Οι Fifth Harmony κατάφεραν μια παγκόσμια κυριαρχία φέτος. Την πιο πρόσφατη απόδειξη για αυτό μας τη δίνει φυσικά το YouTube. Σύμφωνα με την τελική έκθεση της χρονιάς μέσω του Variety, το βίντεο κλιπ για το τραγούδι τους “Work from Home” ήταν αυτό που θεάθηκε τις περισσότερες φορές για το 2016 με περισσότερα από 1.17 δισεκατομμύρια views.
Το βίντεο του “Work from Home”, σκηνοθετημένο από τον Director X, έδειχνε το girl group (που δημιουργήθηκε μέσω της εκπομπής The X-Factor) να χορεύουν σε ένα εργοτάξιο αποσπώντας την προσοχή του προσωπικού. Έβαλε στην άκρη βίντεο όπως το “This Is What You Came For” του Calvin Harris, το “Closer” των The Chainsmokers και το “Work” της Rihanna.