Diplo και MØ συνεργάζονται για ακόμη μια φορά δισκογραφικά, με αφορμή το επερχόμενο και πλέον πολυαναμενόμενο άλμπουμ της Δανέζας τραγουδίστριας “Forever Neverland” που θα κυκλοφορήσει στις 19 Οκτωβρίου.
To “Sun in our Eyes” είναι το πρώτο δείγμα της δουλειάς αυτής, ένα χαρούμενο, ανεβαστικό και άκρως καλοκαιρινό κομμάτι που αποτελεί τον προπομπό του νέου άλμπουμ της MØ “Forever Neverland”.
Η νέα δισκογραφική δουλειά της έρχεται 4 χρόνια μετά από το πρώτο της άλμπουμ “No Mythologies To Follow” και το περσινό “When I Was Young EP”.
Η πρώτη τους δισκογραφική συνάντηση έγινε το 2013 με το “XXX 88” μέσα από το άλμπουμ “No Mythologies To Follow”, ενώ ακολούθησε το “Lean On (2015)“, το οποίο είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους μέχρι τώρα μέσα από το άλμπουμ “Peace is the Mission“, του EDM συγκροτήματος του Diplo, των Major Lazer. Ένα κομμάτι που σημείωσε τεράστια επιτυχία παγκοσμίως ενώ εκτοξεύτηκε στις υψηλότερες θέσεις των charts με 1 δις. αναπαραγωγές στο Spotify, 2,3 δις προβολές στο You Tube, ενώ αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα singles όλων των εποχών αλλά και εκείνης της χρονιάς, με συνολικές πωλήσεις 13 εκ. παγκοσμίως!
Το δεύτερο single “Cold Water” κυκλοφόρησε την αμέσως επόμενη χρονιά για το άλμπουμ των Major Lazer “Music is the Weapon” με τη συμμετοχή στα φωνητικά του Justin Bieber, με τον οποίο συνεργάστηκαν προηγουμένως στο βραβευμένο με Grammy “Where Are U Know” με τον Skrillex, με την υπογραφή των Benny Blanco και Ed Sheeran που έγραψαν το “Love Yourself” για τον Bieber. Ένα τραγούδι που σκαρφάλωσε στη κορυφή των charts σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και μπήκε στο top10 πολλών χωρών, με 162 εκ. προβολές στο YouTube και στέφθηκε με πολλές διακρίσεις. Προς τα τέλη του καλοκαιριού της ίδιας χρονιάς, κυκλοφόρησε ένα official remix με τη συμμετοχή του rapper Gucci Mane, αντικαθιστώντας μια στροφή του Bieber και το φθινόπωρο ένα remix pack με 6 versions του κομματιού από τους Lost Frequencies, Ocular, Delirious & Alex K, King Henry & Jr Blender Boombax Cartel και Afrojack .
Τα επόμενα δυο κομμάτια τους “Get it Right (2017)” και “Stay Open (2018)” δεν είχαν την ίδια εμπορική απήχηση.
Για να δούμε τι θα γίνει με το καινούργιο τους!