Μια πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει πως τα videos της δημοφιλούς pop star έχουν μεγαλύτερο ακροατήριο απ΄ότι οι τηλεοπτικές σειρές των καναλιών.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 18 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το video για το «Bad Blood» μέσα σε μια εβδομάδα μετά την πρεμιέρα του, ενώ η μόνη σειρά που κατάφερε να έχει λίγο μεγαλύτερη δημοτικότητα την ίδια χρονική στιγμή ήταν το “NCIS: Los Angeles”. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη, αν σκεφτεί κανείς πως τα video clips των «Shake it off» και «Blank Space» έχουν ξεπεράσει τα 1 δισεκατομμύριο σε προβολές στο VEVO, και αν και κρατάνε μόλις 3 λεπτά μπορείς να τα απολαύσεις όπου και να βρίσκεσαι, απλά μέσω του κινητού σου.
Η Swift όμως δεν ήταν η πρώτη που το κατάφερε αυτό, ο δεύτερος στη λίστα είναι ο Drake, του οποίου το πλέον δημοφιλές video “Hotline Bling” έκανε 6 εκατομμύρια προβολές την πρώτη εβδομαδα κυκλοφορίας του, «χτυπώντας» μια σειρά από δημοφιλή τηλεοπτικά shows. Ακολουθεί η Rihanna με τη μη λογοκριμένη version του “ΒΒΗΜΜ”.