Ακόμα μία σημαντική διάκριση πέτυχε η ΕΡΤ για τη στρατηγική της στην ανάπτυξη και αξιοποίηση του καναλιού της στο YouTube, καθώς κέρδισε το χρυσό βραβείο «Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights», στα Social Media Awards 2024.
Το 2024, η στρατηγική του καναλιού της ΕΡΤ στο YouTube ήταν βασισμένη στην ανάλυση των ψηφιακών δεδομένων και των δεδομένων θέασης (γραμμική τηλεόραση, ERTFLIX, Social Media), με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του. Τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής είναι εντυπωσιακά, με 232,2 εκατομμύρια προβολές, 16,2 εκατομμύρια ώρες θέασης και 2,4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις, καταγράφοντας μια θετική πορεία ανάπτυξης.
Η κοινότητα του καναλιού σημείωσε αύξηση 32% στους εγγεγραμμένους χρήστες (subscribers), ενώ και οι engaged χρήστες παρουσίασαν σημαντική ενίσχυση. Αύξηση καταγράφηκε και στα «likes» στα βίντεο του καναλιού, καθώς παρουσίασαν άνοδο 24,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ταυτόχρονα, η διάδοση του καναλιού, εντός και εκτός πλατφόρμας, αυξήθηκε κατά 21% (shares, cross-platform communication).
Η στρατηγική του YouTube καναλιού της ΕΡΤ αποτυπώθηκε και στον διπλασιασμό των impressions, με το περιεχόμενο να εμφανίζεται αυτόματα (thumbnails) 54% περισσότερες φορές. Το 33% των προβολών προήλθε από προτεινόμενο περιεχόμενο (traffic/suggested videos), το 27% από την αρχική σελίδα και το subscription feed, το 13% από ενσωματωμένα βίντεο εκτός πλατφόρμας και το 11% από αναζητήσεις στο YouTube.
Η πιο σημαντική επιτυχία, ωστόσο, είναι η δημιουργία μιας ενεργής ψηφιακής κοινότητας, η οποία συνεχώς ενδυναμώνεται και ενισχύει τη σχέση των νεανικών κοινών με την ΕΡΤ.