Το λογότυπο του προσεχούς διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision που θα διεξαχθεί τον Μάιο στην Ολλανδία αποκάλυψαν σήμερα οι διοργανωτές του.
Ένα ρολόι σε μοντέρνο σχεδιασμό που ως δείκτες περιλαμβάνει τις 41 χώρες που θα συμμετάσχουν είναι η ιδέα που σκέφθηκαν οι δημιουργοί του και που σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων της EBU τους ικανοποιεί απόλυτα.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της διοργάνωσης Jon Ola Sand εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίηση του για το σχεδιαστικό αποτέλεσμα του logo το οποίο σε συνδυασμό με το κεντρικό σύνθημα που έχει επιλεγεί “Open up” θεωρεί πως ο σκοπός θα επιτευχθεί.
Οι αξίες -όπως δήλωσε-τις πολυμορφίας και της συμμετοχικότητας είναι αυτές που θέλουν να φέτος οι διοργανωτές να προβάλλουν και όσον αφορά το σχεδιαστικό μέρος της καμπάνιας όλα δείχνουν πως έχουν ήδη ξεκινήσει για αυτό.
Το λογότυπο επιλέχθηκε από τις προτάσεις που είχαν στη διάθεση τους και που προήλθαν από 11 Ολλανδικούς οργανισμούς με τελικό “νικητή” την εταιρεία CLEVER FRANKE που επικράτησε.