Μια είδους αδικαιολόγητη κατά πολλούς φρενίτιδα έχει πιάσει τους Ευρωπαίους φαν με το “Occidentali’s Karma” του Francesco Gabbani από την Ιταλία, και η αλήθεια είναι ότι έως τώρα η RAI έχει κερδίσει το “επικοινωνιακό στοίχημα” καθώς φιγουράρει ως το απόλυτο φαβορί για τη νίκη χωρίς καν να έχουν ολοκληρώσει τις επιλογές τους οι πλέον από τις μισές χώρες που θα λάβουν μέρος στους ημιτελικούς του ερχόμενου Μαίου για τη φετινή Eurovision.
Ένα η αλήθεια ι άκρως ραδιοφωνικό τραγούδι που φαντάζει ως όαση ανάμεσα σε μετριότητες που έως τώρα οι χώρες επέλεξαν να στείλουν για τις διαγωνιστικές βραδιές.
Τo video clip του τραγουδιού ήδη έχει ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια views ενώ αναμένεται το Κίεβο να “πλημμυρίσει” με…φιγούρες από γορίλες -σήμα κατατεθέν- του Ιταλικού φετινού τραγουδιού, και όλοι να κυκλοφορούν με κάθε είδους αξεσουάρ (μπλουζάκια-t-shirts-θήκες κιν.τηλεφώνων) που θα απεικονίζουν τον ¨συμπρωταγωνιστή” του Francesco στην φετινή επιτυχία -ούτως η αλλιώς, και ανεξαρτήτου τελικού αποτελέσματος-.
Ενώ για τους γνώστες πραγμάτων είναι εμφανής η “απαξίωση” του θεσμού -χρόνια τώρα από την Ιταλία η οποία είχε και μεγάλη αποχή για κάποια χρόνο απο το θεσμό, παρ όλο που κάποιοι υποστηρίζουν για το αντίθετο- τελικώς φέτος κατάφεραν να κερδίσουν τις εντυπώσεις,και μένει να δούμε την κατάταξη της στον τελικό.
ΝΑΜΑΣΤΕ λοιπόν επι ποδός και τα στοιχήματα παίρνουν φωτιά,με ρεκόρ πωλήσεων αυτή τη στιγμή για το πολυδιαφημισμένο τραγούδι που θα ταξιδέψει από τους γείτονες Ιταλούς στο Κίεβο.
Όσον αφορά τη δική μας συμμετοχή που σύντομα θα είμαστε σε θέση να ακούσουμε δημόσια ,θυμίζουμε για όσους δεν γνωρίζουν το πόση μεγάλη σημασία είναι να κερδηθεί το “παιχνίδι των εντυπώσεων” που σε συνδυασμό φυσικά με ένα καλό τραγούδι μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία της Demy (Panik Records) και η δημόσια τηλεόραση με την Ελληνική αποστολή που έχει οργανώσει είναι σε θέση αν θέλει να κερδίσει και αυτό το στοίχημα με τη συμμετοχή χορηγών. Θετικά δείγματα έχουμε δει έως τώρα, μένει να δούμε και να κρίνουμε και το τελικό αποτέλεσμα τους.
Μια είδους αδικαιολόγητη κατά πολλούς φρενίτιδα έχει πιάσει τους Ευρωπαίους φαν με το “Occidentali’s Karma” του Francesco Gabbani από την Ιταλία, και η αλήθεια είναι ότι έως τώρα η RAI έχει κερδίσει το “επικοινωνιακό στοίχημα” καθώς φιγουράρει ως το απόλυτο φαβορί για τη νίκη χωρίς καν να έχουν ολοκληρώσει τις επιλογές τους οι πλέον από τις μισές χώρες που θα λάβουν μέρος στους ημιτελικούς του ερχόμενου Μαίου για τη φετινή Eurovision.
Ένα η αλήθεια ι άκρως ραδιοφωνικό τραγούδι που φαντάζει ως όαση ανάμεσα σε μετριότητες που έως τώρα οι χώρες επέλεξαν να στείλουν για τις διαγωνιστικές βραδιές.
Τo video clip του τραγουδιού ήδη έχει ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια views ενώ αναμένεται το Κίεβο να “πλημμυρίσει” με…φιγούρες από γορίλες -σήμα κατατεθέν- του Ιταλικού φετινού τραγουδιού, και όλοι να κυκλοφορούν με κάθε είδους αξεσουάρ (μπλουζάκια-t-shirts-θήκες κιν.τηλεφώνων) που θα απεικονίζουν τον ¨συμπρωταγωνιστή” του Francesco στην φετινή επιτυχία -ούτως η αλλιώς, και ανεξαρτήτου τελικού αποτελέσματος-.
Ενώ για τους γνώστες πραγμάτων είναι εμφανής η “απαξίωση” του θεσμού -χρόνια τώρα από την Ιταλία η οποία είχε και μεγάλη αποχή για κάποια χρόνο απο το θεσμό, παρ όλο που κάποιοι υποστηρίζουν για το αντίθετο- τελικώς φέτος κατάφεραν να κερδίσουν τις εντυπώσεις,και μένει να δούμε την κατάταξη της στον τελικό.
ΝΑΜΑΣΤΕ λοιπόν επι ποδός και τα στοιχήματα παίρνουν φωτιά,με ρεκόρ πωλήσεων αυτή τη στιγμή για το πολυδιαφημισμένο τραγούδι που θα ταξιδέψει από τους γείτονες Ιταλούς στο Κίεβο.
Όσον αφορά τη δική μας συμμετοχή που σύντομα θα είμαστε σε θέση να ακούσουμε δημόσια ,θυμίζουμε για όσους δεν γνωρίζουν το πόση μεγάλη σημασία είναι να κερδηθεί το “παιχνίδι των εντυπώσεων” που σε συνδυασμό φυσικά με ένα καλό τραγούδι μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία της Demy (Panik Records) και η δημόσια τηλεόραση με την Ελληνική αποστολή που έχει οργανώσει είναι σε θέση αν θέλει να κερδίσει και αυτό το στοίχημα με τη συμμετοχή χορηγών. Θετικά δείγματα έχουμε δει έως τώρα, μένει να δούμε και να κρίνουμε και το τελικό αποτέλεσμα τους.