No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

Μήπως έφτασε το τέλος της τηλεόρασης;

Φεβ 21, 2019
in Τεχνολογία
Reading Time: 1 min read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

58 χρόνια ελληνική τηλεόραση – Το πως ξεκίνησε στο Αρχείο της ΕΡΤ

58 χρόνια ελληνική τηλεόραση – Το πως ξεκίνησε στο Αρχείο της ΕΡΤ

Φεβ 22, 2024
Η απόλυτη νοσταλγία – Έτσι ήταν μια πανάκριβη τηλεόραση το 1999

Η απόλυτη νοσταλγία – Έτσι ήταν μια πανάκριβη τηλεόραση το 1999

Σεπ 20, 2023
Φιλόδοξη μα αποστειρωμένη η «Παραλία» της ΕΡΤ1

Φιλόδοξη μα αποστειρωμένη η «Παραλία» της ΕΡΤ1

Σεπ 3, 2023
Κάντε share!
         
      

Είναι πλέον γεγονός ότι το digital marketing έχει πάρει τα πρωτεία από την τηλεοπτική διαφήμιση. Ας δούμε για ποιους λόγους.

Καταρχάς, πόση ώρα παρακολουθήσατε τηλεόραση αυτή την εβδομάδα. Και πόσες ώρες αφιερώνατε σε αυτή τη δραστηριότητα, ας πούμε το 2005. ή το 1995. Αν αυτός ο αριθμός έχει μειωθεί μέσα στα χρόνια, δεν αποτελείτε την εξαίρεση.

Γενικά, όπως και σε παρόμοια παραδοσιακά μέσα, η τηλεοπτική βιομηχανία στις μέρες μας βλέπει να απειλείται με μείωση της τηλεθέασης και λιγότερα έσοδα από την τηλεοπτική διαφήμιση, σε αντίθεση με την άνοδο της ψηφιακής διαφήμισης.

Για πολλούς διαφημιστές είναι μια σοβαρή πρόκληση και ένα σημείο των καιρών μας και για άλλους που ειδικεύονται στο digital, είναι ένα λαμπρό παράδειγμα της διαφημιστικής «επανάστασης» που καταδεικνύεται με τη στροφή από το παραδοσιακό marketing σε νέες στρατηγικές που προκύπτουν από τις σύγχρονες τεχνολογικές ανάγκες.

Η τηλεόραση από «βασιλιάς» της διαφήμισης σε δεινή θέση

Το ότι τα διαφημιστικά έσοδα είναι σε κάθετη πτώση και το ότι όλο και λιγότερο χρήματα έρχονται από την τηλεόραση είναι ένα πρόβλημα που μεγαλώνει για όλη την βιομηχανία. Και το μέλλον κάθε άλλο παρά λαμπρό προβλέπεται.

«Οι διαφημιστές ίσως φεύγουν από την τηλεόραση οριστικά» προειδοποιεί το Bloomberg, πριν αναλύσει τις απογοητευτικές στατιστικές που δείχνουν πτώση της τηλεθέασης και των τηλεοπτικών διαφημιστικών εσόδων.

Ας εξετάσουμε μερικά νούμερα που αντικατοπτρίζουν το περιβάλλον που αλλάζει

Το 60% των Αμερικάνων προτιμούν τα online βίντεο από το ζωντανό πρόγραμμα της τηλεόρασης. Το 2011 οι στατιστικές στα κοινά 18-24 παρακολουθούσαν 25 ώρες την εβδομάδα τηλεόραση, ενώ το 2018 ο αριθμός αυτός έπεσε στις 16 ώρες. Η νέα γενιά τηλεθεατών παρακολουθεί περίπου 50% λιγότερο τηλεόραση από τους ενήλικες άνω των 35 ετών.

Το 55% των νοικοκυριών στην Αμερική πληρώνουν για να έχουν συνδρομητικό πρόγραμμα, ποσοστό 10% πάνω από το 2009. Το 2017, 93.8 εκατομμύρια άνθρωποι στην Αμερική πλήρωσαν για να δουν τηλεόραση, 4% κάτω από την προηγούμενη χρονιά.

Όταν μιλάμε για διαφήμιση, δεν είναι μυστικό η πτώση των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Ολόκληρη η ψηφιακή διαφημιστική αγορά στις ΗΠΑ το 2018 ήταν 30 δισεκατομμύρια μεγαλύτερη από την αντίστοιχη τηλεοπτική.

Το 2019, η τηλεοπτική διαφήμιση στην Αμερική αναμένεται να πέσει κατά 4,3%, παρόμοιο θα συμβεί και με τα υπόλοιπα παραδοσιακά μέσα (εφημερίδες ή ραδιόφωνο). Την ίδια στιγμή η ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθεί εντυπωσιακά κατά 18,3%.

