Την προώθηση της τρίτης της δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο “This Is What the Truth Feels Like“, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 18 Μαρτίου μέσω της Interscope, συνεχίζει δυναμικά η Gwen Stefani.
Κι αυτό επειδή πριν μερικές ώρες κυκλοφόρησε το νέο της single “Make Me Like You”, του οποίου την παραγωγή ανέλαβαν οι Σουηδοί μουσικοί παραγωγοί Mattman & Robin, υπεύθυνοι για επιτυχίες όπως το “Hands To Myself” της Selena Gomez.
Η Gwen είχε αναφέρει το τραγούδι σχετικά πρόσφατα σε μια συνέντευξη δηλώνοντας: «Πραγματικά μας πήρε τα μυαλά! (Το τραγούδι) Λέγεται ‘Make Me Like You’ και δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε, το πώς καταφέραμε να γράψουμε αυτό το τραγούδι. Τόσο καλό είναι!».
Σχετικά με το νέο της αυτό single, η δημοφιλής τραγουδίστρια επίσης ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την αμερικάνικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων Target για την δημιουργία του πρώτου video clip στην ιστορία που θα γυριστεί ζωντανά στην τηλεόραση. Η πραγματοποίηση του έχει προγραμματιστεί να γίνει ζωντανά στο τηλεοπτικό κανάλι CBS, ως μέρος ενός τετράλεπτου διαλείμματος για διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των βραβείων Grammy, στις 15 Φεβρουαρίου.
Το single είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά ή ως instant download με την προ-παραγγελία του δίσκου, σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και μπορείτε να το απολαύσετε εδώ!
Την προώθηση της τρίτης της δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο “This Is What the Truth Feels Like“, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 18 Μαρτίου μέσω της Interscope, συνεχίζει δυναμικά η Gwen Stefani.
Κι αυτό επειδή πριν μερικές ώρες κυκλοφόρησε το νέο της single “Make Me Like You”, του οποίου την παραγωγή ανέλαβαν οι Σουηδοί μουσικοί παραγωγοί Mattman & Robin, υπεύθυνοι για επιτυχίες όπως το “Hands To Myself” της Selena Gomez.
Η Gwen είχε αναφέρει το τραγούδι σχετικά πρόσφατα σε μια συνέντευξη δηλώνοντας: «Πραγματικά μας πήρε τα μυαλά! (Το τραγούδι) Λέγεται ‘Make Me Like You’ και δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε, το πώς καταφέραμε να γράψουμε αυτό το τραγούδι. Τόσο καλό είναι!».
Σχετικά με το νέο της αυτό single, η δημοφιλής τραγουδίστρια επίσης ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την αμερικάνικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων Target για την δημιουργία του πρώτου video clip στην ιστορία που θα γυριστεί ζωντανά στην τηλεόραση. Η πραγματοποίηση του έχει προγραμματιστεί να γίνει ζωντανά στο τηλεοπτικό κανάλι CBS, ως μέρος ενός τετράλεπτου διαλείμματος για διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των βραβείων Grammy, στις 15 Φεβρουαρίου.
Το single είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά ή ως instant download με την προ-παραγγελία του δίσκου, σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και μπορείτε να το απολαύσετε εδώ!