O σημαντικότερης σύγχρονος συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής, ο Ελληνογάλλος Alexandre Desplat, εμφανίστηκε χθες για πρώτη φορά στην πατρίδα της μητέρας του και αποθεώθηκε από το κατάμεστο -μέσα και έξω- Ηρώδειο, με πολύ κόσμο να μην καταφέρνει να βρει το πολυπόθητο εισιτήριο και να παρακολουθεί σιωπηλό από το περιστύλιο τη συναυλία.
Η 100μελής Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό την καθοδήγηση του Alexandre, εκτέλεσε θέματα και σουίτες από αγαπημένες -και διακεκριμένες- ταινίες όπως τα Grand Budapest Hotel (που κέρδισε το Oscar στα φετινά βραβεία) σε σκηνοθεσία Wes Anderson, King’s Speech σε σκηνοθεσία Tom Hooper, The Imitation Game σε σκηνοθεσία Morten Tyldum, Coco Before Chanel σε σκηνοθεσία Anne Fontaine, Philomena σε σκηνοθεσία Stephen Frears, A Self-Made Hero σε σκηνοθεσία Jacques Audiard, Birth σε σκηνοθεσία Jonathan Glazer, The Curious Case of Benjamin Button σε σκηνοθεσία David Fincher, Harry Potter And The Deadly Hallows σε σκηνοθεσία David Yates και άλλα.
Ευγενικός, κομψός επικοινωνιακός και ιδιαίτερα σαγηνευτικός με το μεσογειακό του ταμπεραμέντο έκδηλο, δήλωσε την βαθειά του συγκίνηση για την εκπλήρωση της επιθυμίας του να παρουσιάσει το έργο του στο Ηρώδειο και μάλιστα παρουσία της μητέρας και όλης της οικογένειας του λέγοντας «Ζήτω η Ελλάδα». Η ροή της συναυλίας ήταν ένα αναπόφευκτα συναισθηματικό roller coaster, απόλυτα δικαιολογημένο αφού οι ταινίες για τις οποίες έχει γράψει μουσική ποικίλουν, από παιδικές και ιστορικές μέχρι ρομαντικά δράματα και περιπέτειες.
Στο τελευταίο encore της παράστασης o Alexandre κάλεσε στην σκηνή τρεις Έλληνες soloist (δύο μπουζούκια και ένα μπαγλαμά) για να ερμηνεύσουν το θέμα με το έντονο ελληνικό στοιχείο από την ταινία του Roman Polanski, Venus In Fur.
Αποχώρησε καταχειροκροτούμενος αφήνοντας στο ενθουσιασμένο κοινό τα πιο δυνατά συναισθήματα.
O σημαντικότερης σύγχρονος συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής, ο Ελληνογάλλος Alexandre Desplat, εμφανίστηκε χθες για πρώτη φορά στην πατρίδα της μητέρας του και αποθεώθηκε από το κατάμεστο -μέσα και έξω- Ηρώδειο, με πολύ κόσμο να μην καταφέρνει να βρει το πολυπόθητο εισιτήριο και να παρακολουθεί σιωπηλό από το περιστύλιο τη συναυλία.
Η 100μελής Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό την καθοδήγηση του Alexandre, εκτέλεσε θέματα και σουίτες από αγαπημένες -και διακεκριμένες- ταινίες όπως τα Grand Budapest Hotel (που κέρδισε το Oscar στα φετινά βραβεία) σε σκηνοθεσία Wes Anderson, King’s Speech σε σκηνοθεσία Tom Hooper, The Imitation Game σε σκηνοθεσία Morten Tyldum, Coco Before Chanel σε σκηνοθεσία Anne Fontaine, Philomena σε σκηνοθεσία Stephen Frears, A Self-Made Hero σε σκηνοθεσία Jacques Audiard, Birth σε σκηνοθεσία Jonathan Glazer, The Curious Case of Benjamin Button σε σκηνοθεσία David Fincher, Harry Potter And The Deadly Hallows σε σκηνοθεσία David Yates και άλλα.
Ευγενικός, κομψός επικοινωνιακός και ιδιαίτερα σαγηνευτικός με το μεσογειακό του ταμπεραμέντο έκδηλο, δήλωσε την βαθειά του συγκίνηση για την εκπλήρωση της επιθυμίας του να παρουσιάσει το έργο του στο Ηρώδειο και μάλιστα παρουσία της μητέρας και όλης της οικογένειας του λέγοντας «Ζήτω η Ελλάδα». Η ροή της συναυλίας ήταν ένα αναπόφευκτα συναισθηματικό roller coaster, απόλυτα δικαιολογημένο αφού οι ταινίες για τις οποίες έχει γράψει μουσική ποικίλουν, από παιδικές και ιστορικές μέχρι ρομαντικά δράματα και περιπέτειες.
Στο τελευταίο encore της παράστασης o Alexandre κάλεσε στην σκηνή τρεις Έλληνες soloist (δύο μπουζούκια και ένα μπαγλαμά) για να ερμηνεύσουν το θέμα με το έντονο ελληνικό στοιχείο από την ταινία του Roman Polanski, Venus In Fur.
Αποχώρησε καταχειροκροτούμενος αφήνοντας στο ενθουσιασμένο κοινό τα πιο δυνατά συναισθήματα.