Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό OK!, η Δήμητρα Ματσούκα μίλησε μεταξύ άλλων για την καριέρα της ως ηθοποιός, την αντιμετώπισή της ως «sex symbol» και τη σχέση της με τα social media. Με ειλικρίνεια και χιούμορ, η ηθοποιός αναφέρθηκε στις προκλήσεις και τις επιλογές της, ξεκαθαρίζοντας ότι ποτέ δεν την ενδιέφεραν τα χρήματα αλλά η αγάπη της για την τέχνη της.
Η ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν την ενδιέφεραν τα χρήματα, αλλά προτιμούσε να συμμετέχει σε έργα που της άρεσαν. Αναφέρθηκε στην αγάπη της για την υποκριτική και σχολίασε τον όρο «sex symbol» που της αποδόθηκε, τονίζοντας ότι ποτέ δεν είχε ερωτικές σκηνές και ότι ο χαρακτηρισμός αυτός ήταν παράξενος.
«Δεν θεωρείς ότι τροφοδότησες τη σέξι εκδοχή σου;»
«Ας είμαστε σοβαροί! Sex symbol ένα κοριτσάκι αδύνατο που έκανε κομεντί και προκαλούσε γέλιο και που ποτέ δεν είχε ερωτικές σκηνές είναι από μόνο του παράξενο. Τέλος πάντων, τότε ήταν η χρυσή περίοδος των περιοδικών. Ο μπαμπάς μου, που δούλευε στο αεροδρόμιο, μας έφερνε συνέχεια ξένα περιοδικά. Έβλεπα τις απανταχού Vogue και γοητευόμουν με τις φωτογραφίσεις. Δεν έχω κάνει πολύ σινεμά και οι φωτογραφίσεις που μπορούσαν να έχουν ένα ύφος κινηματογραφικό με ευχαριστούσαν. Δηλαδή έπαιζα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στο Από ’δω και πέρα του Άλαν Έικμπορν, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη, και έκανα ένα ρομπότ», είπε η ηθοποιός.
«Ζητούσε ο Πέτρος Κωστόπουλος μια φωτογράφιση για κάποιο περιοδικό του και έλεγα “εγώ θα φωτογραφηθώ ως ρομπότ”. Έκανα road movie, τρέχαμε στις εθνικές οδούς με τις νταλίκες. Αυτές οι παραγωγές θα μπορούσαν να τυπωθούν σε ευρωπαϊκές εκδόσεις, ήταν υπέροχες. Όμως τα εξώφυλλα δεν τα έλεγχα. Ήταν πάντα πιο mainstream, πιο σέξι, οι φούστες κόνταιναν, τα στήθη μεγάλωναν και το περιοδικό κρεμόταν στο περίπτερο. Αποποιούμαι των ευθυνών μου, λοιπόν. Σύντομα, άλλωστε, έπαψα να πιστεύω ότι αυτά που συμφωνούσαμε θα γίνονταν, οπότε κάπως έτσι τελείωσε και αυτό για μένα οριστικά».
Η Ματσούκα αναφέρθηκε επίσης στην εποχή πριν από τα social media, όταν οι ηθοποιοί δεν είχαν τον έλεγχο της εικόνας τους.
«Βλέπω γύρω μου ηθοποιούς που εκτιμώ, που θαυμάζω, που έχουν ποιότητα στις επιλογές τους να εμφανίζονται οικειοθελώς λάγνοι και ερωτικοί στο Instagram. Όλοι έχουν δικαίωμα στην αυτοδιάθεση αυτού του τύπου, να αισθάνονται σέξι και να το δείχνουν. Σε κάθε περίπτωση, είναι διασκεδαστικό που με τα social media έχουν πέσει οι μάσκες. Δεν έχω πάντως αυτή τη δίψα, αυτή την ανάγκη να παρουσιαστώ έτσι όταν δεν το απαιτεί ένας ρόλος».
Οι θεατρικές της εμφανίσεις ήταν πάντα στοχευμένες και δεν υπέκυψε ποτέ σε εύκολες επιλογές με κριτήριο το χρήμα. Μίλησε για την εμπειρία της στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου και την επιθυμία της να ασχολείται με έργα που της αρέσουν, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε η οικογένειά της.
