριακό, από πολλές απόψεις, αυτοκίνητο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης εξομολογείται ότι είναι μεν λάτρης της οδήγησης, ακόμη περισσότερο, όμως, απολαμβάνει το ταξίδι.
Και επειδή το TractioN φροντίζει πάντα να ικανοποιεί τις επιθυμίες των προσκεκλημένων του, ο Κώστας Στεφανής συνοδεύει τον καλεσμένο της εκπομπής σε μια μεγάλη, πολύ μεγάλη βόλτα με το εντυπωσιακό Kia EV9, μιλώντας για όλα όσα ενδιαφέρουν ένα ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα, όπως αυτό του ταλαντούχου Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη!
Στα υπόλοιπα θέματα της εκπομπής
- FORD E-TRANSIT: Ποιο είναι το ιδανικό όχημα για να αποτυπώσει το… βαθύτερο νόημα του πασίγνωστου λαϊκού σουξέ «μετακομίζω γιατί χωρίζω;» Η Ινώ Στεφανή φαίνεται πως έχει βρει την απάντηση: παίρνοντας… διαζύγιο,φορτώνει όλη την οικοσκευή της στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό βαν της Ford, το E-Transit. Και, δεδομένων των απέραντων δυνατοτήτων διαμόρφωσης, που προσφέρει το όχημα (2 παραλλαγές ύψους και 3 μήκους, 25 διαφορετικές διαμορφώσεις), το πιθανότερο είναι ότι η «νύφη το ‘σκασε» για τα καλά!
- MERCEDES-BENZ A-CLASS A 200 & Α 200e: Η ομάδα του TractioNπεριεργάζεται πολύπλευρα το φαινόμενο A-Class.Παίρνοντας αφορμή από τις δύο πιο δημοφιλείς εκδόσεις του μοντέλου για την ελληνική αγορά, τις A 200 και Α 200e,οι Μάνος Στεφανής, Βασίλης Τσακίρογλου και Ινώ Στεφανή, αναλύουν την εξαιρετικά επιτυχημένη διαδρομή της «μικρής Merc»,ως προς την τεχνολογία, τη σχεδίαση, τη δημοφιλία, αλλά και τη σπάνια ικανότητά της να αλλάζει συχνά και εκ βάθρων, παραμένοντας στην ουσία της η ίδια!
- HYPERION XP-1: Έρχεται από το μέλλον και πηγαίνει, πηγαίνει… κανείς δεν ξέρει πού! ΤοHyperion XP-1 είναι ένα υπεραυτοκίνητο 2.000 ίππων, με 4 ηλεκτροκινητήρες, το οποίο καταναλώνει μόνο υδρογόνο! Δηλαδή, αντί για καυσαέρια, εκπέμπει καθαρό νερό και ζυγίζει λιγότερο από ένα αυτοκίνητο πόλης (μόλις 1.030 κιλά), λόγω της χρήσης ελαφρών υλικών στην κατασκευή του. Η επιτάχυνσή του είναι εξωφρενική, μόλις 2,2 δλ. στο 0-100 χλμ/ώρα, όπως και η αυτονομία, που φτάνει τα 1.600 χλμ. Επομένως, το Hyperion XP-1 είναι ή δεν είναι ένα τεχνολογικό θαύμα;
Δείτε το τρέιλερ: