Η Saint Laurent παρουσιάζει τη χειμερινή ανδρική καμπάνια 2025 με δύο δυνατές προσωπικότητες: τον Aaron Taylor-Johnson και τον Christopher Walken. Η νέα διαφημιστική εκστρατεία, σε σκηνοθεσία του Glen Luchford και υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Anthony Vaccarello, εξερευνά τη σύγχρονη αρρενωπότητα μέσα από μια σειρά οπτικών αντιθέσεων και συναισθηματικής φόρτισης.
Το brand, γνωστό για το προκλητικό του storytelling και τις αισθησιακές του εικόνες, κάνει ένα τολμηρό βήμα, επιστρέφοντας στις ρίζες της εικαστικής του ταυτότητας.
Η καμπάνια αντλεί ξεκάθαρη έμπνευση από τη δουλειά του Robert Mapplethorpe για τον οίκο το 1983, χτίζοντας πάνω στη θεματική της διττότητας: η ακατέργαστη ενέργεια της νιότης απέναντι στη στοχαστική βαρύτητα της εμπειρίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο ένα short film, ο Aaron Taylor-Johnson παραδίδει μια σπαρακτική ερμηνεία γεμάτη πάθος, εμμονή και απελπισία — οργισμένος, ωμός, σχεδόν σωματικός, εκφράζοντας την αγωνία και τον ερωτισμό της νεότητας.
Απέναντί του, ο Christopher Walken κινείται αργά, μονόχρωμα, με το βάρος της ζωής ζωγραφισμένο στο βλέμμα του. Κάθε του κίνηση είναι μελετημένη, γεμάτη σιωπηλή ένταση και υπόγειο μυστήριο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Και οι δύο ερμηνείες, αν και διαφορετικές, αποτυπώνουν τον ίδιο «προκλητικό» πυρήνα που διαχρονικά χαρακτηρίζει τη Saint Laurent.
Ο Taylor-Johnson (Bullet Train, Nosferatu, 28 Years Later) ενσαρκώνει τη φυσική ενέργεια και το πάθος. Ο Walken (Dune: Part Two, Sleepy Hollow, Pulp Fiction) φέρνει τη διαχρονική, αινιγματική γοητεία. Μαζί, εκπροσωπούν τον διαρκή επαναπροσδιορισμό του οίκου — και επιβεβαιώνουν πως η Saint Laurent ξέρει να προκαλεί, να συγκινεί και να κινείται με μαεστρία στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο ένστικτο και την εμπειρία.