«Η όποια θεατρική μου πορεία ήταν πάντα συγκεκριμένη. Δεν ήταν κριτήριό μου ο μισθός. Το 2002 πήγα στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου ενώ μου έδιναν τη μεγαλύτερη θεατρική παραγωγή της Αθήνας. Ήθελα να κάνω έργα που μου αρέσουν πολύ. Πάντα ήμουν και είμαι υπεράνω χρημάτων. Έχω μια περίεργη σχέση με το χρήμα. Ψυχαναλυτικά, λένε, κάτι σημαίνει αυτό. Και οι γονείς μου έτσι έκαναν, δεν είχαν πρόγραμμα, ζούσαν πολύ ωραία τη ζωή τους όταν υπήρχαν τα χρήματα, χωρίς να σκεφτούν ιδιαίτερα το μετά. Μεγάλωσα με αυτή την ελευθερία, την αισιοδοξία ότι τα χρήματα πάντα θα έρχονται. Στην εφηβεία μου είχα διαβάσει το Εκατό χρόνια μοναξιά του Μάρκες και όλα τα έπαιρνα τότε λίγο σαν σημάδια. Ο ήρωας ήταν μεγαλειώδης στον τρόπο που σπαταλούσε για τον ίδιο αλλά και τους άλλους τα χρήματα που είχε και, νομοτελειακά σχεδόν, του επιστρέφονταν πάντα. Στην περίπτωση του πατέρα μου, δεν έγινε ακριβώς έτσι, αλλά μου αρέσει να το πιστεύω ακόμα. Τελικά για όλα φταίει ο Μάρκες».
Αναφερόμενη στην οικονομική της πορεία, η Ματσούκα είπε ότι παρόλο που είχε διαβάσει το “Εκατό χρόνια μοναξιά” του Μάρκες και επηρεάστηκε από την αισιοδοξία του ήρωα του βιβλίου, αποδείχτηκε πιο συνετή από τους γονείς της.
«Θα μπορούσα να είμαι καλύτερα από ό,τι είμαι. Έχοντας όμως περάσει αρκετές οικονομικές περιπέτειες στην οικογένειά μου, μάλλον αποδείχτηκα πιο συνετή από τους δικούς μου. Αγόρασα ένα σπίτι, όπου τότε μείναμε οι γυναίκες της οικογένειας, η μαμά μου, η αδελφή μου και η γιαγιά μου –είχαν χωρίσει οι γονείς μου–, ενώ αργότερα, όταν αποφάσισα να ζήσω μόνη μου, πήρα ένα στεγαστικό δάνειο και ανακαίνισα ένα διαμέρισμα του ’65, κάνοντάς το όπως ακριβώς το ονειρευόμουν, που το χαίρομαι μέχρι τώρα», ανέφερε η Δήμητρα Ματσούκα.
Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό OK!, η Δήμητρα Ματσούκα μίλησε μεταξύ άλλων για την καριέρα της ως ηθοποιός, την αντιμετώπισή της ως «sex symbol» και τη σχέση της με τα social media. Με ειλικρίνεια και χιούμορ, η ηθοποιός αναφέρθηκε στις προκλήσεις και τις επιλογές της, ξεκαθαρίζοντας ότι ποτέ δεν την ενδιέφεραν τα χρήματα αλλά η αγάπη της για την τέχνη της.
Η ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν την ενδιέφεραν τα χρήματα, αλλά προτιμούσε να συμμετέχει σε έργα που της άρεσαν. Αναφέρθηκε στην αγάπη της για την υποκριτική και σχολίασε τον όρο «sex symbol» που της αποδόθηκε, τονίζοντας ότι ποτέ δεν είχε ερωτικές σκηνές και ότι ο χαρακτηρισμός αυτός ήταν παράξενος.
«Δεν θεωρείς ότι τροφοδότησες τη σέξι εκδοχή σου;»
«Ας είμαστε σοβαροί! Sex symbol ένα κοριτσάκι αδύνατο που έκανε κομεντί και προκαλούσε γέλιο και που ποτέ δεν είχε ερωτικές σκηνές είναι από μόνο του παράξενο. Τέλος πάντων, τότε ήταν η χρυσή περίοδος των περιοδικών. Ο μπαμπάς μου, που δούλευε στο αεροδρόμιο, μας έφερνε συνέχεια ξένα περιοδικά. Έβλεπα τις απανταχού Vogue και γοητευόμουν με τις φωτογραφίσεις. Δεν έχω κάνει πολύ σινεμά και οι φωτογραφίσεις που μπορούσαν να έχουν ένα ύφος κινηματογραφικό με ευχαριστούσαν. Δηλαδή έπαιζα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στο Από ’δω και πέρα του Άλαν Έικμπορν, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη, και έκανα ένα ρομπότ», είπε η ηθοποιός.