Digital marketing και διαδίκτυο είναι οι νικητές

Αυτό το κάνουν εκμεταλλευόμενοι την κρίση στην τηλεοπτική βιομηχανία. Επίσης, εξαιτίας των τεράστιων δυνατοτήτων τους και της χρήσης της μοντέρνας τεχνολογίας.

Οι διαδικτυακές διαφημίσεις σηματοδοτούν την στροφή από την παλιά στρατηγική “spray and pray” που χρησιμοποιούνταν στα τηλεοπτικά σποτ, στο ξεκίνημα μας νέας εποχής. Μιας εποχής όπου χρησιμοποιούνται τα νέα δεδομένα του marketing. Τι σημαίνει αυτό; στοχευμένες καμπάνιες, προγραμματισμένες διαφημίσεις, Marketing Automation, και αναλύσεις με βάσεις τα δεδομένα που μπορούν να μετρηθούν και βελτιστοποιηθούν σε πραγματικό χρόνο.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις με τους τεράστιους προϋπολογισμούς τους και την περίπλοκη απόδοση τους μοιάζουν με ένα διαφημιστικό κειμήλιο που παραμένει πίσω από τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν φέρει νέους τρόπους μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Τα ψηφιακά κανάλια κερδίζουν στον ανταγωνισμό με τα τηλεοπτικά κανάλια χάρη στις επιλογές που έχουν να απευθυνθούν σε στοχευμένα κοινά και στην υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη ή ο αυτοματισμός. Και όταν μιλάμε για τις διαφημίσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πιο φθηνή φόρμα διαφήμισης.

Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι ακριβή, δεν είναι για όλους. Οι μικρές & μεσαίες επιχειρήσεις δεν αντέχουν οικονομικά να διαφημιστούν μέσω τηλεόρασης, αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Και το ROI μπορεί μέσω των διαφημίσεων της Google να ανταποκριθεί πλήρως στο στόχο του. Επιπλέον, οι μικρού μεγέθους διαφημιζόμενοι παίρνουν «τόνους» μετρήσεων και αναλυτικών στοιχείων και μπορούν να δουν με σαφήνεια πού πήγαν τα χρήματά τους και ποια αποτελέσματα έφεραν. Γιατί να ασχοληθούν με τα παραδοσιακά μέσα;

Η άρνηση του τηλεοπτικού κοινού στην εποχή του Netflix

Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες στην τηλεοπτική βιομηχανία είναι ότι το κοινό δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για το τηλεοπτικό πρόγραμμα όπως συνήθιζε να κάνει. Το κοινό είναι λιγότερο. Και που πήγαν όλοι αυτοί; Μα φυσικά στο Netflix!

Η τηλεόραση έχει κερδίσει μερικούς ισχυρούς ανταγωνιστές στη μάχη για την προσοχή των θεατών λόγω της θριαμβευτικής αύξησης των onlinestreaming υπηρεσιών όπως Netflix, Hulu, HBO GO ή AmazonPrime.

Το πλεονέκτημα αυτών των πλατφορμών είναι προφανές. Οι θεατές μπορούν να περιηγηθούν σε πολλά διαθέσιμα περιεχόμενα και να δουν την επιλεγμένη ταινία όποτε το επιθυμούν. Επιπλέον, ο μηχανισμός συστάσεων Netflix καθιστά ακόμα πιο εύκολο για τους θεατές να αποκτήσουν το περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντά τους. Προσφέρει στους χρήστες ακριβώς αυτό που θέλουν (ακόμα και αν οι ίδιοι δεν ξέρουν πραγματικά τι θέλουν – το Netflix γνωρίζει ακριβώς τα γούστα τους).

Αυτά τα προβλήματα μπορεί να σημαίνουν ότι η τηλεόραση μπαίνει σε έναν φαύλο κύκλο. Δεδομένου ότι τα έσοδα από τη διαφήμιση προέρχονται από τον κλάδο της τηλεόρασης, οι παραγωγοί θα έχουν μικρότερους προϋπολογισμούς και θα αναγκαστούν να παράγουν φθηνότερο περιεχόμενο το οποίο θα μπορούσε να έχει χαμηλή ποιότητα και μικρότερο ενδιαφέρον για τους θεατές σε σύγκριση με το διαφορετικό περιεχόμενο που διατίθεται στις πλατφόρμες ροής. Ως εκ τούτου, ο αριθμός των θεατών μπορεί να συνεχίσει να μειώνεται, η τηλεόραση μπορεί να παραμείνει λιγότερο ελκυστική για τους διαφημιζόμενους, γεγονός που θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερα έσοδα κ.ο.κ.

