Η Άννα Βίσση μπήκε σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης

Η Άννα Βίσση ξεπέρασε ξανά τα σύνορα, καθώς μπήκε σε billboard στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης.

Η διεθνής διάκριση προέκυψε καθώς, μέσω της Panik Gold, η Άννα Βίσση έγινε η ambassador Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.

Στην καμπάνια συμμετέχουν 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist Equal Global στο Spotify.

Η Άννα Βίσση είναι στην κορυφή της playlist “Equal” του Spotify με την τελευταία μεγάλη της επιτυχία «Gazoza» που αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό και ακούγεται δυνατά!

Το «Gazoza», σε μουσική και στίχους του δημιουργικού και πάντα ανατρεπτικού Νίκου Καρβέλα, που κυκλοφορεί από την Panik Gold, είναι ένα ευρηματικό και ξεσηκωτικό τραγούδι, για κάθε άνθρωπο που βροντοφωνάζει τον έρωτα και διεκδικεί το αντικείμενο του πόθου του.

Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.