Το εξώφυλλο της Katy Perry για το Witness έκανε την εμφάνισή του το πρωί της Πέμπτης στο Amazon και έχει να δείξει πολλά. Το artwork βρίσκει την πλέον ξανθιά pop star να καλύπτει τα μάτια της και να κρατά ένα μάτι μέσα στο στόμα της.
Είναι εντυπωσιακό και μας θυμίζει κάτι που θα μπορούσαν να είχαν κάνει οι The Eurythmics το 1980. Δεν είμαστε σίγουροι για το αν αρέσει τελικά στους θαυμαστές, ωστόσο πρέπει να εκτιμήσουμε και να θαυμάσουμε το ρίσκο που παίρνει η Katy.
Ακούστε εδώ το official remix για το “Bon Apetitl”
Το Witness, το οποίο θα υποστηρίζεται και από μια τεράστια περιοδεία σε στάδια, κυκλοφορεί στις 9 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει 15 κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων των κυκλοφορηθέντων “Chained To The Rhythm” και “Bon Appetit.”
“Τώρα, πιστεύω πως απλά βλέπετε κομμάτια της συνολικής δουλειάς και αυτό το κομμάτι είναι το πιο σεξουαλικά ενδυναμωμένο και φιλελεύθερο”, είπε η καλλιτέχνης στο The Ellen DeGeneres Show. “Έτσι, το ‘Chained To The Rhythm’ ήταν κάτι σαν τη νοητική, πολιτική απελευθέρωση, ενώ το ‘Bon Appetit’ κάτι σαν την σεξουαλική απελευθέρωση, καθώς πλέον κοντεύω τα 30 και το αγαπώ”, συνέχισε η Katy. “Μου αρέσει που είμαι γυναίκα και μου αρέσει η συναινετική αλληλεπίδραση. Δεν είναι κακό αυτό. Είμαστε όλοι ζώα”.
Το εξώφυλλο της Katy Perry για το Witness έκανε την εμφάνισή του το πρωί της Πέμπτης στο Amazon και έχει να δείξει πολλά. Το artwork βρίσκει την πλέον ξανθιά pop star να καλύπτει τα μάτια της και να κρατά ένα μάτι μέσα στο στόμα της.
Είναι εντυπωσιακό και μας θυμίζει κάτι που θα μπορούσαν να είχαν κάνει οι The Eurythmics το 1980. Δεν είμαστε σίγουροι για το αν αρέσει τελικά στους θαυμαστές, ωστόσο πρέπει να εκτιμήσουμε και να θαυμάσουμε το ρίσκο που παίρνει η Katy.
Ακούστε εδώ το official remix για το “Bon Apetitl”
Το Witness, το οποίο θα υποστηρίζεται και από μια τεράστια περιοδεία σε στάδια, κυκλοφορεί στις 9 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει 15 κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων των κυκλοφορηθέντων “Chained To The Rhythm” και “Bon Appetit.”
“Τώρα, πιστεύω πως απλά βλέπετε κομμάτια της συνολικής δουλειάς και αυτό το κομμάτι είναι το πιο σεξουαλικά ενδυναμωμένο και φιλελεύθερο”, είπε η καλλιτέχνης στο The Ellen DeGeneres Show. “Έτσι, το ‘Chained To The Rhythm’ ήταν κάτι σαν τη νοητική, πολιτική απελευθέρωση, ενώ το ‘Bon Appetit’ κάτι σαν την σεξουαλική απελευθέρωση, καθώς πλέον κοντεύω τα 30 και το αγαπώ”, συνέχισε η Katy. “Μου αρέσει που είμαι γυναίκα και μου αρέσει η συναινετική αλληλεπίδραση. Δεν είναι κακό αυτό. Είμαστε όλοι ζώα”.