«Ζητούσε ο Πέτρος Κωστόπουλος μια φωτογράφιση για κάποιο περιοδικό του και έλεγα “εγώ θα φωτογραφηθώ ως ρομπότ”. Έκανα road movie, τρέχαμε στις εθνικές οδούς με τις νταλίκες. Αυτές οι παραγωγές θα μπορούσαν να τυπωθούν σε ευρωπαϊκές εκδόσεις, ήταν υπέροχες. Όμως τα εξώφυλλα δεν τα έλεγχα. Ήταν πάντα πιο mainstream, πιο σέξι, οι φούστες κόνταιναν, τα στήθη μεγάλωναν και το περιοδικό κρεμόταν στο περίπτερο. Αποποιούμαι των ευθυνών μου, λοιπόν. Σύντομα, άλλωστε, έπαψα να πιστεύω ότι αυτά που συμφωνούσαμε θα γίνονταν, οπότε κάπως έτσι τελείωσε και αυτό για μένα οριστικά».
Η Ματσούκα αναφέρθηκε επίσης στην εποχή πριν από τα social media, όταν οι ηθοποιοί δεν είχαν τον έλεγχο της εικόνας τους.
«Βλέπω γύρω μου ηθοποιούς που εκτιμώ, που θαυμάζω, που έχουν ποιότητα στις επιλογές τους να εμφανίζονται οικειοθελώς λάγνοι και ερωτικοί στο Instagram. Όλοι έχουν δικαίωμα στην αυτοδιάθεση αυτού του τύπου, να αισθάνονται σέξι και να το δείχνουν. Σε κάθε περίπτωση, είναι διασκεδαστικό που με τα social media έχουν πέσει οι μάσκες. Δεν έχω πάντως αυτή τη δίψα, αυτή την ανάγκη να παρουσιαστώ έτσι όταν δεν το απαιτεί ένας ρόλος».
Οι θεατρικές της εμφανίσεις ήταν πάντα στοχευμένες και δεν υπέκυψε ποτέ σε εύκολες επιλογές με κριτήριο το χρήμα. Μίλησε για την εμπειρία της στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου και την επιθυμία της να ασχολείται με έργα που της αρέσουν, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε η οικογένειά της.
«Η όποια θεατρική μου πορεία ήταν πάντα συγκεκριμένη. Δεν ήταν κριτήριό μου ο μισθός. Το 2002 πήγα στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου ενώ μου έδιναν τη μεγαλύτερη θεατρική παραγωγή της Αθήνας. Ήθελα να κάνω έργα που μου αρέσουν πολύ. Πάντα ήμουν και είμαι υπεράνω χρημάτων. Έχω μια περίεργη σχέση με το χρήμα. Ψυχαναλυτικά, λένε, κάτι σημαίνει αυτό. Και οι γονείς μου έτσι έκαναν, δεν είχαν πρόγραμμα, ζούσαν πολύ ωραία τη ζωή τους όταν υπήρχαν τα χρήματα, χωρίς να σκεφτούν ιδιαίτερα το μετά. Μεγάλωσα με αυτή την ελευθερία, την αισιοδοξία ότι τα χρήματα πάντα θα έρχονται. Στην εφηβεία μου είχα διαβάσει το Εκατό χρόνια μοναξιά του Μάρκες και όλα τα έπαιρνα τότε λίγο σαν σημάδια. Ο ήρωας ήταν μεγαλειώδης στον τρόπο που σπαταλούσε για τον ίδιο αλλά και τους άλλους τα χρήματα που είχε και, νομοτελειακά σχεδόν, του επιστρέφονταν πάντα. Στην περίπτωση του πατέρα μου, δεν έγινε ακριβώς έτσι, αλλά μου αρέσει να το πιστεύω ακόμα. Τελικά για όλα φταίει ο Μάρκες».
Αναφερόμενη στην οικονομική της πορεία, η Ματσούκα είπε ότι παρόλο που είχε διαβάσει το “Εκατό χρόνια μοναξιά” του Μάρκες και επηρεάστηκε από την αισιοδοξία του ήρωα του βιβλίου, αποδείχτηκε πιο συνετή από τους γονείς της.
«Θα μπορούσα να είμαι καλύτερα από ό,τι είμαι. Έχοντας όμως περάσει αρκετές οικονομικές περιπέτειες στην οικογένειά μου, μάλλον αποδείχτηκα πιο συνετή από τους δικούς μου. Αγόρασα ένα σπίτι, όπου τότε μείναμε οι γυναίκες της οικογένειας, η μαμά μου, η αδελφή μου και η γιαγιά μου –είχαν χωρίσει οι γονείς μου–, ενώ αργότερα, όταν αποφάσισα να ζήσω μόνη μου, πήρα ένα στεγαστικό δάνειο και ανακαίνισα ένα διαμέρισμα του ’65, κάνοντάς το όπως ακριβώς το ονειρευόμουν, που το χαίρομαι μέχρι τώρα», ανέφερε η Δήμητρα Ματσούκα.