Υπάρχει ελπίδα για την τηλεόραση;

Οι γίγαντες των μέσων μαζικής ενημέρωσης δεν περιμένουν ένα θαύμα: παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους. Για παράδειγμα, η Disney και η WarnerMedia ξεκινούν τις δικές τους online πλατφόρμες ροής για να μοιραστούν τη βιβλιοθήκη ταινιών και εκπομπών τους και να αντιμετωπίσουν το Netflix στο δικό του έδαφος.

Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις εξακολουθούν να θεωρούνται ως η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης που φέρνει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI): αντιπροσωπεύει το 71% των διαφημιστικών κερδών, όταν στην περίπτωση διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο είναι μόνο … 1%!

Φαίνεται ότι η τηλεόραση δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει και θα αγωνιστεί για την επιβίωση. Θα υπομείνει την απώλεια διαφημιζόμενων από τα ψηφιακά μέσα, τις μεταβαλλόμενες συνήθειες ψυχαγωγίας της κοινωνίας και την άνοδο της online ροής; Θα το ανακαλύψουμε τα επόμενα χρόνια.


Κάντε share!
         
      
Tags: digital marketingΤηλεόραση
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

Ντέμης Βαλκάνος: Αυτός είναι ο γοητευτικός Έλληνας σωματοφύλακας της Kendal Jenner

Next Post

Φαίη Ρουμπίνη: Τα χορευτικά της σε ένα ξεσηκωτικό live medley

MikrofwnoTEAM

MikrofwnoTEAM

Related Posts

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Μάι 16, 2025
ChatGPT πάει… 4.1: Η OpenAI φέρνει το νέο της super-model σε όλους – Τι αλλάζει για συνδρομητές και free users

ChatGPT πάει… 4.1: Η OpenAI φέρνει το νέο της super-model σε όλους – Τι αλλάζει για συνδρομητές και free users

Μάι 16, 2025
Καταδίκη Θεσσαλονικιού για πειρατική θέαση τηλεοπτικού περιεχομένου – 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή

Καταδίκη Θεσσαλονικιού για πειρατική θέαση τηλεοπτικού περιεχομένου – 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή

Μάι 13, 2025

DOOM: The Dark Ages: Ο Doom Slayer επιστρέφει σε έναν μεσαιωνικό πόλεμο ενάντια στην κόλαση (Trailer)

Μάι 11, 2025
Next Post
Φαίη Ρουμπίνη: Τα χορευτικά της σε ένα ξεσηκωτικό live medley

Φαίη Ρουμπίνη: Τα χορευτικά της σε ένα ξεσηκωτικό live medley

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1462 shares
    Share 644 Tweet 341
  • Η Klavdia με την «Αστερομάτα» στο κυνήγι του τελικού: Απόψε η μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα στη Eurovision 2025!

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • “Serving”: Το τραγούδι της Μάλτας για τη Eurovision που προκάλεσε ντόρο πριν καν ανέβει στη σκηνή!

    331 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Eurovision 2025: Η Klavdia μάγεψε με την «Αστερομάτα» στον Β’ Ημιτελικό της Βασιλείας (vid)

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • MAC 2.0: Ο νέος Creative Director έχει ντύσει τη Lady Gaga με κρέας – Τώρα θα ντύσει τα χείλη σου

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Ο Cooper Koch απογειώνει τη νέα καμπάνια της Calvin Klein: Σμιλεμένοι κοιλιακοί, denim & αισθησιασμός χωρίς όρια

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • «Akis Food Tour» : Νέα εκπομπή για τον Άκη Πετρετζίκη στον Alpha

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Αφιέρωμα: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα, τα τελευταία 25 χρόνια. Το ζητήσατε, πάρτε το!

    600 shares
    Share 240 Tweet 150
  • Διαγωνισμός: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την εμφάνιση των Majovoli στον Σταυρό του Νότου

    352 shares
    Share 141 Tweet 88
  • Καταιγίδες, λάσπη και ζέστη μαζί: Το “INES” φέρνει τον καιρό που όλοι φοβόμασταν – Δες ποιες περιοχές κινδυνεύουν

    326 shares
    Share 130 Tweet 82

Τελευταίες αναρτήσεις

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Μάι 16, 2025
Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Μάι 16, 2025
Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου

Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου

Μάι 16, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)
  • Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου
  • ChatGPT πάει… 4.1: Η OpenAI φέρνει το νέο της super-model σε όλους – Τι αλλάζει για συνδρομητές και free users
  • Γιώργος Βογιατζάκης – “Κερί”: Ένα ερωτικό ταξίδι στις μουσικές ρίζες της Κρήτης με φως, μοναξιά και ψυχή

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.