Από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, επεκτείνεται το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα του οδηγού σε δεκατρείς επιπλέον λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το μέτρο ήδη ισχύει από τον περασμένο Σεπτέμβριο σε δέκα γραμμές, και πλέον η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα εφαρμόζεται στις 23 από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.
Οι νέες γραμμές που εντάσσονται στο μέτρο
Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:
- 11 (Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός)
- 15 (Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο)
- 16 (Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο)
- 17 (Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός)
- 18 (Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό)
- 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός)
- 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους)
- 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους)
- 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές)
- 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου)
- 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους)
- 33 (Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου)
- 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια)
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Οργανισμού, το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων.
Ενδεικτικά, από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Ειδικά στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων αυξήθηκαν κατά 35,75%.
Δηλώσεις του προεδρείου του ΟΑΣΘ
«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Ο κ. Ταγγίρης υπογραμμίζει ότι «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».
Από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, επεκτείνεται το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα του οδηγού σε δεκατρείς επιπλέον λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το μέτρο ήδη ισχύει από τον περασμένο Σεπτέμβριο σε δέκα γραμμές, και πλέον η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα εφαρμόζεται στις 23 από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.
Οι νέες γραμμές που εντάσσονται στο μέτρο
Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:
- 11 (Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός)
- 15 (Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο)
- 16 (Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο)
- 17 (Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός)
- 18 (Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό)
- 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός)
- 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους)
- 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους)
- 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές)
- 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου)
- 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους)
- 33 (Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου)
- 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια)
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Οργανισμού, το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων.
Ενδεικτικά, από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Ειδικά στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων αυξήθηκαν κατά 35,75%.
Δηλώσεις του προεδρείου του ΟΑΣΘ
«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Ο κ. Ταγγίρης υπογραμμίζει ότι «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».