Μετά την εισαγωγή του στην Wall Street τον περασμένο μήνα, το Spotify σε μια προσπάθεια να διευρύνει την συνδρομητική του βάση, δίνει περισσότερη δωρεάν μουσική!
Μέχρι τώρα, όσοι δεν ήταν συνδρομητές (premium users) της No.1 μουσικής πλατφόρμας, δεν μπορούσαν να επιλέξουν το κομμάτι που επιθυμούσαν μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς το Spotify είχε προ-επιλεγμένα τραγούδια (shuffle). Αυτό αλλάζει, και πλέον διατίθενται περίπου 750 δωρεάν τραγούδια, τα οποία οι free users έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από προεπιλεγμένες λίστες.
Η πλατφόρμα έχει έρθει ήδη σε συμφωνία με όλες τις μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες, έτσι ώστε τα συγκεκριμένα τραγούδια να ακούγονται δωρεάν από τους χρήστες χωρίς συνδρομή.
Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Σουηδικής εταιρείας, Gustav Söderström, είπε πως πρόθεση του Spotify είναι να πείσει το κοινό να αγοράσει περισσότερη μουσική, όπως ακριβώς γινόταν με το ραδιόφωνο στα 90s.
Η εφαρμογή έχει αυτή τη στιγμή περίπου 90 εκατομμύρια δωρεάν επισκέπτες, κοινό στο οποίο στοχεύει η εταιρεία.
Η κόντρα του Spotify με την Apple Music μαίνεται συνεχώς, με τον Jimmy Iovine της τελευταίας να εκφράζει ανοιχτά τον προβληματισμό του με την απόφαση του να δίνεται δωρεάν μουσική. Ο Iovine χαρακτήρισε «μεγάλο πρόβλημα» τέτοιες κινήσεις, τονίζοντας πως οι δισκογραφικές εταιρείες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό διστακτικές απέναντι στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Τα επίσημα στοιχεία πάντως δείχνουν πως οι μουσικές πλατφόρμες, με κυρίαρχη αυτή του Spotify, αυξάνουν τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας, φέρνοντας αύξηση στις πωλήσεις για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 20 χρόνια! Το 2017, τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας ήταν $8.7 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 17% σε σχέση με το 2016, οδηγώντας την αγορά στα επίπεδα του 2008.